de eerste keer was ik met 2 maanden zwanger maar die zwangerschap is helaas niet gelukt... nu zijn we al een half jaar bezig.. maar nog niks.. werkt het echt beter als je bij de zaadlozing onder op ligt en je benen nog een tijdje in de lucht houd?
Tja, en wij maar oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, pffffffffffffff terwijl zij de successtory's hebben. Das nie eerlijk
Leuk topic! Ook ik ben heel benieuwd naar de succesvolle klusschema's,maar zo te zien blijven die nog even achterwege! Kom op meiden,vertel het hier!
Wij zijn ook nog niet zwanger maar volgens mijn schoonzusje is dit het recept: om de dag, de hele maand als je je cyclus niet weet, en na het vrijen met een kussen onder je bibs ongeveer 20 minuten met de benen in de lucht, heb dit zelf nog nooit gedaan, vraag me af waarom niet eigenlijk.. hihi
Hihihi, nou, met een kussen onder je billen is ook niet alles hoor.... Ik vind het niet echt lekker liggen Ik hou een kaartje bij op Fertility Friend en daar zeggen ze: ongeveer vanaf dag 8 na de eerste cyclusdag om de dag, rondom ei(vruchtbare dagen) iedere dag. Maar ja, ik heb ook weleens gelezen dat als het zaad van de man niet zo'n goede kwaliteit heeft, dat het rondom ei ook beter is om het om de dag te doen, omdat het dan kan 'aansterken'. Wij hebben deze cyclus vanaf dag 9 om de dag en rond ei iedere dag geklust. Nu is het afwachten op het bankje en hopen op het wonder!
Het beste is om de dag in je vruchtbare periode. Goed kijken of je vruchtbaar slijm ziet en als je temperatuur neemt zie je zeker een patroon. Bij mij de dag van/voor eisprong een duidelijke dip in temperatuur, waarna deze met 0.3 graden stijgt en verder oploopt. Dan heeft klussen geen zin meer.
Ons kluspatroon? Nou uhm...komt ie Ik had geen idee wanneer mn eisprong zou zijn, omdat mn cyclus onregelmatig was na de curretage. Achteraf bleek het als volgt te zijn gegaan. De week voor de eisprong om de 2 tot 3 dagen geklust. Zo zijn we doorgegaan tot de vermoedelijke ovulatiedatum. Op die dag wrsch ook geklust (ik was jarig) en ook daarna nog om de 2 tot 3 dagen. Ik ben zwanger geworden, zonder dat we er ons best voor deden. Ik bedoel, we wilden dit niets liever dan, maar we hadden geen idee, dus we hebben vooral erg van elkaar kunnen genieten en in andere rondes was dat wel eens anders. Dus, hopelijk volgen jullie mij en al die anderen heeeeeeel gauw. Want zwanger zijn en blijven is echt heel bijzonder. Succes en geniet van de weg er naar toe. Liefs...
Dank je wel Sucre! We gaan ons best doen om jouw geheim ook ons geheim te maken. Ik wens je een hele goed zwangerschap!
Hello meiden, Nou sorry, ik wil het wel opschrijven, maar volgens mij heb je er nix aan. Volgens mij hebben wij het maar 3x gedaan afgelopen maand waarvan 1x waarschijnlijk na ei en een keer vrij vroeg. Dus hoe het kan ? : Maar het was dus toch raak. Maar ja ze zeggen ook wel 1x is genoeg.
hahah zo bedoel ik het niet, benen optrekken naar je borst zegmaar. Ik heb het misschien twee keer geprobeert maar op een gegeven moment dacht ik; ik geloof het wel, dit is niks haha, lijkt ook zo dom. Plus mijn vriend kreeg het koud omdat ik de dekens omhoog hield hihi..
Wij hebben er 7 maanden over gedaan.. de laatste maand dacht ik echt van we doen het gewoon nu om de dag de hele maand..Omdat ik niet kon bepalen wanneer mijn vruchtbaarste dag was omdat ik een onregelmatige cyclus had, dus deden we het gewoon om de dag, nou het heeft resultaat geboekt..
op een gegeven moment ga je echt twijfelen aan jezelf, wij zijn nu ook zo van; wat kunnen we nu nog doen/
als ik jouw cyclus dan zie dan denk ik jeetje, volgens mij wisten jullie echt niet waar jullie aan toe waren! Zie je maar dat zwangerworden echt niet vanzelfsprekend is! Gefeliciteerd iniedergeval!
Wat hier ook al is gezegd...soms weet je echt niet meer wat te doen... je doet er alles aan, denkt het goed te doen. Om de dag, een maand lang. Tja, er zit wat in! Mochten wij een volgende ronde nodig hebben,dan gaan we dit misschien ook wel doen. Trouwens, ik gebruik ovutesten en lees overal dat bij een pos ovutest je die dag moet gaan klussen. Nu hoorde ik van een vriendin welke bij de gyn was geweest dat zij bij een pos ovutest, de volgende dag pas moet gaan klussen! : nooit van gehoord....