Aan alle prille zwangeren....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lola82, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    In de eerste ronde, had dit niet verwacht, natuurlijk wel gehoopt :)

- had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    Niet iets anders dan eerdere rondes, want die waren er niet.
    Wel na de seks een tijdje blijven liggen met benen/knieen omhoog en klaarkomen nadat mijn vriend klaarkwam.

- had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Ja, maar wel heel vaag: beetje misselijk, beetje buikpijn, vergelijkbaar met ongi kwaaltjes maar net iets anders.

- wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    2 dagen na NOD: negatief
    5 dagen na NOD: positief!

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    -ronde 13
    -niks bijzonders extra gedaan alleen om de dag ipv iedere dag
    -bij de uitslag van de samenlevingstest waar de artsen daar erg enthousiast over waren voelde ik het al maar ja me lichaam had me vaker in de steek gelaten het was gwoon een gevoel
    -ik dacht op nod nou ik word ongi krampen rugpijn enigste gekke was een dikke vette vieze puist in me gezicht heb dat nooit ja toen ging ik toch testen en direct roze

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    De rondes heb ik niet geteld maar ik was na anderhalf jaar zwanger, met gebruik van Clomid

had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    We moesten een samenlevingstest doen en het was dus eigenlijk een moetje. Omdat alles dan binnen moet blijven heb ik geslapen met een washandje in mijn ondergoed

had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Ik was erg moe maar dacht aan bloedarmoede. Ik heb ook gewoon wat gevloeid dus dacht dat ik ongesteld was geworden
    (was achteraf innesteling)

wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    omdat ik gewoon vloeide dacht ik dat ongesteld was maar dit keer was het raar, anders dan anders. Omdat ik weer Clomid moest slikken heb ik voor de zekerheid een test gedaan. Had toen al 2 pillen gehad. Ik heb dus eigenlijk na NOD getest, zo`n 5 dagen erna ofzo. ( had totaal geen vermoeden dat ik zwanger was maar ja zie banner )

4. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    3e ronde
    Ovutestjes (van Kruidvat) gebruikt
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Erg misselijk, pijn in onderbuik, veel plassen, veel honger
    Eerste test 3 dagen voor NOD, en toen eigenlijk al duidelijk positief

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    3e ronde
    Om de dag seks in vruchtbare periode
    2 dagen in vruchtbare periode: ongikrampen, daarna nergens last van tot aan nod. Rond nod weer krampen. Nu eigenlijk nergens last van, andere maanden wel.
    1 dag voor NOD: test werd na 1 uur pas positief. 2 dagen na |NOD goede positieve test

6. prinsesje1978

12 mrt 2010
    26
    0
    0
    4e ronde
    Ik was er niet zo mee bezig, in ieder geval niet zoals de vorige ronden (elke dag :p)
    Ik had eigenlijk geen symptomen ook niet die ik normaal had als ik ongesteld werd, twee nachten voor NOD enorm onrustig en heel licht slapen. Ik had wel een vermoeden...
    1 dag na NOD, enorm zwanger (een dag later nog 2 testen gedaan:D)

7. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durfde het eigenlijk nog niet hier neer te zetten maar waag me er toch maar aan. Ben zo bang dat er nog iets misgaat, het is nog zo pril (5 weken zwanger nu).

- in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    1e officiƫle ronde. Maand ervoor was het condoom gescheurd en was ik ook zwanger maar met 4wk2dg was het al mis. Daarvoor nog niet bezig.
    Foliumzuur gaan slikken
    Vorige maand was het overduidelijk maar ging mis. Nu was ik er vrij zeker van dat het niet gelukt was en ja toch wel! :) Achteraf wel lichte misselijkheid en zeurende onderbuik. Moeilijk in slaap komen, pijnlijke borsten, zachte gezichtshuid, donkere tepels, onrustige darmen.
    1 dag na NOD: dikke streep in 2 minuten

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    ronde 30, IUI 4
    IUI, benen in de steunen voor 20 minuten (andere keren benen plat). Lekker wandelen erna ipv bankhangen, dat soort dingen ;)
    ja, ik werd niet ongesteld op dag 11 (normaal wel)
    dag na 'normale' NOD, was op 12DPO

9. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

-in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    1e: 5e ronde; 2e: 1e ronde
    Bij beide niet
    Ja achteraf gezien bij beide gigantisch opgeblazen, leek al wel 5 maanden zwanger. Later zakte dat opgeblazen gevoel wel weer af maar toen had ik al een buik. Ging heel snel bij me.
    1e: Op dag van NOD; 2e daags na waarschijnlijke NOD omdat ik nog niet wist wat voor een cyclus ik zou hebben

10. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    up!!

11. kaatje27

kaatje27 Lid

21 jan 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    ronde 4
    symptomen overgeven ochtenmisselijkheid
    veel moeten plassen
    op de nod dag getest
    groetjes kaatje

12. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    #152 Chrisie, 25 mei 2010
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
    ik mag me ook melden hier.

Ronde 5 RAAK!!!!

Iets anders gedaan:
    -Maar 2 keer sex gehad(andere maanden zeker rond vruchtbare periode om de dag) en met klaarkomen zat ik bovenop en ben ook niet langer blijven liggen wat ik de andere keren wel deed
    -puur mama van vsm gaan slikken
    -bach remedie laten maken zodat ik wat rustig werd.

symptomen: Nee, leek gewoon net of ik ongesteld moest worden.
    o ja ik sliep wel heel onrustig en 's nachts eruit om water te drinken.
    Maar had ook last van me keel dus dacht dat het daar aan lag.

Test gedaan op NOD en morgen doe ik er nog 1 kan het nog niet echt geloven.

Deze maand ook AB-kuur geslikt omdat ik een onsteking had aan een pees (ongeluktje met mes:()

13. Yasmijn78

Yasmijn78 Niet meer actief

Eindelijk, eindelijk, eindelijk mag ik ook eens meedoen:

Pas in ronde 31, eerste ivf-poging, eerste zwangerschap.
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Ja, ivf met lichte hormoonstimulatie. De maanden ervoor hebben wij het altijd zelf geprobeerd zonder hulpmiddelen oid

Pijnlijke en opgezette borsten, opgeblazen gevoel, krampjes (niet zoals ongi, meer kort en vaker), vermoeidheid.

De terugplaatsing was op 9 mei en ik mocht pas testen 17 dagen daarna... Die wachtdagen waren vreselijk. Je weet gewoon dat je zwanger bent, maar je weet niet of het blijft zitten. Ik heb op 26 mei pas kunnen testen, een week na mijn officiƫle NOD. In die week wist ik eigenlijk al wel dat het raak zou zijn. Nu is het alleen de vraag of het stand houdt en daar maak ik mij soms best zorgen over...

14. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? Ronde 8
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Nee niet echt, had het erg druk deze maand, dus er een stuk minder mee bezig geweest.
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? Achteraf wist ik al dat ik zwanger was, had klachten die net iets anders waren dan ongi-klachten en ze bleven.
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? 3 dagen na NOD, ik durfde niet.;)

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

- in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? ronde 20
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren?) We hebben in de vruchtbare periode elke dag geklust, wat we voorheen niet deden.
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? Dit keer helemaal niks
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na de NOD?
    2 dagen voor de Nod en het was gelijk al een knaltest!!:D
    die kwam echt als een verrassing, want had echt het idee dat het juist niet raak zou zijn.

16. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?ronde 18
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren?) juist helemaal niks de bewuste maand zelfs maar 1 maal geklust. we hadden ons verstand op nul gezet van we zien wel
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?nee en nu ook nog niet
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na de NOD?
    pas 8 dagen na mijn nod omdat ik wel eens vaker een week over tijd was en dus nu niet durfden te hopen maar toen ik eenmaal de test deed verscheen er na 1sec al een hele dikker streep al voor de controle strepen

17. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    1e keer
    nee, eigenlijk niet
    voor mij was het een gevoel dat er iets anders was, mijn man vondt met chagerijnig en vervelend (hihi)
    3 dagen voor de nod

18. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Na 7 rondes een MA, daarna weer zwanger na 7 rondes
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? Maar een keer geklust die maand, pre-seed gebruikt en had al 2 maanden een maansteen om

Griepverschijnselen, lichte hoofdpijn, beetje lamlendig.
    Ging er niet vanuit dat ik zwanger was, maar dacht dat ik griep zou krijgen

Ik wordt altijd op 10DPO ongesteld, dus die dag verloor ik wat bloed en dit stopte, ik voelde dat ik wat verhoging had, dag later een lichte streep (11DPO) 2 dagen later duidelijke streep (13DPO).
    Dus wel na NOD gestest (maar dat was al 11 dagen na mijn eitje)

19. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    groetjes Dee

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Hoi,

Wij hebben na 1.5 jaar eindelijk raak geschoten en wat hebben wij anders gedaan ? ..

Nou ik ben 7 kilo afgevallen afgelopen maand, en we hebben het eigenlijk op een laag pitje gezet omdat ik bezig was met afvallen dus we waren er totaal niet meer bezig .. Achteraf denk ik dat we die 1.5 jaar veel te veel er mee bezig zijn geweest ... Wij hebben de test na de NOD gedaan, aangezien we er helemaal niet bij stil stonden dat ik al een maand niet meer ongi was hebben we uiteindelijk maar een test gedaan, eerst die van de Etos ( duidelijke streep ) en toen die van de clear blue waarop stond hoever ik was ... De enige symptonen die ik had waren pijnlijke borsten maar die had ik wel eens vaker als ik ongi moest worden dus dacht niet meteen aan een zwangerschap.. Nu zijn we inmiddels 8 weken zwanger ( pril dus ;) ) en hebben we aanstaande vrijdag onze eerste echo .. Heb nog steeds geen symptonen en alles gaat goed... Alhoewel die pijnlijke borsten zijn er nog steeds en die doen echt zeer ai ai ...

Deel Deze Pagina