Hi! We gaan vandaag naar een recreatiegebied hier in de buurt. Het water is schoon en goedgekeurd door die controlerende instanties. M'n zoontje is 6,5 maand en behoorlijk flink (10,5 kilo) dus geen fragiel poppetje. Maar toch twijfelen we om hem mee te nemen het water in. Wat zouden jullie doen? Absoluut niet of even erin en kijken hoe hij het vind? Bedankt!
Zou hem alleen met zn billen in het water doen aan het begin kan hij lekker wat spetteren maar.echt tot zijn middel of verder in het water niet .... Veelste koud en t blijft toch "vies" water
ik zou een badthermometer meenemen . En verder heel voorzichtig zijn voor onderkoeling. Hier vind je wel wat info. Wat is de ideale watertemperatuur om niet af te koelen? - Zwem Informatie- en Documentatiecentrum Ik zou denk ik met hem spetteren in een uitgegraven 'badje' waar het water door de zon snel in opwarmt. Of langs de rand van het water met hem gaan zitten en het water over z'n voetjes laten stromen.
Je kan ook gewoon een klein opblaas zwembadje meenemen of het babybadje. Een jerrycan water en dan lekker op het strand neerzetten.