Hele erge kramp!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rudegyal, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rudegyal

Rudegyal Lid

14 nov 2008
    16
    0
    0
    Heeyy Girls!

Nou ben ik 3 dagen overtijd .. Ik heb nog niet getest of ik zwanger ben of niet ..

Gister avond kreeg ik echt ONTZETTENDE BUIKKRAMP!
    Ik kon niet meer lopen .. stapje voor stapje ..
    Ik dacht; stel dat ik zwanger ben, is dit vast en zeker een beginnende miskraam. De pijn was zeg maar in het gebied tussen me baarmoeder en me navel en het duurde ongeveer 10 minuten.

Nu ik wakker werd keek ik gelijk of ik bloedverlies had ..
    Helemaal niets, inplaats daarvan heb ik afscheiding ..
    Afgezien dat ik zo'n buikkramp had die 10 minuten zijn mijn borsten deze ochtend wel echt zwaarder en gevoeliger geworden en ben misselijker dan de dagen hiervoor!

Heeft iemand anders ook zo'n kramp gehad en wat het niets ernstig?
    Of is het toch een beginnende miskraam?

X

2. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Ja hier ook gehad en ben hoogstwaarschijnlijk zwanger. Heb dit op mn nod gehad en de morgen erna. 3 drupjes bruin verlies gehad en verder niets. Gewoon even testen dan weet je wat. ik kon altijd mn ongi tegenhouden omdat ik nog hoop had. Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent

3. Rudegyal

Rudegyal Lid

14 nov 2008
    16
    0
    0
    Ja ik test maandag als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden want dan kan ik gelijk die week onder controle. Want mijn vorige zwangerschap was een BBZ dus moet dan gelijk onder controle bij de gyn.

Maar ik vond het zo apart gisteravond die buikkramp (heb ik trouwens ook nooit als ik ongesteld moet worden zo'n buikkramp) ..
    Nu voel ik alleen een licht drukkend gevoel op me buik met bukken enzo die ik hiervoor ook gewoon had (en volgens mij de meeste dames hier zo).

Word zo onzeker van me buik!!! Hoop dat die buikkramp gevoel niets ernstig hoeft te betekenen ALS het zo is dat ik zwanger ben.

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

hee meid, al getest?? :)

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    logisch dat je onzeker bent......maar weet niet OF het helpt, ik had die kramp ook zo erg......en voila.

Deel Deze Pagina