Aan alle prille zwangeren....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lola82, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hoi,

Na in april 2009 te zijn gestopt met de diane pil pas eind augustus voor het eerst weer ongesteld geworden. Nu in december zwanger dus de 4e maand.

Ik heb ovulatietesten gebruikt van Sensietest echt super en Etos zwanger worden geslikt.

Ik vloei normaal 3 a 4 dagen bruin voordat ik echt ongesteld word. Nu niet en kreeg last van stekende pijn in de liezen en dikkere tepels. Al die andere maanden van alles gevoeld, maar nu had ik echt zo iets van het is gelukt en 1 dag voor nod getest en meteen een dikke tweede streep.

Groetjes Lil85

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Bij eerste kind zwanger in ronde 3 en deze keer in de 1e ronde

Ik merkte de eerst keer niet zo veel, behalve dat mijn borsten pijn deden en ik een trekkerig gevoel in mijn onderbuik had. Nu had ik 5 dagen voor NOD al vanalles: pijnlijke borsten, trekkende onderbuik, misselijke momenten. Zes dagen voor NOD had ik zo sterk het gevoel dat ik zwanger ik de dag daarna heb getest. Heel onverstandig, maar ik had een duidelijke streep. Heel raar. Zou ik een tweeling verwacht

We hebben bij de eerste zwangerschap echt babyseks gehad - missionaris standje en daarna 10 minuten met mijn benen in de lucht gelegen. Deze keer hebben we lekker sekserige seks gehad. Helemaal geen babystandje (ik zat bovenop) en ik ben niet blijven liggen - of gaan liggen in dit geval :D.

3. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    Ronde 8 (gestopt met de pil in maart).

had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    Ik was gestopt met ovu testen en voor het eerst begonnen met temperaturen.

had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Ja, ik had voor mijn NOD al en nu nog steeeds een trekkerig gevoel in mijn onderbuik.

wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    Op mijn NOD (31 december 2009).

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    3e ronde, 1e ronde echt gericht geklust.

Ovutestjes gebruikt.

had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Ik had zo af en toe een vreemd zenuwachtig gevoel in mijn onderbuik. Verder helemaal niks (in tegenstelling tot de 2 maanden ervoor, toen dacht ik juist vanalles te voelen)

2 dagen voor nod ongeveer.

5. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Met de pil gestopt in augustus in december was het raak
    Voor het eerst echt geklust rond mijn vruchtbare periode
    en klaarkomen na mijn vriend:)
    nee ik was er juist van overtuigd dat ik ongesteld zou worden en was daar ook een beetje boos over! had echte ongi krampen in de week voor mijn NOD, dus baalde eigenlijk dat mijn cyclus weer anders was
    4 dagen na mijn NOD was toen nog niet ongesteld en dat laat ik nu maar eens testen en die was vrij duidelijk

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    Ronde nummer 4 na 6 jaar anticonceptie waarvan laatste 2 jaar nuva ring

- had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    Niets eigenlijk :) alleen in slaap gedommeld na de klus tijdens eisprong

- had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Prikkelbaar, donkere urine rook beetje zoetig

- wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    was zeer onregelmatig ongesteld 37 dagen na laatste menstruatie heeeeeel licht streepje (2 dagen daarvoor niet) 2 dagen later gaf clear blue dig heel duidelijk zwanger! aan 1-2 weken (dit was 's middags na heel veel drinken)

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    In de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    Ronde 8. Daarvoor ben ik al zwanger geweest in ronde 5, maar dat werd een MA (Mirena verwijderd in maart 2009).

Ik heb ovutesten gedaan, maar die deed ik al sinds de MA. In de week van mijn ovulatie hadden mijn vriend en ik elke dag ruzie, dus dat was zeker anders dan anders :). We moesten onze zinnen dan ook verzetten om toch een poging te wagen om een baby'tje te maken toen ik een positieve ovutest had. Gelukkig met succes dus :D.

- Ja, mijn temp daalde niet voor NOD.
    - Mijn borsten waren gevoelig en groter, waardoor mijn vriendje als eerste riep: "Jij bent zwanger!"
    - Ik heb de innesteling gevoeld: een week na de ovulatie een heel subtiel menstruatieachtig gevoel, elke dag tot aan NOD.
    - Het nachtzweten vlak voor NOD bleef uit.
    - En de nacht voordat ik ging testen kreeg ik extreme honger, waar ik niet tegenop kon eten.
    -O ja, en ik moest om alles huilen na de innesteling.
    Al met al genoeg symptomen en ik herkende het van de vorige keer, dus ik wist dat mijn test niet negatief kon zijn.

De dag voor mijn NOD, op Eerste Kerstdag, Kerstcadeautje :D

8. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hoi,

Wij zijn in ronde 9 zwanger geraakt. Dus is opzich nog wel vrij snel gegaan. Wij hebben er niks anders voor gedaan, juist maar 1x geklust in mijn vruchtbare dagen. En was er in mijn hoofd veel minder mee bezig ivm privé omstandigheden. Ik voelde me niet echt zwanger, maar wel anders. Was heel erg onrustig en gejaagd (moeilijk uit te leggen) en was erg moe (ben ik nog steeds, slapen wordt zowat mijn hobby haha).
    Ik heb 2 dagen voor mijn NOD positief getest..heb uiteindelijk 4 testen gedaan voordat ik het geloofde, maar het is toch echt zo!

9. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    *In de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'? ronde 2!!! ronde 1 was vmk

*had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? rond de ei geklust, ik onder, hij bovenop liggend. nadat hij was klaargekomen, kwam ik.. en ik bleef nog een poosje liggen, zodat niet alles er weer uit droop.. (sorry voor de woordspeling :p )

*had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? ja heel veel, maar om er een paar te noemen: prikkelbaar, pijnlijke borsten/gezwollen, rommelende/zeurende onderbuik, moe, heel iets vaag misselijk (niet veel) de rest van mijn waslijst staat bij eerste symptomen :D

*wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? 4dagen voor nod = negatief, op nod = negatief, 4 dagen na nod = 3x positief en nog eens voor de zekerheid 9 dagen na nod (was nog steeds positief haha) gelukkig!!

gefeliciteerd iedereen!!!!!!

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Raak: 1e keer

Iets speciaals gedaan: Om de dag gevreeën maar dit maar 2 dagen gedaan en een week later nog een keertje omdat ik onzeker werd of ik nou werkelijk wel een sprong had gehad. Wel even blijven liggen op mn rug.

Symptomen: Gek genoeg werd ik misselijk een week na de eisprong maar dat ging een paar dagen later weer weg. Borsten deden ook al onwijs pijn en had wat krampen.

Test: Gedaan 1 dag na NOD

11. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie!! Ik mag hier ook iets schrijven. :)

*In de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?

Ronde 3, zojuist positief getest!!

*had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?

Ovu-testen voor de gein 1x gebruikt. Op woensdag positieve test, maar geen tijd om te klussen. Maandag ervoor geklust. Mijn vriend is klaargekomen terwijl ik bovenop zat. Dit raden ze volgens mij af (om snel zwanger te worden). Donderdagavond geklust op de juiste manier. ;) Wie weet sprong mijn ei toen en waren we precies op tijd?!

*had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?

Helemaal niks!! Vond ik zo gek. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was. Terwijl vorige rondes dacht ik dat het raak was.

*wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?

2 dagen na NOD, omdat ik het niet durfde te doen.

Iedereen gefeliciteerd, sucees en veel plezier! Hopelijk word ik niet al te beroerd de eerste weken. :)

12. blabla82

blabla82 Lid

24 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? ronde 9
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Nee, niet veel bijzonders meer als de andere keren.
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? Ja
    Voor, op en na NOD. Ik had een voorraadje zwangerschapstesten in huis.

13. Baby4Us

Baby4Us Lid

2 dec 2009
    67
    0
    0
    3e ronde
    Begonnen etoz zwanger worden te slikken. Minder cola drinken
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    1 week voor NOD steken in mijn ene borst. Daarna werden mijn borsten duidelijk groter en gevoeliger, 4 dagen voor NOD innestelingsbloding (dacht toen dat het de duivels waren)
    De dag van mijn NOD

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    4e ronde
    kruidvat vitaal zwanger geslikt, eerste 2 weken elke dag gesekst :D
    1 week voor NOD steken in mijn boobs, voelde mn baarmoeder.. af en toe vlaagjes van misselijkheid.
    5 dagen voor nod, heeeeeeel licht posi. dag erna stukkie duidelijker.

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    ronde 16
    nee, ik dacht zelfs dat we te weinig hadden geklust. Twee dagen voor ei de laatste keer.. :D
    ik had een soort voorgevoel en een beetje een rommelige buik, verder niets
    op NOD

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ronde 8 (daarvoor serieus moeten afkicken van de ring-hormonen)
    Ja,
    Wij waren van plan onze kinderwens een tijdje op "pauze" te zetten ivm verbouwingen en m'n nieuwe werk. :D
    Blijkbaar komt het dus echt wanneer je het niet verwacht...
    Ja, Mijn temperatuur bleef hoog, ik voelde me een "ander mens", ik wist dat de test positief ging zijn.
    Was een beetje misselijk op de trein
    Borsten bleven pijn doen (ging normaal over een dag of 2 voor NOD)
    Had 2 dagen na ei heel veel witverlies en werd plots héél erg verkouden
    3 dagen NA Nod, echt supervet positief, al na 2 sec.

17. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    - Ronde 5
    - Ja, er minder mee bezig zijn.
    - Nee, ik had alleen last van mijn borsten, maar dat heb ik altijd voor dat mijn menstruatie komt. Ik had ook wat last van (menstruatie)krampen, maar dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden.
    - Ik heb de eerste test 1 dag na mijn NOD gedaan (super positief) en ik heb een tweede test gedaan 2 dagen na mijn NOD (ook super positief).

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    Ronde 9 of 10 (weet niet precies, zat een rare cyclus tussen en ik weet niet of ik die nou mee moet tellen of niet)
    Ja, temperaturen!
    Ja, een innestelingsbloeding en een algeheel 'raar' gevoel.
    Op NOD, en zag een heel licht 2e streepje :)

19. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi Hierbij mijn antwoorden:

- in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? Vijfde ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Ik voel mijn eisprong altijd duidelijk en toen ik die pijn kreeg, geklust en ben een half uurtje met een kussen onder mijn billen blijven liggen, weet niet waarom maar dacht: Nu is het raak!
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?Ja! Ik had vanaf zo 3 dagen na mijn eisprong veel steekjes onderin mijn buik, was echt opvallen. Verder zei ik al een week voor Nod tegen man: Het is raak, ik voel het en volgens mij is het een tweeling. Mijn eerste gevoel was goed en dat tweede moet nog blijken... Verder moe vanaf een aantal dagen voor Nod
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? 2 dagen voor Nod zak ik een schaduwtje op een teste, maar geloofde letterlijk mijn ogen niet. Dag erna toch echt duidelijker! Heb ook een rondje testen gedaan waar ik eerder alleen maar nega's had. wilde zien hoe ze er positief uitzagen, haha.8)

xxx Reintje

20. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    gestopt met de pil en meteen raak!!
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? nvt
    misselijkheid, buikkrampen, hoofdpijn, duizelig, veel dorst
    1e test 1 dag voor NOD

Deel Deze Pagina