hihhi jammer is het niet zo dat er een wonder-klus-timing bestaat, zo van als je het 38 uur en 23 minuten voor je eisprong doet, word je zwanger! hoewel- je ei weet je pas achteraf dus misschien kan het wel dan moeten ze maar eens een eiervoorspeller op de seconde af gaan uitvinden!
Bij Ruben hebben we 1 maand om de dag geklust en was direct zwanger! Heb een onregel,atige cyclus. Nu zijn we in de eerste ronde voor een brusje en we proberen het weer om de dag te doen maar met een dreumes komt dat er niet altijd van hahaha, we zien wel waar het schip strand!
3 keer in die hele maand en dat ook nog op mijn "niet" vruchtbare dagen.... (dacht ik) is eigenlijk ook zo want ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en ergens ver in begin 2 keer sex gehad en 1 keer op het eind... Heb die maand nog staan tieren op mijn ventje ik zei: DENK JIJ NU ECHT DAT WE DEZE MAAND ZWANGER ZOUDEN KUNNEN ZIJN... Grr boos was ik (hij had het heel druk met zijn werk en was vaak moe) Hi zei ook tja nee dat denk ik niet inderdaad... Schaamde me wel een beetje toen ik 3 dagen later een positieve test had
Nou een beetje het smep-idee eigenlijk: na de ongi om de dag en rond mn ei elke dag. Zonder testen en tempen, gewoon op gevoel (cyclus is onregelmatig en ik voel altijd mn ei). En ja hoor, had het niet verwacht, maar t was gewoon raak
elke dag, daarna wat minder maar had 1 dag waar ik vruchtbaar slijm had, toen een ovu test gedaan en die was drie dagen positief. toen weer elke dag, en meteen was ik zwanger. begin juli was ik net van de pil. en heb het puur op intuitie gedaan
@zomaar: ongelooflijk zeg dat je met dat patroon zwanger bent geraakt! gaaf! @jantsjuh: snel zwanger na pil ja! op intuitie, maar met hulp van de ovutesten he de conclusie van mn topic kan wel zijn dat je er eigenlijk geen peil op kan trekken; er is geen ideaal kluspartoon! het is allemaal per persoon, en per stel, verschillend.. het ene stel heeft 2 jaar lang 10 dagen achter elkaar sex nodig om zwanger te raken; het andere stel wijst naar elkaar en zwanger! een ding is zeker: als er maar geklust wordt hoe dan ook!
Hier toen geklust op de dag dat ik mijn eisprong voelde verder helemaal niet die maand...was dan ook superverbaasd toen ik een posi test in mijn handen had...
Haha, welk kluspatroon! Wij hebben ons er heel goed aan geprobeerd te houden hoor. Na een jaar waren we er enorm zat van. Toen deden we het gewoon wanneer we zin hadden. De maand dat ik zwanger werd dacht ik dat ik mijn eisprong al had gemist. Nou niet dus en zie het resultaat!
Mijn kaartje staat in mijn album... Wij hebben het geloof ik 3 en 2 dagen voor mijn ei gedaan, en toen was het raak. Verder hebben we het die maand amper gedaan Maar dat kwam ook doordat ik ongeveer al wist wanneer mijn ei zou komen. Dus daar hebben we op ingespeeld.
de conclusie is dus echt... gewoon beetje klussen de hele maand door (en zeker even vanaf de 2e week) en dan komt beeb gewoon! 6x klussen maakt niks uit... weetje, ik denk eigenlijk dat EEN keer klussen een dag of wat voor ei genoeg is! hallo, daar zitten TIG miljoen zaadjes in! als een daarvan het kan vinden met je ei, heb je een date het is met name DAT dat moeilijk is.... na ongi, gewoon maar eens dom klusse ipv nadenken en ei-stress,... ben benieuwd! klingel. PS mikki mooie foto's&mooie meid ben jij!
Yups, hier 2 dagen voor vermoedeleijke ei (volgens calc) cervixslijm gespot en de volgende ochtend, dus 1 dag voor ei 1x gemeenschap gehad en verder rond de vruchtbare dagen helemaal niet Heel veel succes iedereen die nog niet zwanger is, ik gun het jullie van harte en hoop dat het snel raak is!
@mikki: de waarheid moet gezegd worden ! vandaag geslachtsbepaling gehad? weet je wat het wordt!? iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii spannend en gaaf lijkt me dat!
sprak vandaag een meisje dat 1x sex had in de maand waarin ze zwanger werd... had regelmatige cyclus van 26, dan mag je je ei op dag 13 ongeveer verwachten.. en ze had het op dag 7 gedaan! WOW!