zwangerschap symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wolkjes, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkjes

wolkjes Nieuw lid

4 jan 2009
    2
    0
    0
    Hallo allemaal ,

ben nu zelf ook al 4 maanden aan het proberen om zwanger te worden.
    Voorheen blowde ik nog wel is ben nu dik 5 maanden gestopt. ik wou graag weten of dat dan nog steeds kwaad kan? en kan je ontvruchtbaar worden van blowen?drinken heb ik nooit gedaan. Maar nou had ik 1 januari me eisprong , ( ik slik ook foliumzuur ) en sinds vandaag ongi krampen in me buik en pyn in me onderrug , misselyk en duizelig. terwel ik pas rond 20januari ongie moet worden.. kan je al zo snel iets merken? of is het gewoon iets anders? heb meestal een dag voor ik ongie moet worde die krampen , nooit zoo vroeg . Ik ben begin 2008 ook naar gyn geweest omdat ik een onregelmatige cyclus had. hebben ze inwendige echo gemaakt en een uitstrijkje genomen. alles was goed. en moest gewoon afwachte of me cyclus weer regelmatig werd. en na een maand of 2 werd het regelmatig! waarschynlyk gewoon omdat ik eind 2007 gestopt ben met de pil die ik 3 jaar heb geslikt.. en was het gewoon door het ontpillen. Nu heb ik een cyclus van 31 dagen. zyn er nog dingen waardoor je sneller zwanger kan worden of moet je de natuur gewoon ze werk late doen?

2. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Hallo Wolkjes!

Ik denk dat je vroeger geblowd hebt geen kwaad meer kan.
    Wel denk ik dat je daardoor minder vruchtbaar van kan zijn geworden. Hoeft niet persee. Ik weet niet of je sigga rookt maar daarmee ben je ook minder vruchtbaar dus daarmee stoppen zou een tip zijn om misschien sneller zwanger te worden!
    Voor de rest klussen op de juiste dagen en meer kun je volgens mij niet doen!

Succes! :thumup:

Kus Rianne

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Je kan daar door zeker onvruchtbaarder worden! Mn man rookte vroeger elke dag! En is nu nog maar 40% vruchtbaar, al moet ik wel zeggen, dat het ook samenhangt met aantal familie-leden die dit probleem ook hadden!
    Maar tegen mn man hebben ze gezegd, dat het roken ook een grootte oorzaak was! Maar inmiddels is hij alweer een aantal jaren gestopt, dus het kan ook weer toenemen!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ken genoeg mensen die hebben geblowed en evengoed kindjes hebben gekregen, ik denk dus niet dat je er verminderd vruchtbaar van word. Ik zou inderdaad wel stoppen met roken als je dat nu doet. Dit verminderd aanzienlijk je kansen om zwanger te worden.

Je kan nu nog niets merken van een zwangerschap. Ik denk dat het komt van je eisprong. Ik heb het zelf ook altijd heel erg. Mijn hele onderbuik en onderrug doen pijn, heb vlagen van misselijkheid, pijnlijke boobs en ben duizelig rond mijn ei en erna. Dit kan soms weleens aanhouden tot mijn NOD.

Ik zou de natuur gewoon z'n gang laten gaan. Als je gezond eet, genoeg beweegt e.d dan komt het allemaal wel goed.

Liefs!

Deel Deze Pagina