Ik heb in mei de babboe gekregen van manlief en ben er echt zooooooo blij mee ... de eerste dag is het even wennen met sturen maar nu racen we overal heen...Onze dochter vind het ook helemaal geweldig en binnenkort kan de maxicosi ook mooi in de bakideaal
weer een babboefan, goed om te horen dat die je bevalt! @sunshine07: als je een brede straat oversteekt met een tussenstukje waar je kunt stoppen, pas je daar dan wel? Mij lijkt de cargo long dan te lang maar misschien schat ik het niet goed in?
Euh, sorry maar dat weet ik eigenlijk niet... die heb je bij ons niet echt, iig niet in de buurt en ik heb hem nog niet zo heel lang. Je zou het stukje kunnen opmeten of natuurlijk kunnen proberen als je gaat proefrijden.
Wij hebben een bakfiets van Kangoo... met vier wielen. Bevalt heel erg goed, maar was in het begin heel erg wennen met bochtjes draaien en heuveltjes. Voelt dan net alsof je omgaat. Het fietst wel zwaarder dan een normale fiets, maar als je een keer op gang bent, is het heerlijk!
Een bakfiets met 4 wielen? Die ken ik helemaal niet. @puppy: succes met het proefrijden, ben benieuwd hoe je het vindt.
Nou, ik heb bakgefietst . Eerst op een driewieler, dat was geen succes. Ik ging alles behalve rechtdoor , jeetje wat stuurt dat rot zeg. Toen eens een tweewieler geprobeerd en dat ging echt prima, alsof je op een gewone fiets rijdt. De bochten moet je iets ruimer nemen, maar voor de rest geen problemen. Ik ga dus op zoek naar een tweewieler. Nou nog bedenken of ik een kort of lang model wil, de korte kunnen we wel makkelijker kwijt. Daar kan denk ik alleen geen maxicosi èn een peuter in.
hier een driewieler babboe big!! ben er zoooooooooooooooooooo blij mee. de eerste dag fietste ik compleet de verkeerde kant op,. (gelukkig zonder kids) ik wilde links en ging naar rechts. plus dat als de weg een beetje afloopt je het gevoel hebat alsof je omvalt. maar nu ben ik eraan gewend en nu is het super!!!!! er past superveel in en donique is er superblij mee wil alleen mar met de bakkefies weg! met de maxicosi is het inderdaad zo dat ie een vreugdesprongetje maakt dus dat doe ik niet meer. ik wacth tot ze kan zitten en dan hupla de peuterschaal erin en kan sydney ook mee. nu fiets ik alleen als sydney thuis kan blijven en aleen donique mee kan! MAAR BEN ER SUPERBLIJ MEE EN ALS JE GEWEND BENT FIETST IE OO SUPER . ik wilde geen tweewieler omdat ik veels te gehaast ben en dan bang ben dat ik hem om laat valen
Hier een bakfiets.nl tweewieler. Ik heb eerst een driewieler geprobeerd van johnny loco maar dat vond ik echt helemaal niets. De tweewieler was daarna echt een verademing! Fietst bijna als een gewone fiets
In Amsterdam zie je trouwens bijna alleen maar die tweewielers (van bakfiets.nl of hetzelfde type van een ander merk). Soms staan er bij de supermarkt wel 10 geparkeerd
mijn idee lauwie. daarom hier ook de babboe tweedehands trouwens. als je gewoon normaal geld ervoor wilt betalen kan je echt wel een mooie vinden! het is even afwachten maar dan heb je wel wat!