Hallo lieve dametjes.. Ik pendel al best een tijdje maar dat puur voor mezelf en me omgeving.. Net kreeg ik een gevoel dat ik ook even voor de Zwangerschapspagina kan gaan pendelen.. Als er hier behoeften voor zijn graag een prive bericht sturen, ik zal zo snel mogelijk reageren op de verzoekjes.. Enige wat hier voor nodig is is voornaam en geboortedatum.. Ik pendel voor vragen over, mogelijke zwangerschap, geslacht van de baby en van alles en nog wat.. Vraag wat je wilt weten en ik doe mij best voor je Liefs Nena
Lieve dametjes, Ik probeer alle verzoeken die ik vandaag heb gehad voor 00:00 te hebben beantwoord. En ook dat ze duidelijk voor iedereen. Liefs Nena
@butterfly ik had gisteren een een pb gestuurd. Ik denk dat ze er heel wat heeft gehad en het kost natuurlijk even tijd. Wellicht krijgen we later antwoord.
Dat denk ik ook ja. De meeste pendelaars antwoorden tussen 'gelijk' en 2 dagen later. Helaas wacht ik nog wel op één andere pendel, wat nu al een week duurt... *gaat geduldmodus weer aanzetten * Liefs,