Ik heb dat stukje gelezen hierboven van 'we vrijen al jaren verkeerd' Is erg interessant. Daar staat denk ik ook een hoop info in wat handig kan zijn. Geeft denk ik ook een hoop rust. Ik wil mezelf niet gek maken met allerlei testen e.d. Ik moet van de Gyn al tempraturen omdat mijn eileiders slecht zijn en dat vind ik al erg zat. Ik dacht, nou dat word iedere dag klussen maar na dit stukje gelezen te hebben is het al minder. Niks proberen te forceren (hoe moeilijk ook!)
ik had een cyclus van 28 dagen. 1 keer op een vruchtbare dag gedaan. 2 dagen later voelde ik dat mijn eisprong kwam (krampachtig gevoel in de onderbuik), en toen nog geklust. 2 weken later kreeg ik ontzettend veel last van puistjes, en gevoelige borsten. Ik maakte een grapje dat ik misschien zwanger zou zijn. Maar het was in een keer raak !en ik had een positieve test in mijn handen. Succes meiden!
@sterre: ja interessant he! @mup: maar dan heb je dus 2x geklust; 2 dagen voor ei en op eidag? meer heb je ook niet nodig he liefs klingel
*pakt tempkaartje erbij* Op dag 8 geklust, daarna was mn man niet lekker. Op dag 12 wassie weer beter en toen weer geklust. Dag 13 onverwachts mn ei gehad. En raak! Dus eigenlijk maar 1x geklust in de vruchtbare tijd Helaas weer snel misgegaan, maar deze ronde gaan we gewoon weer voor om de dag! Elke dag gaf geen resultaat en de intentie voor om de dag dus wel
hey meiden, ik mag mijn kluspatroon hier ook neer zetten, want ik heb vanmorgen positief getest! we hebben om de 2 a 3 dagen geklust. 2 dagen voor positieve ovutest en op de dag van de positieve ovutest. ik denk dat het van die dag is. maar ik weet dus niet of mijn ei diezelfde dag nog is of de dag erna. want ik voel mn ei niet vorige ronde hebben we het elke dag gedaan rond mijn ei, helaas zonder resultaat. dus ik ben ook echt voor om de dag! liefs, madelon
Jee,wat ontzettend leuk om al die klus proggies te lezen. Maar het komt er toch op neer een beetje geluk te hebben. Wij gaan ons best weer doen deze maand en wie weet vind het zaadje mijn eitje wel [-o< Bedankt voor jullie verhaal
wij hebben twee jaar lang, elke maand met de vruchtbare dagen om de dag geklust. twee mk gehad gedver ik had het wel gehad,we hebben samen besloten er een punt achter te zetten we hebben het afgelopen sept maar twee keer gedaan en zie banner hopen dat het nu goed gaat
Zeer zeker. Onze klustrategie (gelukkig in de 1e ronde raak anders had ik wellicht geen baan meer) Even voor de duidelijkheid: Ik ben de man. Gewoon iedere dag direct na menstruatie geklust; ook gewoon tegen ons zin in Op alle "extra vruchtbare" dagen zat mijn vrouw toevallig net in de nachtdienst; dus 's avonds rond een uur of 20:00uur klussen; en dan de volgende ochtend als ze terugkwam van d'r werk om 08:00uur nog maar een keer (ze kon dan meteen gaan slapen en de rest het werk laten doen). Als je om 08:00uur op je werk moet zijn; en je moet dan nog beginnen met klussen (thuis); ook nog op de meest vruchtbare dag; dan heb je echt een druk op je schouders Resulteerde in een hele week 30-45 minuten te laat op het werk 8)
Hee een man! Wat leuk! Haha ben je echt zovaak te laat gekomen Ruud? Schandalig De 1e ronde bij ons hebben we de dag vóór, de dag zelf en 2 dagen na me ei geklust. Het was gelijk raak! Helaas uitgelopen tot mk. Ronde 2 had ik zondags een positieve ovulatietest en gelijk savonds geklust. Ook nog 3 dagen erna. Helaas niet zwanger. Nu, ronde 3 verwacht ik over zo'n 12 dagen me eisprong en we gaan vanaf volgende week om de dag klussen tot een paar dagen na me ei. Denk dat ik deze maand eens geen ovulatietesten gebruik. Kijken of 't zo ook raak kan zijn! Succes iedereen!
Ik was er eerlijk gezegd wel erg mee bezig, we klusten daarom ook de hele maand zo'n beetje om de 2-3 dagen. Ik deed ook nog eens ovulatietesten, dus toen die posi was, nog een keer extra voor de zekerheid! Achteraf bleek ik een week minder ver dan verwacht volgens de ovulatietest (en die was pas posi op cyclusdag 22)! Dus maar goed dat we ook na de ovulatietest nog een paar keer hebben geklust, haha. Ik ben nogal ongeduldig... Gelukkig voor ons was t snel raak. Dec 07 gestart, febr 08 vroege MK, cyclus van april 08 zwangerrr!
Hallo allemaal! Wij hebben 2 dagen voor mn ei,1 dag voor mn ei en één dag na mn ei geklust. Op de dag dat ik mn ei had niet en geen ovutesten gebruikt. Ohja ik heb wel met mn beentjes in de lucht gelegen maar niet zo lang miss 10 min. Suc6 voor iedereen Liefsss
voel me haast schuldig naar degenen die al tijden bezig zijn en braaf vaak klussen nu ik dit vertel, maar... wij hebben de maand dat het raak was maar 2x geklust: 1x 3 dagen voor eisprong, 1x 1 dag ervoor (ovutests gebruikt). bingo dus! de maand dat ik eerder zwanger was (werd een mk) een soortgelijk 'kluspatroon'. we zijn blijkbaar dus erg vruchtbaar.
erg leuk om alle reacties te lezen. ik weet nog niet of t is gelukt maar heb vernomen dat je dag 9, 11 en 13 het beste kunt klussen. nu vindt mijn man t klussen erg leuk dus we hebben het wat vaker gedaan
hihii ach 1 klus moet genoeg zijn, het gaat met name om de timing he EN om een boel geluk deze maand behoorlijk veel geklust; maar weer niet raak. superbalen. nu zaadonderzoek, en hopelijk snel ' hulp' want ik wil echt zo graag zwanger zijn dat het bijna pijn doet... bedankt voor de mooie verhalen! liefs klingel
he bah klingel, ik vind dit echt heel rot voor je het moet super zwaar voor je zijn elke keer die teleurstelling. had ik al de eerste 2 x. en jij ondertussen al 8 pffff nou ik hoop voor je dat er wat positiefs uitkomt uit de onderzoeken en dat je snel zwanger mag raken. wanneer worden jullie onderzocht? liefs madelon