aan alle zwangere meiden: weet je je klus-patroon nog? ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    je hebt ook veel meiden die heel erg ermee bezig zijn bij wie het wel lukt...
    ik denk dat hoe langer het duurt, hoe meer je ermee bezig gaat.
    maar als het een reden heeft die bv lichamelijk is (bv kwaliteit zaad) kan je nog zo je best doen OF nog zo relaxt zijn dan lukt het gewoon veel moeilijker!

het is wel grappig dat zaadjes hun weg blijkbaar ook wel vinden als ze, zoals bij lara, niet precies in de buurt van de eisprong worden 'gelanceerd' :) :)

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    wij hebben om de dag ongeveer geklust.

een dag voor ei en de dag na ei, en het prille resultaat is er!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Wat een leuk topic, erg handig maar vooral verrassend al die verschillende klus patronen. en de zwangeren hebben niet eens zo heel vaak geklust.

mijn verhaal;

deze maand zijn we begonnen met SMEPPEN, dag 8 geklust, dag 9 niet, dag 10 pos ovutest. die dag en de 3 daarop volgende dagen geklust, dag 17 nog een keer. me temp ging vanaf dag 17 omhoog.

ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.....

allemaal veel succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even uppen! :D

Het valt mij ook op trouwens dat de mensen die zwanger zijn geraakt, niet eens zoveel geklust hebben. Ook zijn de meesten er relaxt onder gebleven.

Daar ben ik nu ook mee bezig. Althans, dat probeer ik! :D Hield ik de vorige twee keer nog mijn vruchtbare dagen in de gaten, gebruikte ik ovutesten en heb ik 1 maand getemperatuurd, nu doe ik even helemaal niks van dat alles. Wij klussen nu wanneer wij zin hebben. Ook probeer ik na de sex niet meteen te denken: zou ik nu zwanger zijn?

Ik ben namelijk van mening dat je ook een portie geluk moet hebben bij het zwanger worden: het zaadje moet het eitje net op het juiste moment treffen.

Wij zien wel. Op een dag staan wij ook met een positieve zwangerschapstest in onze handen!

5. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Ik heb idd afgelopen maand ook niet veel geklust. Ben bijna niet thuis geweest. Gelukkig had ik een late eisprong en heb ik 2 dagen van te voren kunnen klussen en de dag zelf (en daarna)...

6. mama2801

mama2801 Niet meer actief

wij hebben de dag voor me ei geklust en de dag na me ei en niet o de dag van me ei

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Toen ik zwanger raakte van mijn zoon hebben wij een week lang iedere dag geklust. Omdat we graag zwanger wilde raken en ook omdat we zin hadden :oops:
    We hebben die periode sowieso meer geklust dan in de maanden daarvoor.
    Nu klussen we ook best veel :oops: en ik hoop dat dat ook weer mag werken.
    Ik vind wel dat het vrijen om het vrijen belangrijker moet zijn dan het vrijen omdat ik zwanger wil raken.

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bij ons ging het juist heel anders. we moesten voor de 2e maand samenlevingstesten doen. een eerdere cyclus waren die testen namelijk negatief. dus weer verplicht klussen en de dag erna naar de gyn en kijken hoeveel zwemmers er nog leefden. kan wel zeggen dat bij de 5e samenlevingstest de sex er niet spontaner en leuker van wordt...
    maar goed, die keer heeft het toch gewerkt! de dag erna hoorde ik dat we in aanmerking kwamen voor IUI omdat er maar weinig zaadjes leefden. blijkbaar was er toch een die de goede weg gevonden heeft! op de echo had de gyn al gezien dat ik een mooie follikel had, dus de timing en omstandigheden waren in ieder geval goed!

dus wat minder romantisch en ontspannen, maar toch gelukt!
    veel succes meiden!
    liefs, lauwie

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    super, lauwie!

grappig om te zien he, de 1 klust 10 x, de ander 1 x, en ze raken allebei zwanger!

moeder natuur heeft meerdere manieren voor dat ene grote wonder!

:)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wij hebben ook bar slecht geklust...
    wij zouden gaan 'smeppen' voor de eerste ronde, maar manlief had late dienst, dus dat werkt niet echt bij ons, omdat ik s'ochtends om 6 uur er weer uit moet! (wekker zou gezet kunnen worden, maar zover wou ik ook niet gaan he?!)
    Dus eigenlijk maar 1x geklust 2 dagen voor mijn ei! Dus we hadden geluk!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij hebben voor me eisprong om de dag geklust tot 4 dagen na me ei zo door gegaan en zie ben zwanger en gewoon ik onder hij boven :)

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Wij hebben in de week van mn ei wel 8 dagen na mekaar elke dag geklust! :oops:
    What can i say .. :oops:
    En echt niet nadien 20 min blijven liggen of op een bepaald standje, gewoon afwisselend ;)

13. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Wij hebben za, di en do geklust en waarschijnlijk do-avond mijn eisprong gehad (ovu-testen).
    Dus geen idee van welke dag het raak was.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    WOW lola das inderdaad supergeluk!

en terecht :)

gaat het goed, voel je je lekker?
    niet te veel angst hoop ik?

geniet!

liefs
    klingel

15. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Leuk topic, zo zie je maar weer, dat je soms met 2 keer klussen ook al zwanger kunt raken, wij houden het gewoon bij om de dag rond de eisprong, heb deze periode alleen nog geen positieve ovulatietest gehad, beetje vreemd... maar ja wat doe je eraan? Lekker verder klussen dan maar! hihi!

16. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    We hebben om de dag geklust rond de eisprong ,nu afwachten of we een nieuw wondertje mogen verwelkomen :thumup: ! :baby:

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik weet niet wanneer mijn eisprong heeft plaatsgevonden maar mijn vriend en ik hebben om en nabij die dag het om de dag gedaan. Dat is ietsje vaker dan normaal, maar we doen het sowieso wel 3 keer per week. En in 1 keer zwanger :)

18. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    De onze is eentje van de 2e ronde SMEP ;)

19. Trees

Trees Niet meer actief

Hey Klingel,

Mijn kluspatroon weet je al door het mooie temperatuurkaartje :D

gegroet van een medenoorderling

20. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Bij mij weet ik het niet ik heb nooit uitgeteld wanneer mijn ovi was we hebben gewoon geklust zo als het ons uitkwam en ik was na 1 maand zwanger.

groetjes
    Nadine

Deel Deze Pagina