aan alle zwangere meiden: weet je je klus-patroon nog? ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij heb het de 2 dagen voor m'n ei en op de dag van m'n ei gedaan ;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi, ik ben een van die mazzelkonten die meteen zwanger was. Mijn vermoederlijke ei zou ergens tussen de ma en wo geweest moeten zijn, in die dagen had ik vreselijk last van mijn buik nl. en vruchtbaar slijm.

Wij hebben het weekend en alleen die maandag avond nog geklust en het was raak!

Hopelijk mogen jullie het wonder allemaal snel zelf meemaken!

3. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    Ik ben halverwege januari gestopt met de pil en gestart met Foliumzuur, ik wou een gewone menstruatie afwachten en die kwam 17 februari. We hebben 1x geklust en het was meteen raak! *beduusd* Geen idee wanneer mijn eisprong was
    Ik weet niet eens hoe lang mijn 'normale' cyclus is........dus ik gok maar op 28 dagen en dan zou ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger zijn.
    Zoals ik al in het topic ' Ik ben zwanger' beschreef, beseffen we maar al te goed dat we ons erg gezegend mogen voelen en hopen voor een ieder dat hun wens ook uit mag komen!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het valt me op dat er zoveel zijn die door weinig klussen zwanger zijn geraakt. Je hoeft dus niet perse elke dag te klussen om zwanger te raken schijnbaar! :D :D Dat geeft mij moed, want vriendlief heeft een erg drukke baan en is daardoor vaak moe.

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ik heb een cycles van 29 dagen en de maand dat het '' Raak'' was, heb ik op dag 12 en dag 14 geklust! Had ook helemaal geen erg in me ei! Ik had die maand echt zoiets van, bekijk het maar ik zie het wel! Maar toen ik met me posi test terug rekenden hadden we wel op de goede dagen geklust! Wat me die maand ook opviel was, dat ik meer zin had! Normaal had ik dat ook wel rond me ei, maar nu was het toch wel extremer :) !
    Ik wil jullie wil succes wensen met zwanger worden!

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hadden een 'lucky strike'. Dus niet doelgericht geklust want ik wist mijn cyclus niet.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi,

bedankt voor alle reacties!
    :)

we gaan ons best doen! met plezier en liefde!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gewoon lekker klussen wanneer jij zin heb
    goed zaad leeft 72 uur en het is ook een stukje geluk hebben

9. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    zo zien we maar weer dat dagelijks niet nodig is

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij liepen onder behandeling van een gyn. Dus ik wist precies wanneer mn eisprong was, netjes om de dag klussen. Niet zwanger :(

Toen gingen we trouwen, hadden we een pauze ingelast (samen met de gyn) huwelijkreis. Wist niet eens dat ik een ei had. Nou we hebben geneu... voor het vaderland hoor! Hihi. Iedere dag wel 2 a 3 keer. Echt niet normaal. En ik kwam zwanger terug hihi.

Nu heeft mn man ook onwijs veel zaad (bleek uit testen) Dus iedere dag zo vaak, heeft blijkbaar geluk gebracht.

11. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    jeetje meid, zo zie je maar weer dat het misschien toch klopt dat als je je niet bezig houdt met het zwanger worden dat het dan toch gebeurt.. Maar ja om dat nou 1,2,3, uit je hoofd te zetten is ook niet makkelijk he.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het was voor mij ook een verrassing dat ik een eisprong had. Dat had ik nmlijk niet uit mezelf. (vandaar de behandelingen bij de gyn) en plotseling dus wel...

nee het is ook heel cliché, maar ben er gewoon van overtuigd dat het een toevalstreffer was. (van beide kanten hihi)

13. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Leuke topic!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.075
    2.220
    113
    Brabant
    whahaha, leuk topic.
    Bij ons was het zo: de 1e 2 ronde met clomid ons helemaal suf geklust. De 3e ronde moest manlief een weekend weg midden in mn cylus. Op dag 13 geklust (de 2 rondes daarvoor eisprong rond dag 20) manlief ging, 2 dagen later had ik posi ovutest, ik helemaal hyper en depri want manlief was er niet...
    Wat blijkt, door tempen zag ik dat mn ei op dag 14 was en dag 13 hadden we (voor het eerst die ronde) geklust. En wat was de grootste verrassing? Precies 2 weken na mn ei een positest!
    Dus bij ons echt een gelukstreffer!

Succes ermee!

15. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik wist nog niet eens dat ik men ei ghad had ik had nl een hele lange syclus en deze keer niet!
    wij klusten bijna niet want we zijn er helemaal niet echt mee bezig geweest die maand....

grtjes

16. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hier klussen wij elke(bijna) dag we hebben echt niet gedacht aan oh ja nu is me ei,we hadden zoiets van het komt vanzelf wel.

17. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Wij hebben een week voor eisprong om de dag gevreeen en toen ik erachter kwam wanneer mijn eisprong was hebben we het s'avonds nog een keer gedaan. Dus ik hoop dat dat vaak genoeg is geweest voor een evt. zwangerschap. volgende week kan ik testen.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    spannend allemaal he!

van supertoevalstreffer tot mega-geregiseerd, mooie verhalen 'hoe' (of beter gezegd 'wanneer' :) ) HET gebeurd is!

om de dag lijkt me vrij safe.

ik wens iedereen veel eitjes toe op pasen, of die nou van choco zijn of van jezelf!

liefs

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    leuk topic

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    yeps lynn!

zie dat je vruchtbare periode eraan komt: klusze en succes! :)

Deel Deze Pagina