Hallo! Het kan niet anders zijn dan dat er Sex and the City fans aanwezig zijn op ZP! Lijkt me leuk om met jullie gedachten hierover uit te wisselen... Ik ben fan sinds het eerste uur. Ik heb alle dvd's en vanaf volgende week draait film 2! Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar de SATC kennis bij de 'die hard' fans. Dus hierbij de volgende vraag: Wat is je meest memorabele scene uit SATC die je is bij gebleven?? (uit de serie of film) mag met humor zijn of juist emotioneel.. Ok, ik trap af: LOL: Als Carrie en Mr. Big in Central Park samen in het water vallen! Wat heb ik toen gelachen!! EMO: De break up tussen Carrie en Aidan (2e keer) als ze bijna samen gaan wonen in haar flat. Ben benieuwd!
Mijn allerleukste scene is die van Charlotte en Harry als hij haar ten huwelijk vraagt: YouTube - Harry proposes to Charlotte after breakup *** zucht **** Geweldig!
Ja hoor, hier een die hard fan! Heb ook de 'shoe-box' met alle dvd's, de film 1 en kan niet wachten tot de tweede film. Ik heb talloze favo momenten, maar een van de grappigste vind ik de scene als Big Carrie heeft gevonden in Parijs en dan Alexandr in elkaar wil rammen (geweldig!) En ook als Carrie naar LA is voor de promotie van haar eerste boek en daar afspreekt met Big voor een sex-date. Hij dan de hele nacht de stukken uit haar boek gaat voorlezen Emo moment vind ik moeilijker, die heb ik toch in de eerste film. Als Samantha Carrie gaat 'voeren' in Mexico omdat ze al 2 dagen niks heeft gegeten. Dan moet ik altijd een traantje laten.
Ik ben ook fan! Ik vind het mooiste als Miranda tegen Big zegt "go get our girl". Op 2 dan het shot waarop Carrie en Alexander naar het water kijken met op de achtergrond die herfstige bomen. romantisch!!!! Vind de vriendschap tussen Miranda en Carrie sowieso heel bijzonder, ik zou niet zo diep kunnen gaan voor een vriendin. Heb gisteren ook weer enorm genoten...
het meest grappige monent vind ik zit in de film. Als charlotte in haar broek poept!! Dan lig ik echt 10 min helemaal in een deuk! Geweldig!! Ik kan trouwens ook niet wachten tot deel 2 uit komt....
Ok ik heb meerdere momenten maar vind Carrie met Heidi Klum op de runway altijd een hele goede YouTube - Heidi Klum in Sex and the city
Er zijn zoveel leuke/mooie momenten hè? Schiet me er weer 1 binnen: Miranda en Steve in het washok op Brady's 1e verjaardag. Steve: 'Miranda, your the one!' OOOOOOW, vond ik sowieso 1 van de mooiste afleveringen. Hierin zat ook Samantha met haar rood geverfde haardos van onderen, hilarisch!!
ik kan niet (ml zit in barcelona), maar kan haast niet wachten om deel 2 te zien!! Nu schieten me inderdaad al die geweldige scene's binnen. Tijdens mijn zwangerschap moest ik 8 weken bedrust houden.. heb de hele serie ongeveer 4x gezien toen. En daarna gingen de dvd's de hele afdeling in t zkh rond
De scene dat big dr heeft laten zitten als ze gaan trouwen en ze mekaar langsrijden in de limo's, dan stappen ze beide uit en carrie rampt hem met de bloemen. Dan neemt charlotte haar weer mee naar de limo, big erachteraan en charlotte met die geweldige kop van dr zo boos en beschermend met dr vingertje naar big: NO!!!! Echt dat is nu echt vriendinnenliefde, geweldig hoe ze carrie wilde beschermen!
Ik ben ook een enorme fan! Heb mijn shoebox denk ik al tien keer van begin tot einde gekeken. Ik kan echt niet kiezen tussen al die leuke momenten, elke aflevering heeft wel iets! Dat moment bijvoorbeeld dat Carrie een scheet laat bij Mr. Big echt hilarisch! Of Dat Miranda en Steve elkaar de liefde verklaren op het feestje van Brady. Komt Magda ineens binnen en je ziet ze schrikken. Lig ik elke keer weer in een deuk! En emo momenten pff....Dat Aiden heel hard schreeuwt: You broke my heart!!! En dan rent Carrie weg. En en en...ik kan zo nog wel uren doorgaan . Ben erg benieuwd naar de tweede film. Stiekem hoop ik dat Carrie en Aiden bij elkaar komen maar volgens mij gaat dat niet gebeuren...