Hey meiden, leuk om te lezen allemaal Nu dacht ik vorige week dat ik mijn eisprong voelde het was minder als normaal maar ik voelde het toch, dus goed aan de klus heb ik maandag opeens ontzettende buikpijn denk mijn ei maar vriendlief was niet thuis. We hebben zaterdag voor het laatst geklust kan het dan toch raak zijn? Succes en vooral veel plezier met klussen allemaal! Groetjes Inger
Lekker, volgend weekend heb ik mijn ei en dan zit ik met mn moeder, broer & vriend in een klein appartement op de waddeneilanden...niet echt de ideale situatie om te klussen
mijn temp kaartje staat in mijn album. daarop kun je ook het klussen zien.. Denk zelf trouwens dat mijn eisprong 1 dagje eerder was. Voelde het aan mijn bmm.. die dag hebben we het twee keer gedaan. dus de dagen rond mijn eisprong gewoon elke dag. En ben deze keer wel blijven liggen. geen uur hoor maar gewoon een paar minuutjes..
Hi, Wij zijn er echt als "twee konijnen tegenaan gegaan" Haha, zeker tijdens mijn eisprong wel iedere dag maar de rest van de maand om de dag. Je moet er natuurlijk we zin in het hebben Misschien een overbodige opmerking maar zorg dat je man/vriend 'alles voor jou bewaard' zeg maar, als ie er nog solo-activiteiten op na houd komt dat de kwaliteit niet ten goede
hoi, wij hebben het in de maand dat ik zwanger werd maar 2 keer gedaan, wel rond de tijd van mijn eisprong want die voelde ik altijd, dus blijkt maar je kan er niks van zeggen en je moet ook gewoon een beetje geluk hebben. het was voor ons de 5e ronde en ik ben niet helemaal regelmatig met mijn cyclus dus hebben we het op gevoel gedaan. succes allemaal met zwanger worden! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ehm rond mijn eitje 3 maal. 3 dagen ervoor, 1 dag ervoor en op de dag zelf blijkt die dag wanneer ik mijn eitje voelde
wij klusten om de dag de hele maand . en derde ronde zwanger dus................ had een onregelmatige cyclus. van 42-32-zwanger. dus wilde mijn eitje niet missen . wilde ook geen ovu testen doen meteen. dus gewoon om de dag en dat werkte grkim
Ik kreeg echo's in het zh om te kijken hoe het eiblaasje groeide (gebruikte clomid) en we begonnen dan ongeveer op dag 8 van mijn cyclus en deden het nog 1 a 2 keer als me ei was gesprongen. Heb ook een temp kaartje in me album staan daar heb ik de klus dagen ingevuld. Liefs wolly
Bij het eerste gebruik van ovulatietesten raakte ik zwanger. En vreemd genoeg had ik juist deze maand de verwachting dat het niet gelukt was aangezien ik geen symptomen had.
MNijn kluspatroon was; 1 dag voor positieve test en tijdens posi test ook geklust en de dag daarna. Voor de rest heel weinig geklust eigenlijk.
Heb er bijna een jaar over gedaan om zwanger te raken van m'n dochter, we deden het eigenlijk (behalve als ik ongesteld was ) de hele maand door om de dag. De maand dat ik zwanger raakte hebben we het rond m'n eisprong een week lang elke dag gedaan. En het heeft gewerkt!
Ons patroon: wanneer we zin hadden...en laat dat nu ele dag geweest zijn haha.....soms 2x per dag....das nu niet het meest goede wat je kunt doen, maar ja, wij wilden het doen wanneer wij zin hadden en dat kwam eruit...
Bij onze "raak" ronde maar 1 keer .. Mijn ovu test was positief en s'avonds hebben we alleen geklust. Dit was toen de tweede ronde proberen. Nu weer bezig voor tweede kindje in de eerste ronde, vanmorgen positieve ovu test dus vanavond weer aan de bak
Mijn cyclus is 25 dagen en mijn eisprong is op dag 11. Bij beide zwangerschappen 1 keer geklust en direct raak in de eerste maand. De eerste keer op dag 9 geklust en de tweede keer op dag 10. Verder condooms gebruikt.
wij hebben maar 2 keer onveilig gedaan en toen was het al raak. Voor mijn gevoel was de eerste keer al genoeg... Wij klussen niet zo heel veel, en altijd met condoom omdat ik door medicijngebruik in het verleden niet meer de pil mag slikken. En een spiraaltje wilde ik eigelijk niet.. Maar goed... We hadden het al vaker over kinderen gehad enzo, dus we wisten wel dat we het allebei wilden. Op een bepaald moment voelde het voor ons allebei zo goed, dat we gepraat hebben, en 's avonds voor het eerst zijn gaan klussen zonder condoom! T was echt een supermooie nacht. We hadden afgesproken dat we niets zouden timen. Ik had dus ook niet uitgerekend wanneer mijn meest vruchtbare periode zou zijn ofzo. Ik wist uit mijn hoofd niet eens maar wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest. Maar het voelde zo goed, dat we gewoon maar begonnen. En zo wilden we het eigenlijk wel een tijdje doen.. een paar maanden, en als het niet zou lukken konden we altijd nog een klusschema op gaan zetten. Maar dit was niet nodig. Ik voelde na de eerste nacht al dat het goed zat. 'Voor de zekerheid' de nacht daarna nog geklust, maar mijn gevoel zei dat dit niet eens meer nodig was.. En ja hoor, 3 weken later stond ik met een positieve test in mijn handen. Ondertussen ben ik al 12 weken. Ik heb net de 12 wekenecho gehad, en alles gaat nog supergoed! Ondanks dat ik flink wat overgewicht heb, en diabetes heb (wel goed ingesteld) gaat het echt super!