Aan alle prille zwangeren....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lola82, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    -in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    in de 2e ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? langer blijven liggen, en om de dag klussen. stuk voor ei en een stuk erna.

- had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    ik had menstruatiepijn. en dacht dat ik ongesteld was maar dan zonder bloed. is ook best vreemd. en flinke pijn in beide liezen.

- wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?
    3 dagen na mn nod en meteen een knaltest.

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

- in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    2e ronde deze keer

- had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?
    We hadden helemaal niets bijzonders gedaan. Had al flink lopen balen omdat we m'n ei gemist hadden. Nou ja, m'n ei niet gemist maar niet heel bewust aan gewerkt die dagen...

- had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?
    Ik had nergens last van. Voelde me niet anders dan anders. Nog steeds niet trouwens...

Getest op m'n NOD. Zou 's ochtends ongesteld moeten worden en toen er na werktijd nog niets was toch maar een test gehaald. Die was al aardig positief :). De digitale test die ik later op de avond deed was helemaal duidelijk; Zwanger!

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    in de 6e ronde zwanger. Maar wel bijna een jaar bezig geweest. Cyclus begon met 34, en werden daarna steeds langer.
    ronde 5 zijn we gestart met ovutesten en tempen omdat ik dacht dat ik geen ei had. Ik denk wel dat dit heeft geholpen om de vruchtbare dagen op te zoeken!
    nee niet echt, werd maandag wakker van lage rugpijn en dacht dat ik ongi was geworden. Omdat mijn cyclussen steeds langer werden wist ik ook niet goed wanneer ik ongi kon verwachten. En wanneer ik het beste kon gaan testen.
    Maandagavond getest, en was posi. Maar ik geloofde het niet en deed het dinsdag weer, en weer posi. Toen aan manlief laten zien, die was verbaasd. Hij heeft woensdag bij kv nog testen gehaald, en die bleken ook vet posi te zijn. Dus dan moet het toch echt zijn!

nog steeds wat onwerkelijk maar wel heel bijzonder. Iedereen gefeliciteerd trouwens!

4. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    Meteen in de 1e ronde.
    nee
    nee niet echt, had last van mijn borsten en had steeds last van een soort bandenpijn. Daar heb ik nu nog steeds last van. Dit was overigens wel een soort signaal voor mij.
    Op de NOD met een Etos huismerk test. Streepje was erg licht. Volgende morgen weer een test gedaan, streepje was iets donkerder. S'avonds weer een test gedaan, dit keer met Clear Blue, kon er niet meer omheen..een dikke vette kruis:D

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

-in de hoeveelste ronde was het bij jullie 'raak'?
    2e ronde (zowel bij zoontje als nu)

Nee

Nee

Op 11 DPO testte ik al positief. Op 13, 15 en 18 DPO nogmaals getest :D

6. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    upperdepup

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    - 3e ronde.
    - Het hele zwanger worden iets meer proberen los te laten, voor zover dat lukte.
    - Nee, ik had het totaal niet verwacht.
    1e test 2 dagen voor NOD met Mat Care (tweede streepje kwam pas na 2 uur, heel licht.) Toen een KV test één dag voor NOD en die was hartstikke duidelijk positief. :D

8. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    - 7e ronde.
    - minder mee bezig zijn - lekker klussen wanneer zin, niet elke dag :) tis cliche maar echt waar!
    - Ja, mega emotioneel
    - 1ste test 4dg voor NOD met middagurine en KV2v5; positieve streep was niet te missen - dag erna weer middagurine met KV2v5 en streep donkerder - op NOD digitale CB; zwanger 2-3 en 4dg na NOD super super super knal van KV2v5:D

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'?
    na 7 maanden
    - clomid geslikt!
    - hmmm niet echt symptomen maar ik wist gewoon dat het raak was... wel steekjes in mijn buik.
    - 1ste test 4dg voor NOD k2v5 met middagurinepositief. 3 dg voor NOD met middagurine cleur blue met indicator positief:D[/QUOTE]

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    In de eerste ronde :)
    Nee er waren geen vorige rondes
    Ja voelde dat ik zwanger was in mijn lijf en geest
    Op mijn NOD, en gelijk positief natuurlijk!

liefs Es

11. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo..
    Bij ons was het in de 1ste ronde..:)
    Heb er eigenlijk niets speciaals voor gedaan ik wist alleen wanneer ik mijn ei had en die week dan ook druk "geklust" ;)
    Voor ik de test deed wist ik het al omdat ik een weeig gevoel in mijn buik had en zere tepels en erg moe.
    Heb 4 dagen voor NOD getest met KV 2v5 en ook nog een 2 dagen voor NOD getest en op de dag zelf.

Liefs Joy

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    In de eerste ronde :D
    Nee er waren geen (officiele) vorige rondes
    Nope, helemaal geen symptomen. Test was een complete verrassing!
    Op NOD

13. GvdO

GvdO Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Leerkracht
    Flevoland, Nederland
    In de 2e ronde met clomid 150mg. Maar eigenlijk waren we dus al 15 maanden (en 11 rondes) bezig met zwanger worden.
    Clomid 150mg geslikt en verder genoten van het leven met z'n tweeën. Ik was wel erg druk met werk en feestjes e.d.
    Nee. Ik dacht dat ik weer terug kon naar de gyn. Maar achteraf gezien was ik wel erg MOE!
    2 dagen na NOD

14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    In de 6e ronde met Clomid 50 mg. Daarvoor 2 jaar bezig geweest zonder medicatie. Had geen menstruatie door ondergewicht, dus eerst aankomen. (Eenmaal op gewicht was cyclus erg lang)
    In de 6e ronde Clomid ook utrogestan gebruikt, omdat luteale fase erg kort was en daarna dus meteen raak!
    nee
    Wist door utrogestan niet precies wanneer NOD was. 1e test was op cd 29 (12 dpo).

15. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? 2e ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)?Niets speciaals omdat nog maar 2e ronde was.
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn?Veel buikpijn.
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD?Een week na nod(omdat ik in het verleden heel onregelmatig was)

16. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    - in de hoeveelste ronde was het bij jullie'raak'? 2de ronde
    - had je die ronde iets speciaals gedaan (anders dan de vorige keren)? nee
    - had je symptomen vooraleer je de bevestiging kreeg dat je zwanger was waardoor je dacht zwanger te zijn? misselijk, last van buik, erg moe
    - wanneer heb je een test gedaan voor, op of na NOD? voor

17. daantje28

daantje28 Lid

19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    - Ronde twee
    - Meer ontspannen maand, kon beter loslaten, positief denken i.p.v. zal toch wel weer niet.. , mediteren op/visualiseren van een zwangerschap
    - bij vlagen misselijk, ongi-krampen, kort lontje, moe, pijnlijke borsten
    - positieve test 7 dagen na NOD

18. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Beide keren eerste ronde
    Nee
    Bij de eerste miste ik gewoon het gevoel ongesteld te moeten worden, ik voelde daardoor gewoon dat ik zwanger was. Dit keer was dat niet zo en verwachte ik dan ook niet dat ik zwanger was
    Beide keren paar dagen na NOD

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Betreft mijn huidige zwangerschap!

Deze zwangerschap is zo spontaan totaal onverwacht (maar onwijs gewenst) omdat onze dochter middels IUI is verwerkt na 2 jaar proberen.

Deel Deze Pagina