1 x geklust op dag 18 van 28-daagse cyclus. Dacht dat mijn ei allang geweest zou zijn en dat deze ronde niets zou uithalen. (hadden niet zo veel zin) Maar niets was minder waar!
dan heb jij denk ik alles mee gehad, want het heeft zeker wel zin om de natuur een handje te helpen (lees:benen omhoog)!
Met de benen omhoog na het klussen,bedoelen jullie dan knieen optrekken of echt met de benen omhoog? (dan komen we echt niet meer bij van het lachen denk)
hi lola, wat een eer dat je mijn topic heropende tja, ik vind het ook mateloos interessant om te weten; daarvoor zijn trouwens ook de temp-kaartjes van de zwangeren heel interessant kan je precies zien wanneer er geklust is! anyway, het is met name een kansspel, zei de gyn ook deze week, wel 95% kans, en 5% supertiming... weinig invloed heb je dus, irritant he! *gaat weer zitten uitreken of ze klustimetechnisch een kans maakt deze ronde pfffff* liefs klingel
PS @moderators: wat eigenlijk het jammerste is dat alle ' waardevolle info' van de zwangere beebs die hun klus-time-geheimen hier prijsgaven niet mee is genomen bij de heropening! maargoed..
Van mijn eerste had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen en toen hebben geklust op dat 10,11,13...inderdaad even blijven liggen na de daad Deze maand op dag 9-11-13-15 en niet blijven liggen, heb mijn ei gevoeld op dag 14....en ik ben met bijna 100 procent waarschijnlijkheid niet zwanger. Volgende maand toch maar even blijven liggen, wie weet helpt het toch
Ha daar is Klingel weer! Ha meisje....ik heb je al een tijdje niet gezien op forum...je zult er ongetwijfeld ergens 'rondhangen' maar ik liep je mis. Tja, leuk topic heb je verzonnen net zoals dat 'domme vragen topic' dat heb jij toch ook leven in geblazen? Leuk hoor! Succes met zwanger raken! Ik duim voor je! Liefs, Lola2
Wij dachten deze maand juist geen kans te hebben. Heel weinig geklust. Dus of het is van ene paar dagen voor de eisprong, of een dag voor mijn vermoedelijke eisprong en dan is het van voorvocht was een vluggertje
haai lola! ja, ik ben der nog wel hoor! ik huppel een beetje in de ' augustbus' , dat was de NODtopic van augustus, die we hebben laten doorrijden omdat we er zoveel lol hadden met de mEIsjes. verder snuffel ik nog wel in het DV topic (yes mine ) en ook in de monoloog die ik met trees schrijf in ' temp schommelt onwijs' . maar joe dan, hoe gaat het? mk in juli *knufff*... en nu weer met volle moed verder? ik hoop dat je snel en blij zwanger zal zijn! over klustiming gesproken: hier 4, 1 en 0 dagen voor ei. hmm. liefs klingel @catje: vluggertje kan toch ook zaadlozing van komen?
Wij hebben nu 5 dec en 7 dec ochtend.. Nu misschien vanavond, misschien morgenavond en zeker dinsdag hahah Maar niet tegen mn vriend zeggen dak het allemaal vooruit plan, want dat vind ie dus echt helemaal niets (Nouja, hij zei trouwens wel dat dinsdag toch wel een belangrijke dag was voor ons )
Wij hebben deze maand na mijn ongi om de dag geklust (dag 10-12-14 etc) en ik ben deze maand zwanger geworden! Vorige maand hebben wij het iedere dag gedaan en toen is het niet gelukt, maar nu gelukkig wel! Veel succes met zwanger worden allemaal!
wij hebben rond mijn ei dagelijks geklust....en zie het resultaat aan mijn banner. Meiden succes allemaal!
Ik heb normaal een cycles van 28 dagen en dat zou dan betekenen dat ik de 11de mijn innesteling heb, maar aangezien ik de laatste keer twee dagen later ongesteld ben geworden (hadden toen ook al gklust), houd ik ook rekening met 30 dagen cycles en heb ik de 13de mijn innesteling. Nou had ik zaterdag last van mijn eierstokken, had mijn eisprong, maar vandaag als ik van de 30 dagen uitga heb ik vandaag mijn eisprong en idd. ik heb vandaag ook last van mijn eierstokken. Heel verwarrend nou. We houden tijdens deze weken rekening met allebei de cyclesdagen, is dat raar? Ik hoop zo dat we nou voor de kerst kunnen testen en dat zou dan of vanaf 20-12 zijn of vanaf 22-12. Heb gisteren met mijn benen omhoog gelegen en had geen kussen, maar mijn lattenbodum omhoog gehad, is dat hetzelfde? Iemand nog andere tips of ideeën? Het zou voor ons de tweede keer zijn dat we aan het klussen zijn zoals dat zo genoemd word.
Hey, wat een leuk onderwerp! Ik ga denk ik ook maar voor die beentjes de lucht in! (lachen is het sowieso! )