Aan alle zwangere meiden: weet je je kluspatroon nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lola2, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha volgens mij heeft de benen omhoog weinig zin, maar inderdaad..waarom zou je het niet doen ;)
    ahah nja.. 1 reden: als je het sperma van de man in probeerd te houden, kun je een blaasontsteking krijgen. Eigenlijk is het het beste om het meteen uit te plassen..
    De sterke zwemmertjes zijn dan allang veilig en plas je niet uit....

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Morgen is volgens de cycles mijn innesteldag, dus jullie weten wat ik vanavond doe en morgen ook maar voor de zekerheid, maar als ik van 30 dagen uitga, moet ik zorgen dat ik het overmorgen en die dag erna ook doe, aangezien ik dan mijn innesteldag heb. Jee wat een onderwerp hé meiden, kan dus even wat avonden klussen en hopen op een wondertje.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Poehbeer,wat heeft het voor nut om rond je innesteldag te klussen (behalve dat je het leuk/lekker vind)? Voor je ei ben je dan toch zowiezo te laat.Of snap ik het verkeerd?

4. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    idd, je moet zorgen dat je rond je eisprong klust als je zwanger wilt worden! Maar klussen rond je innesteldag kan ook hel gezellig zijn!

5. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    ik was vrijdag het vruchtbaarst had toen mij eisprong, maar ben uitgegaan van 28 dagen en ook van 30 dagen en had toen de eisprong maandag en hebben we zondag geklust. het heeft dus geen zin om voor je innesteldag te klussen, het zaadje wil dan niet meer naar binnen?

6. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Alleen klussen voor je ei heeft zin, vaak na je ei ben je te laat omdat een ei maar vaak 12 uur vruchtbaar is.
    Klussen bij je innesteling heeft totaal geen zin.

Je moet ook rekenen als je een dag voor je ei klust dat je het dan wel ongeveer 24 van te voren doet. De zaadjes moeten ook nog zwemmen he ;)

7. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Ook al kan het zaadje wel naar binnen. Het eitje is dan niet meer vruchtbaar. Het eitje word bevrucht in de eileider niet in de baarmoeder.
    Je ei springt zeg maar en dan moeten er zaadjes klaar staan die haar kunnen bevruchten.

8. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    @Gijsje, ik zie dat je overtijd bent...En? Al een testje gedaan?

9. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Wij hebben eigenlijk maar 1 keer geklust in mijn vruchtbare week. 2 dagen voor ei.

Mijn HA zei trouwens dat om de dag klussen eigenlijk al wat veel is.
    Gezond zaad blijft makkelijk 3 dagen leven. Soms zelfs wel een week!

Omdat ik zo'n lange cyclus had was het oor ons echt niet haalbaar om vanaf de week na ongi om de dag te klussen :oops:
    Het moet wel leuk blijven ;)

Tja, het resultaat mag er wezen! :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    kijk, daar was het topic voor ;) , te weten komen wat het kluspartoon was van ZWANGERE meiden!

milo, gefeli ten eerste :)
    en ja, 2x per week zou genoeg moeten zijn als alle ingredienten bij man en vrouw kloppen!

*maar hier weer een witte test zucht*

liefs
    klingel

11. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    @Klingel, Thanx! Ik hoop voor jou snel een 2e streepje op die (nu nog) witte test!

Het kan zomaar ineens raak zijn, Ik had het echt ook niet verwacht ;)

Liefs Milo

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vandaag getest maar helaas negatief :( Hopelijk snel ongi dan maar,kan ik iig weer door naar de volgende ronde!

13. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Het kan nog steeds, zolang je niet ongesteld wordt...Sterkte!

14. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    Nou ik ben al heel lang niet ongi geworden. Wat duurt het lang zeg. Wordt er wel een beetje gek van.

Hoop dat het nog komt :cry:

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben ook heel bang dat m'n ongi nu lang uit zal blijven,vooral omdat ik van die Etos zwanger worden pillen heb geslikt en ik hier op het Forum heb gelezen dat heel je cyclus er door van in de war kan raken.Nou ja we kunnen niks anders doen dan afwachten.

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wij hebben het voor de zekerheid maar elke dag gedaan, een maand lang...:rolleyes:
    Vriend blij...;) :-D

17. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    Nou Gijsje, je moet niet pillen inslikken van dat je zwanger wil worden e.d.. ik vind dat boel shit, laat het van zelf komen. dat is het beste.

Hoop dat je cyclus er niet in de war zal raken

18. Skye

Skye Niet meer actief

Hier de gehele maand normaal geklust. Avond voor eisprong + die ochtend en avond van eisprong. En toen zwanger in ronde 1

19. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Wij hebben in de ronde dat het raak was vanaf zondag tot er met zaterdag om de dag geklust, vrijdag had ik mijn eisprong.

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Normaal slikte ik al multivitaminen,omdat ik zwanger wil worden moest ik ook foliumzuur gaan slikken,vandaar dat ik die pillen ben gaan slikken.Van de week ben weer gewoon begonnen met simple foliumzuur pillen en ik zorg ervoor dat ik genoeg vitamientjes binnen krijg!

Deel Deze Pagina