Aan alle prille zwangeren....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lola82, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

- in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    2e ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? nee hoor gewoon lekker veel sex hihi
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    ik wist het gewoon het is een gevoel
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    op NOD en nog aantal keren erna...

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    1e ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?niets, zelfs heel weinig sex gehad
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    iik miste mijn ongi pukkell
    voor NOD

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

eerst 2e maar dat ging mis. Nu de derde ronde weer raak.

- had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    Nee... helemaal niks. Niet eens bewust op de goede dagen sex gehad want mn cyclus was een rommeltje. Had eigenlijk ook geen posi test verwacht.

Mmm... ik was heel erg moe... Maar ja dat kan aan zoveel dingen liggen;)

Per ongeluk 6 dagen voor NOD (ook door mn rommelige cyclus FF verplaatste iedere keer mn kruis dus wist het niet meer)
    Deze test was wel heel erg vaag. Daarna nog meerdere keren getest en hij werd iedere dag duidelijker:)
    Foto's staan in mn album

Liefs mij

4. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    2e ronde als ik alleen de rondes met eisprong tel maar ik was eigenlijk al in april '09 gestopt met de pil

had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    ovulatietesten gebruikt

had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    ik zag het vooral aan mijn temp kaartje. Op 9 dpo een flinke daling en daarna veel hogere temp dan normaal. 2 dagen voor mijn nod werd ik wakker met hele zere borsten en toen wist ik het zeker :)

wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    2 dagen voor nod heb ik getest en er kwam meteen een duidelijk streepje!

5. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? Mijn eerste kindje was niet gepland en was door de pil heen zwanger geraakt. Bij de 2 is het na een jaar zelf proberen en daarna na 4 rondes gelukt, nu is het eigenlijk "1e" ronde geweest, ook niet gepland. Maar nu meteen zwanger na de eerste menstruatie na de bevalling.
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Nee niks. Op sexen na ;) Bij de 2e Clomid geslikt.
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? Bij de eerste 2 beide misselijk en overgeven. Nu alleen maar moe.
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? Allemaal na.

6. Yvonne79

Yvonne79 Lid

4 jul 2008
    44
    0
    0
    Hey hallo...

- in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? In ronde 37
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Na 3 jaar hebben we het opgegeven en zijn uit de MMM gestapt om er maar vrede mee te hebben dit was in Januari '10, en febr nergens meer aan gedacht maar 2x sex gehad en toen was het raak dit is dan ronde 37
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? Ontzettend moe, heel snel uitgeput en vreselijke krampen onder me voeten
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? Ik heb getest 4 dagen voor nod en was gelijk vet positief

Groetjes Vonnie

7. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    #67 Ninoshka, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
    in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    In ronde 20

had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    Geen sex gehad op de 'belangrijkste' dag (1 dag voor eisprong) Uitgerekend hadden we 60 uur voor m'n eisprong gevreeen en de keer erop was een paar uur na mijn eisprong. We zaten net in de mmm ivm slechte zaadkwaliteit van manlief. We hadden zooo geen positieve test verwacht deze ronde!

had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Hoofdpijn, buikkrampen(darmen) en een overduidelijk 'zwanger' gevoel in m'n buik. (drukkend, vol gevoel) Ik wist: dit kan niet missen.

wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    Drie dagen voor mijn nod op valentijdsdag :)

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    -in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    in de 3e ronde
    ik wist niet hoelang mijn cylcus was, ik heb uitgerekend wanneer ik vruchtbaar was met een cyclus van 28dgn en met 43 dagen en al die tijd om de dag/elke dag geklust ;)
    ik was erg moe, en de laatste dagen gevoelige tepels, maar niet pijnlijk.
    ik denk na mijn NOD, maar precies weet ik het niet want ik weet mijn cyclus niet ;)

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    -in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? 1e kindje ronde 2, nu voor 2e keer zwanger in ronde 9
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? 1e keer nee, 2e x ovutest en zwangersschaps vitaminen van de etos
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? gevoelige borsten en moe
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? 2 dagen oor NOD

dus ben ik nog erg pril maar mijn lijf laat momenteel weten dat het er is.... daar heb ik vertrouwen in deze keer. tijdens de vmk's was ik veel onzekerder en voelde het alsof het niet klopte....

10. TessMe

TessMe Niet meer actief

Niet echt geteld in rondes. Na 1,5 jaar

Ja, voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Wat een uitvinding;)

Een gevoel dat het raak was en zere borsten (heb ik normaal nooit) Ook voelde ik me moe en niet zo lekker
    Op NOD 's avonds met een ovulatietest:) Die was positief. Omdat die testen niet voor bedoeld zijn zwangerschap vast te stellen heb ik de ochtend na NOD met een zwangerschapstest getest.

11. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Ronde 18 (2 jaar)
    Heel strict ovulatietesten gebruiken 2x per dag
    benauwd in heet bad
    Voor (negatief)
    Op (positief)

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Na 3 jaar 5de iui ronde
    tomatensap gedronken voor aanvulling van vitamines (had ik als advies van een kennis)
    Dacht dat mijn mentruatie door zou komen
    Nadat ik alleen bruin verlies had gehad en ik me toch ging afvragen heb ik getest 1 dag na NOD

13. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    5de ronde
    nee, niks anders gedaan
    -had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    was misselijk en vond koffie niet lekker, maar dacht dat mijn lichaam me voor de gek hield
    voor NOD;negatief, 1 dag na NOD:positief

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    na 9 maanden
    ik heb teunisbloemolie geslikt de ronde dat het raak was en de maand ervoor. en heb me even niet zo druk gemaakt...
    deze keer juist geen waslijst aan symptomen dus dat was eigenlijk een symptoom.
    2 dagen voor en op en dag na NOD.. toen geloofde ik het pas..

15. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Na veel ronden, en direct de eerste eisprong na de miskraam (zie banner)
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?Niks anders dan anders.
    Nope! Ik dacht steeds aan alles te merken zwanger te zijn, maar dat bleek steeds niet zo. Met 6 weken wel heel misselijk.
    Een dag voor NOD, omdat ik opeens het idee/gevoel had dat het raak zou zijn, en dat was ook zo.

Succes!

16. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    In de eerste ronde, maar ik was al een jaar gestopt met de pil i.v.m. antibiotica. De pil is dan toch niet betrouwbaar, dus ik kon lekker ontpillen.
    Nee, nou ja eigenlijk gewoon net iets vaker seks gehad. hihi
    Ja, ik had al een week honger. Ik at echt veel meer en ik was duizelig.
    Hoogstwaarschijnlijk na NOD. Omdat het de eerste ronde was heb ik daarvoor eigenlijk helemaal niet goed mijn cyclus in de gaten gehouden. Maar de Clearblue test gaf aan 3+. Dus ik was al 5 weken zwanger. Dat verklaarde ook de dikke streep op mijn kruidvat test. Een echo moet uitwijzen hoe lang ik zwanger ben.

17. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    In de eerste ronde, direct na het verwijderen van mijn koperspiraal
    In de vruchtbare week op de dag geklust
    Ja, ik herkende de krampen in mijn liezen, vooral links van bij mijn eerste zwangerschap en mijn borsten voelden aan alsof ik stuwing had.
    Voor NOD, zelfs 's avonds getest, voelde me zwanger, en dat was ook zo :D

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ronde 7.
    Nee ik dacht zelfs dat we deze ronde hadden verknald omdat ik ziek was en manlief ook niet lekker was, dus niet zovaak geklust als anders.
    Heel erg moe, emo en veel honger.
    Na mn NOD, omdat ik de ene keer een iets langere cyclus heb dan een andere keer.
    Op 14 februari had ik een positieve test in handen, was ook gelijk de eerste die ik in die ronde deed.

19. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e ronde
    Neej
    Pijnlijke borsten/tepels extreem erg !
    Lichte buikpijn onderin
    Dorst Dorst
    Erg moeee...
    Toen ik 5 dagen overtijd was.. en was raak
    na 3 dagen nog een test en was ook raak
    Ik zou dan nu 5 week en 2 dagen zwanger zijn ..

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? 3e ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? meer geklust :D
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? Pijn onderin mijn buik, steken aan zijkant, met vlagen hoofdpijn en misselijk, vet haar, pijn bij het klussen als mijn vriend diep ging
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? 2 dagen voor NOD

Deel Deze Pagina