leuk, al die verschillende verhalen! ocean soul, dat is wel echt een mooi verhaal zeg! dat je dat kan voelen, hoe is het mogelijk vraag je je af! echt mooi! hihhi, als ik deze maand zwanger ben (geworden) dan hebben die 5 dagen achter elkaar, in la france, succes gehad! ik hoop het zó! maar ach 1 of 10 x klussen, je hebt maar 1 ei en 1 zaadje nodig he! 8) wat maakt moeder natuur het toch spannend.... liefs klingel
Aangezien het sexen hier niet echt heel vaak gebeurde was ik erg afhankelijk van tempen en ovulatietesten. Na div. rondes ovutesten wist ik dat ik altijd 2 dagen na elkaar een + test had en mijn ei op de 2e + dag had. De ronde van bevruchting hebben we 2x op dezelfde (eerste dag + test) dag geklust en dat was heel effectief zie banner!
Ook wij hebben niet vaak geklust .. Op dag 7 en dag 9. Op dag 10 en 11 had ik een positieve ovulatietest (alleen was manlief al vertrokken ivm werk) en toch gelukt, zie banner!
Ook wij hebben niet vaak geklust .. Op dag 7 en dag 9. Op dag 10 en 11 had ik een positieve ovulatietest (alleen was manlief al vertrokken ivm werk) en toch gelukt, zie banner!
Bij deze poging (poging 2 was raak) had ik 3 inseminaties gepland. Op 20, 22 en 24 juni. Op 23 en 24 juni waren mijn ovulatietesten positief en 25 juni negatief, dus ik denk dat de insemi van 22 juni een lucky shot was haha
misschien een idee om bij de tempkaartjes zwangeren te kijken, daar staan ook de klusmomenten op namelijk.... succes!
Wij op dag 12, 13 en 14. Had op dag 14 een superpositieve ovutest. Nog getwijfeld of we dag 15 ook nog "moesten" , maar niet gedaan en was gelukkig ook niet nodig.
wij konden het bij onze eerste maar 1 keer doen omdat mijn vriend nog niet hier woonde en was binnen 1 keer raak, ik vrij zoiezo alleen als ik zin heb niet om een baby te maken (dat snap ik niet dat mensen dat kunnen) zo van IK MOET ofzo... gewoon plezier hebben met elkaar en vooral niet forceren!
ha, in 1x raak IMD, goed zeg! maar.. als je een baby wil maken, dan HEB je toch zin en dan WIL je toch graag en méér? ik wel in elk geval!
Vanaf dag 11 om de dag en in de vermoedelijke ei-week elke dag geklust. Geen ovutests of tempen gebruikt. Zin hadden we toch wel!
Ik had onregelmatige cyclussen, dus het zgn plannen zat er bij ons niet in (gelukkig). Maar tijdens onze honeymoon (waar je toch al meer zin hebt dan thuis) zag ik vruchtbaar slijm en voelde ik mijn ei en toen kregen we beide ineens heel veel zin. De volgende dag nog eens, en ja, nu heb ik een prachtige banner!
ja grappig he! om beeb te krijgen klust de een 1x, de ander 5x ik heb inmiddels wel geleerd van dit door mijzelf gestarte topic dat het eigenlijk niet uit maakt; dat dit topic dus eigenlijk ook niet nodig is je hebt gewoon moeder natuur nodig plus fijne omstandigheden plus een beetje beebje geluk.......... owwwhhh ik mis iemand die nog niet bestaatL een baby; nee, mijn baby! sentiliefs klingel.
Het maakt idd niet uit Weer een punt om je minder druk over te maken Mijn kluspatroon was altijd heel onregelmatig (op de meest vruchtbare dagen wel wat meer ) maar het geeft geen resultaat! Wij zijn nu een maand lang om de dag aan het klussen :O (ook omdat het gewoon heel fijn is!) mischien dat dat resultaat geeft . Vermoeiend is het wel...haha
eleni, ik hoop dat het omdedagklussen je geluk brengt! hier klussen we nu even elke dag, want ik verwacht mn ei de 5e/6e! spannend he!
Zeker spannend ... heb nogsteeds overal last van, maar nogsteeds ga ik ervan uit dat ik ongi wordt! (geen teleurstellingen meer voor mij )! nog 3 daagjes....dan weet ik meer wat spannend voor jou ....je moet nu maar eens flink aan de bak jij Klingel SUCCES!
wij tot nu toe om de dag in de vruchtbare periode maar dat heeft niet geholpen zoals je ziet (al getest vanmorgen maar neg.) Vorige zwangerschap iedere dag en toen meteen zwanger.(teste ook bij 2zwangerschappen1mahelaas) 4dgn voor nod pos.