Aan alle zwangere meiden: weet je je kluspatroon nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lola2, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb ik ook gelezen ja :)

Volgens mij is dat een beetje het 'randjesfietsen'idee.. haha

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    * Dan komt de man dus ook als eerst, maar dan stel je het klaarkomen van jezelf elke keer uit..tot je op een gegeven moment niet meer kan en dus echt komt.

Dan wordt het sperma van de man uiteindelijk beter de baarmoeder ingezogen..

haha dus... :oops:

Nog geen ervaring mee trouwens hoor.. maar veel topics erover gelezen ;)

Oh enne.. zeker niet uitplassen nee! :) Juist proberen het erin te houden! benen omhoog! ;)

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi iedereen,

Leuk onderwerp! :)
    We hebben iedere dag geklust en normaal gesproken ging ik altijd direct naar het toilet als we geklust hadden, dus alles kwam er gelijk weer uit (sorry) :oops: maar 1x heb ik nog een kleine 10 min met mijn benen in de lucht gelegen enne blijkbaar heeft het geholpen, 1e ronde gelijk zwanger namelijk!
    Die avond dat ik dat gedaan heb komt nu bij de calculator uit als mijn vermoedelijke bevruchtingsdatum, dat is wel heel grappig he?
    Succes allemaal !

Liefs Jojo

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij hadden deze cyclus maar 1x geklust: op dag 15 bij een cyclus van 27 dagen. ik dacht dus dat ik mijn ei al had gehad maar dat was blijkbaar niet zo. achteraf is het wel leuk dat we nu precies weten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.

5. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    wij hebben elke dag geklust rond de vruchtbare periode, in de gewone periode is da wa verschillend ... dus we zullen zien :p

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannend Aruna! :)

7. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    als jij zelf eerder klaarkomt dan de man kan je dan ook zwanger raken of niet?

8. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    zit met een probleem,

Ik ben sinds 21 juni gestopt met de pil. tot 17 oktober. 18 oktober ben ik weer ongesteld geworden. Mijn laatste menstruatie dag was 22 oktober. Sinds dien niet meer ongesteld. Ik weet ook niet ( als je mijn situatie bekijkt) wanneer ik vruchtbaar ben, of eisprong heb.

Ik heb gister geklust, en beentjes omhoog. Heb vorige week dinsdag een test gedaan, maar negatief :( .

Dus wie kan mij raad geven,

Alvast thnx

gr
    Fatma

9. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Fatma,

Ik wil je niet teleurstellen maar ik denk dat je nog aan het ontpillen bent als ik het zo hoor. Dit kan helaas een hele tijd duren.
    Ik denk dat je hier op het forum meer informatie kunt vinden over ontpillen.

Heel veel succes en ik hoop dat het toch een zwangerschap is voor je.

groetjes,
    krissa

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jij moet na je man klaarkomen, dan dipt je bm in het zaad waardoor het makkelijker naar binnen kan. het is geen vereiste of een garantie, maar kan wel helpen.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat een onzin met je benen in de lucht gaan zitten of op je kop staan heeft allemaal geen zin hoor

Hier was het kluspatroon in de maand dat het raak was de laatste keer, 1x sex op een moment dat ik onmogelijk in mn vruchtbare periode zat. En ik ben na die tijd gewoon meteen naar de wc gegaan.

12. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Wij deden het zo'n beetje om de dag, maar zorgden er wel echt voor dat we beiden ook echt heel veel zin hadden. 1x zelfs na een paar wijntjes :oops: haha! In totaal hebben we iets van 3 of 4x geklust, met randjesfietsen deze keer en na 8 rondes is het nu wel gelukt! Vorige maanden veel teveel mee bezig geweest, hadden niet veel lol meer in sex.

Ik denk dat het belangrijkste is dat je niet teveel aan je cyclus denkt etc. Maar meer: hoe kunnen we elkaar lekker verleiden tot een heerlijke klus.... Op die manier ben je meer ontspannen en dat heeft bij ons in elk geval duidelijk geholpen!

13. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    Thanx dames, doet mij goed. Ik wil er ook niet aan denken, maar op het een en andere manier, schikt het toch binnen :(

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Het blijft ook echt heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn hoor! Maar gelukkig is het me afgelopen maand toch gelukt om me op andere dingen te richtten en vooral ook te genieten van de mooie dingen om me heen. Ook zijn we weer eens voor het eerst samen romantisch uit eten gegaan, eens lekker samen in bad......dat soort dingetjes brengt je ook weer veel dichter bij elkaar en dat maakte de sex nog veel intenser. 's avonds waren we wel vaak wat te moe om te klussen, maar 's ochtends lukte bij ons ook prima ;)

Hopelijk is het bij de nog-niet-zwangeren onder ons ook snel raak!

Heel veel succes,
    Emma

15. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    ja, thanx Emma. Maar het probleem is dan dat ik mijn eisprong niet weet. Of wanneer ik dan weer vruchtbaar ben, gezien mijn situatie. Zeker een dag klussen andere dag niet of elke dag.

Hoe kan ik dat het makkelijkste aanpakken? enig idee

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    UHmmm.... even terug denken hoor....
    21e t/m 27e gemiddeld 2x per dag.
    28, 29 en 30 november 1x per dag.
    1 en 2 december niet (toen was mijn vakantie voorbij :))
    Gisterenavond 1x

Ik had mijn ei rond de 25e, geloof ik.

Zat alleen wel te denken... Als je het teveel doet, gaat dat dan niet ten koste van de kwaliteit van het zaad of zo? Of is dat weer zo'n fabeltje?

En nee, wij zijn niet verslaafd aan seks, maar mijn man is 4,5 maand het land uitgeweest :D

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja volgens mij wel, als je het te vaak doet..
    maar ja daar zijn ook weer onderzoeken waar ze juist zeggen dat elke dag wel goed is.

18. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Nou wij doen het ook elke dag..ahum
    We zijn nu naar de huisarts geweest na een jaar geen resultaat. En moeten nu in de vruchtbare periode om de dag klussen. Zij zegt dat het weleens daaraan kan liggen dat het tot nu toe niet gelukt is, aangezien ik wel een eisprong heb.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja dat is volgens mij t beste, om de dag.
    Gaan wij ook doen..en dan kan ik het denk ik niet laten om toch die dagen dat ik vruchtbaar ben volgens de calculator elke dag te doen hoor :p

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Om de dag dus... oké, ik zal me proberen in te houden :D

Deel Deze Pagina