Aan alle zwangere meiden: weet je je kluspatroon nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lola2, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    Ok dat is mooi. Want ik slik ook foliumzuur, en dat is al voldoende denk ik.

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    geklust dag voor eisprong en dag erna....

heb nu al een paar dagen pijn onder in mijn rug

het lijkt of ik steeds moet plassen

heel moe, kan de hele tijd wel slapen

een borst is wat gevoelig

drukkend gevoel onderin mijn buik

zijn dat tekenen van een zwangerschap of heb ik die altijd als ik het moet worden, maar let daar nooit zo op.

kan vanaf de 20ste testen, maar wacht een paar dagen en als ik het niet word, word hier woe de 24ste getest. het worden spannende dagen.

hoe is het bij jullie?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannend Poehbeer, ik test ook de 24e! :D
    Als ik tenminste mezelf kan inhouden en niet stiekem de 23e alvast een test doe :p

hebben niet echt om de dag geklust ivm mn vriendje die niet helemaal fit was..maar vast wel voldoende :)
    Helaas niet op mn meest vruchtbare dag maar wel de dag ervoor en erna..
    Afwachten maar! nog 7 daagjes......

4. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0

Nou poehbeer, spannend hoor, hoop dat het wat wordt

5. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
  6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    wij hebben 's morgens geklust (beter zaad) op de dag met een positieve ovulatietest. De volgende morgen was de ovulatietest negatief. Voor deze klusactie lagen twee dagen van niet klussen en erna hebben we ook een paar dagen niet geklust, dus ik weet vrij zeker dat het toen verwekt is.
    Dus in mijn geval was het niet teveel van te voren klussen maar vervolgens wel voor het juiste moment gaan. Het was trouwens in de tweede ronde raak. In de eerste ronde had ik twee positieve en daarna een negatieve test. We hebben het meteen na de eerste positieve test gedaan en in de twee dagen erna nog een paar keer. Dat was blijkbaar te veel van het goede. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Succes allemaal!

7. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    "beter zaad"?

Heb je 's ochtends beter zaad dan?

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Positieve ovulatietest en toen 3 of 4 dagen achter elkaar geklust.

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    's ochtends is het zaad actiever!

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ondanks dat er vele theorieen voor zijn kan ik het volgende melden; wij hebben bijna 2,5 jaar ons gehouden aan: om de dag sexen in de week van de eisprong en zorgen dat bij het klaarkomen ik onderop lag etc.

Maaaar nu ben ik zwanger en hebben wij die maand 1x sex gehad waarbij ik bovenop zat toen hij klaarkwam. Hahaha we zijn al verminderd vruchtbaar en hebben het zo'n beetje tegen alle regels van onze gyn in gedaan en... raak!

Gewoon doen waar je zin in hebt meiden. Anders maakt het je gek (geloof mij maar ;o)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat fijn cjtp! Na zo'n lange tijd.
    Geniet ervan! :)

12. Niet meer actief

Ik ga deze topic even lezen, ik vroeg het me net af in de temperatuurkaartje forum.
    Lekker toevallig, ik denk ga eens rondsnuffelen en kwam hier terecht.
    Hoop dat ik hier wat wijzer wordt.

13. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    De eerste 3 maanden deden we het wanneer we zin hadden en dachten we zien wel wanneer het raak is. Toch werd ik steeds ongesteld. Toen heb ik gekeken wanneer mijn vruchtbare dagen waren en hebben we precies op die dagen geklust en toen, dus na 4 maanden was ik zwanger! :D
    We hebben niet gekeken welke standjes beter waren enzo..
    Niks geforceerd en gewoon gedaan waar we zin in hadden.

Liefs

14. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hier kluste we elke keer om de dag rond de vruchtbare dagen.
    Deze keer in het weekend voor mn ei en het weekend na mn ei.
    (Tenminste zoals het overal wordt berekend)
    Dit omdat mijn mannetje er niet was doordeweeks, en zie nu lukt het hahaha.....

15. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    weet niet of het hier hoort...maar iemand een idee wanneer ik moet klussen? zit op cyclus dag 60 na me pil en weet dat het nog wel 4mnd kan/mag duren voor mijn 1e ongi maar ja het zo gezegde klusschema is niet meer van pas...
    Nu klussen we wel regelmatig maar gewoon wanneer we daar zin in hebben....niet meer op een bepaald moment omdat ik dat niet weet..

iemand suggesties

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt geinig om dit te lezen allemaal. Ik ben pas sinds 8 december gestopt met de pil, maar we hebben we echt VEEL gesexd. Mijn man blij uiteraard :). Ik verwacht er nog helemaal niks van deze eerste ronde, maar zoveel sex is natuurlijk nooit weg, haha.

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sylcor, ik heb dat ook gehad, ben 4 maanden niet ongesteld geworden en toen met behulp van een kuur van de huisarts hebben we het opgewekt. Helaas bleef het daarna nog steeds een onregelmatig drama en moesten er hormonen aan te pas komen maar da's een ander topic ;o)

Wij hebben destijds overlegd en zolang je niet ongesteld word bestaat dus elke dag de kans dat je die dag ovuleert. Maarja... daar kun je bijna niks mee! Er is dus niet echt sprake van een schema. Doe het wanneer je zin hebt.
    Tot je je 1e menstruatie hebt gehad moet je proberen er even niet bij na te denken. Wel kun je tot je ongi komt 1x per maand voor de zekerheid testen. En hou het daarbij want anders kost het je een vermogen aan testen haha. Succes meid!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hmm, ik kan me niet voorstellen dat zaad sochtens actiever is?

opzich goed nieuws want wij doen het met name sochtends ;)

19. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    up... er zijn weer aardig wat zwangere bij geloof ik... dus zwangere meiden wie heeft er voor ons klussers nog info?

20. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Kom op zwangere meiden, vertel jullie succesvolle klusgeheimen eens door... ;)

Deel Deze Pagina