Aan de dames die ook wachten op hun huwelijksaanzoek

Discussie in 'De lounge' gestart door morgaine, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier nog zo'n eentje ;) .. ik wacht en ik wacht en ik wacht maar het komt maar niet :cry: ...

Mijn droom huwelijk is wit, alles is wit .. ik heb een mooie witte princessen jurk, geen exteme tierelantijntjes.. Mijn vriend in een mooi zwart pak, zodat we echt op elkaar afgestemd zijn... Witte rozen met witte linten ...

Mijn zoontje in een mooi zwart wit ( met zo'n krijt streep ) pak.. :cry: ik jank nu al als ik er aan denk ... hihiih

Ik zou het liefste in de openlucht willen trouwen met zo'n mooi prieeltje met witte bloemen ...

Ik zie mezelf al lopen :oops:

Ik ga maar weer stoppen want denk namelijk dat het trouwen er hier niet in zit en dan zit ik me lekker te maken met niets :cry:

2. babs81

babs81 Niet meer actief

:cry: :cry: begrijp wat je bedoeld..... het is "te" perfect!!!!

:cry:

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heb je heel veel geduld?
    Ik wacht al 13 jaar :D
    Ook altijd gedacht dat t nooit zou gebeuren, vriend wilde nooit trouwen. Dat wil die ondertussen wel, dus ooit zal t er wel van komen.. :)

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik vraag hem ook niet, omdat ik vind dat hij dat moet doen plus hij vertelde ooit dat hij dat raar vond als een vrouw een man te huwelijk vraagt. Ik ben daar ook wel ouderwets in.

Maar wat een bedragen kom ik hier tegen zeg :confused:

Nog niet misschien dat ik zoveel geld uitgeef

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@ Crisje and Babs81 : Ik ga er gewoon van uit dat het er niet meer van komt, en komt het er wel van dan ben ik nog happyer dan dat ik al kan zijn ... :D

6. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland

7. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    nou

moet zeggen dat ik aan het nadenken ben hoe ik het wil.
    mijn jurk heb ik al in gedachten. moet wit of creme zijn en liefs strappless heb al een paar gezien
    als mijn vriend me komt ophalen, dan met een brassband.
    over vervoer ben ik nog niet uit.
    maar mijn kids en vriend zouden hetzelfde aanhebben zo niet dezelfde kleur.
    en Tyrell zou met de ringen komen. Ik zou ook graag in de kerk willen trouwen maar weet dat hij dat niet wilt, dus locatie moet ik nog beter over nadenken. mischien een warm land als suriname ( ben ik opgegroeid).
    denk er toch aan om mijn vriend via onze zonen te vragen op zijn verjaardag.
    zoals denemarkw gedaan heeft.

jennefer

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat een bedragen zeg, dan zit je toch niet op je gemak op zo'n dag? Dalijk gaat er iets fout!

Wij hebben voor 3000 euro de dag van ons leven gehad, ik had het niet anders willen doen :)

9. matje

matje Niet meer actief

ja ook ik ben een van de vele die zitten te wachten.
    helaas is het voor ons financieel niet mogelijk...momenteel dan.....

iedereen zegt ga dan gratis of goedkoop
    nou dat wil ik niet
    ik heb alleen mijn ouders nog... een piepkleine familie dus...
    ik doe het zoals ik het wil of niet...
    dan spaar ik liever wat langer dat het wel kan..

maar ohw wat zit ik hoopvol te wachten hahah

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier niet een bruiloft van 30.000 euro in gedachten hoor :)

Ik wil enkel de naaste familie erbij. Mijn vriend mag aandoen wat hij wil (als dat jeans is, is dat jeans), zolang hij zich er maar goed in voelt. Ik zou heel graag een jurk van Nicky Vankets (http://www.mathyro.com/) willen hebben maar die zijn niet goedkoop... Maar ja, ik heb ook de intentie om maar 1x te trouwen ;)

Ik zou het geweldig vinden als onze hond de ringen kwam brengen, maar weet niet of dat mag (waarschijnlijk niet...)
    Trouwfoto's zou ik graag door een collega laten maken. Heb al vanalles in gedachten.

Verder een etentje met dingen die WIJ lekker vinden, niet de grand chic, want dat hoeft echt niet voor ons!

Huwelijksreis: Schotland! :D

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bijna overal mag je je hond de ringen laten brengen hoor... meestal is dat geen probleem.

12. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Als geld echt geen rol speelde?
    Zou ik het net zo doen als ik het nou ook ga doen.

Mooie, aparte jurk. Vriendlief in een lekkere pak.
    Wat vrienden en familie mee naar het gemeente huis om te huwen en dan een feest met wat eten.

Alhoewel, toch iets wat ik dan wel kan doen. Ik zou dan graag Robbie Williams als zanger op de bruiloft willen. (en dat meen ik ook echt hoor, ben helemaal fan van hem sinds mijn 13e.)

En een andere trouwauto misschien, alhoewel mijn vriend dat niet zou willen, want zijn lelijke auto wil hij erbij hebben. (een VW polo uit 84, zijn enige eis in het spektakel :evil: :evil: , verder mag ik het meeste zelf allemaal wel beslissen)

13. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Het liefste zou ik in een kasteel in de buurt hier trouwen met een witte jurk! Maar..we hebben niet veel centen en ik vind persoonlijk dat we het geld beter kunnen besteden aan andere dingen,een kinderkamer bijvoorbeeld of een huwelijksreis. Overigens ga ik ook mijn vriend niet vragen,ik ben vreselijk ouderwets maar hij weet natuurlijk wel dat ik graag wil haha! Maar eerst moeten we es zien uit te pluizen waar we gaan wonen ;)

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben alles al zo tegendraads gedaan, dat ik tegen mijn mannetje gezegd heb, dat ik wel heel graag een romantisch aanzoek wil op de knieen en al. Ik weet dat het aanzoek komt alleen wanneer? dat is de vraag.

15. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Tja...omdat ik het ook zonder een keiharde 'NEE' die dan steevast zal volgen op mijn romantische aanzoek al pijnlijk genoeg vind dat hij niet met me wil trouwen :( :cry:

En daarbij komt...dat ik toch wel ouderwets/traditioneel ben ingesteld waar het het huwelijk betreft en ik dus graag door mijn vriend gevraagd word.

Ik betwijfel of het er nog ooit van gaat komen, maar dromen mag he?
    Over de invulling denk ik nog maar niet teveel na, omdat ik dan verdrietig word, maar ik zou het wel klein maar fijn willen houden (met alleen directe familie en vrienden) en liefst in een prachtige prinsessenjurk 8)

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden.. geef de hoop niet op!
    Ik was 7 jaar samen met m'n vriend toen hij me geheel onverwachts ten huwelijk vroeg! Hij zei altijd: we hebben nog tijd zat.. ohh we zijn nog jong.. maak eerst je studie maar eens af.. we moeten eerst sparen.. Altijd zij hij dat hij nog lang niet wilde trouwen.. maar ineens.. zwijmel.. vroeg hij me toch heel romantisch tijdens een verrassingsweekend met een hele mooie ring met diamant.

Ik hoop dat jullie ook binnenkort verrast zullen worden!

Oh en over de prijzen.. 30.000 euro is echt bizar. Wij hebben echt groots uitgepakt.. 2 feesten op 2 verschillende dagen.. in totaal zijn er zeker 200 mensen geweest.. met 35 mensen gegeten.. we hadden supermooie kleding en ringen en hebben eigenlijk nergens op bezuinigd en we waren rond de 10.000 kwijt. Kleding hebben we van onze ouders gekregen dus als ik dat er afhaal was het nog maar 8.000 euro en we hebben ongeveer 2.500 euro gekregen van de gasten dus het heeft ons uiteindelijk iets van 5.500 euro gekost.

17. Wauw hier heb ik ook wel wat tussen zien staan! Wat een gave jurken zeg.

Ik zou ook wel willen dat mijn vriendje mij ten huwelijk zou vragen, zit er tegenwoordig steeds meer aan te denken of ik niet toch liever eerst wil trouwen en dan proberen zwanger te raken. Hoe ouderwets kun je zijn hihi maar ja het is een gevoel.

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Euh, hier eentje.... vorig jaar ( kerst avond 2007 ) heel mooi en romantisch ten huwelijk gevraagd..... nu maart 2009 nog steeds geen huwelijk hahaha....

Heb hem gezegt dat hij mij maar opnieuw moet vragen, ben het alweer bijna vergeten hoe het was! ;)

We vallen van het ene in het andere... dan weer grote verbouwing... kinder wens, eindelijk zwanger....daarna miskraam...daarna weer verder met verbouwen, en ga zo maar door :rolleyes:

Eens kijken wat zich nu als eerste aankondigd, of een baby of een huwelijk.... heb het vermoeden dat de baby eerder is, maar dat maakt ons niet zo veel uit, dan trouwen we maar na een bevalling.

Maaaar een pluspunt had het aanzoek wel.... heb wel een hele mooie witgouden ring gekregen met 3 diamanten erin ;) ach als ik dan naar die ring kijk, vergeef ik hem wel zijn verbouwingswaanzin, en schuif weer rustig aan op dat wachtbankje....

Succes meiden!

19. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    lekker op de dinsdagochtend met familie en vrienden, daarna ergens lekker lucnchen met de familie en smiddags een borrel bij ons thuis (met lekker weer zodat we ook de tuin in kunnen) voor familie en vrienden...

En dat natuurlijk wel allemaal in een jurk (liefst donkerpaars of bordeauxrood of knalrood:)) mannen alle 2 in pak en beeb ook mooi in pak/jurk ...!

Lekker simpel, niet duur en helemaal zoals ik het wil...!

En ohja wel ff een overnachting ergens of een huwelijksreis (maar die laatste dan wel met zijn 4en)!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mooi he! ;)

Ik wil sowieso eerst getrouwd zijn voordat we proberen zwanger te geraken. En mijn vriend eigenlijk ook. Ik vind het niet fijn dat mijn vriend zijn eigen kind dan moet erkennen, enkel omdat we niet getrouwd zijn. De intentie is er om er volgend jaar aan te beginnen, dus dan zal het dit jaar moeten gebeuren? Spannend! :D

Deel Deze Pagina