Wij zijn sinds december 8 jaar samen... 't Is niet dat hij niet wil trouwen, maar hij heeft er precies geen haast bij... We hebben al eens op een plaats prijs gevraagd voor het feest, maar dat is ondertussen ook al meer dan een jaar geleden... Ik zei toen nog: 'laten we dan toch gewoon trouwen'. Maar dat wilde hij toen niet. Ik vermijd het onderwerp nu gewoon. We zullen wel zien wat er uit de bus komt...
Leuk! Ik hoop dat ik dit jaar ook gevraagd wordt. Het zwanger raken staat voorlopig al even op een laag pitje in verband met de verbouwing van ons huis, dus ik denk dat ik toch eerst ga voor die ring om mijn vinger hihi Nu hopen dat er nog budget overblijft na de verbouwing, voor die mooie jurk
Wat grappig, ik ben vorig jaar september getrouwd en wij hadden als vervoer dus een koets met 2 zwarte friezen ervoor. Was echt super-gaaf!
Bedankt voor je lief bedoelde berichtje Lkg! Geweldig dat je onverwachts een geweldig aanzoek hebt gehad! Ik wens je alvast een hele fijne bruiloft (of ben je ondertussen al getrouwd?) Ik wil toch graag even opmerken dat het volgens mij wel verschil maakt of je een partner hebt die, zoals de jouwe, altijd praat over een moment in de toekomst om te trouwen, of een partner, zoals de mijne, die zich gewoon niet kan voorstellen OOIT te trouwen, omdat hij dat niet ziet zitten om voor mij deels onbekende redenen. Desalniettemin heb je gelijk......HOOP DOET LEVEN (Dus ik blijf hier ook stiekem hopen)
Hehe, wat een ideeën komen hier voorbij Ik wacht nog niet zo lang hihi, maar ben ook vrij ongeduldig. Ik weet wel dta hij zal vragen, maar wanneer gene idee. En daarna pas, gaan we aan een beebje beginnen. Dus ik vreet mezelf soms op haha! Zit me vooral dwars dat ik in mn hoofd niets kan plannen, kan geen toekomstbeeld maken zo van; zomer 2010 gaan we trouwen. Ik wil me daar graag op instellen. Maar goed, we zijn wel aan het sparen en we hebben al veel uitgedacht (kerkje, foto's, auto, jurk, pak etc).
ik ben in 2006 getrouwd en het is helemaal gegaan zoals wij wilde, op een exclusieve locatie met een hele bijzondere auto, dezelfde als die WA en maxima in rond gereden zijn. verder had ik helemaal de jurk die ik wilde en mijn man in een keurig pak, helemaal geweldig dus. hier een impressie van die dag: www.oexeman.com gr laura
Dat heb ik dus ook... Gisteren zei mijn vriend ook ineens: mijn vrouwtje. Ik dan daarop: ben je vrouwtje niet, we zijn nog steeds niet getrouwd! Hij lachen: daarom zei ik het, hi hi Vond het persoonlijk niet zo grappig...
Afgelopen maandag zette mijn vriend mij voor schut bij zijn ouders door tijdens het eten ineens te roepen. .....(ik dus) dacht dat ik laatst op koopavond naar de stad ging om voor haar een ring te kopen om haar ten huwelijk te vragen hahaha Ze wil met me trouwen hahahahaha Ik natuurlijk een knalrood hoofd en gezegd dat dat een grapje tussen ons was omdat we het er laatst toevallig over gehad hadden, vraagt z'n vader ook nog wat was de grap dan? Ik kon wel door de grond zakken. Pff kan er maar beter niets meer over zeggen tegen mijn vriend.
@ Bloempje83: Da's inderdaad niet fijn! Ze bedoelen het eigenlijk niet verkeerd, maar het komt er dan zo fout uit he... Ik moet zeggen, sinds ik er niet meer over begin tegen mijn vriend, kan ik het wat meer van me afzetten. Soms denk ik dan ook: och we zullen wel nooit trouwen... Ach, we zien wel. Al denk ik dat het voor mij dit jaar nog niet zal zijn...
Ja inderdaad. Ik weet ook eigenlijk helemaal niet of hij wel met mij wil trouwen of niet. Ik durf het niet direct te vragen. Hij maakt er grappen over, dus dan zal hij wel geen serieuze plannen hebben.
WAUW, wat was je een prachtige bruid laura28! Echt heel mooi.... nijntje1984, ik kan met momenten juist intens genieten van het woord 'vrouwtje', andere momenten word ik er net als jij chagrijnig en verdrietig van. Ligt maar net aan mijn bui (of moment van de maand ) Je moet maar zo denken....(tenminste dat is mijn tactiek 8) ): dat hij je al zo noemt is stap 1. Dan volgt heeeeel misschien stap 2 ooit ook nog wel Bloempje83, AI, wat pijnlijk meid! Lijkt me een rotsituatie. Heb je hem wel uitgelegd waarom dit 'grapje' van hem jou pijn deed? Dat hij er grappen over maakt in het bijzijn van anderen is misschien wel een indirecte uitnodiging het er eens samen over te hebben? Wie weet staat hij wel meer open voor een huwelijk dan je denkt...(Ik hoop dat trouwens vurig voor je)
Ja, dat vond ik ook. Hij vond het zelf gewoon erg grappig dat ik had gevraagd of hij soms een trouwring ging kopen en wilde dat ook even met zijn ouders delen. Dat van mij was eigenlijk meer als grapje tussen ons bedoelt om te kijken hoe hij zou reageren. Ik stuur binnenkort de man van mijn zus wel op hem af om even te polsen hoe hij er over denkt. Als ie dan tegen mij verteld waar hij over begon weet ik van niets 8) hihi
Klinkt als een strak plan Bloempje83! Hihihihi (wat zijn wij vrouwen soms toch een heerlijke, doortrapte wezens als het aankomt op het achterhalen van 'de waarheid' ) Ik voor je dat het antwoord positief mag uitpakken voor je!
Hallo meiden, nou ik was/ben dus ook iemand die dolgraag wilde trouwen, maar vorig jaar begon het echt te kriebelen. En natuurlijk had ik het er dan over met mijn vriend. Hij reageerde altijd een beetje kortaf zo van ''we zien nog wel of we gaan trouwen'' Ik helemaal teleurgesteld natuurlijk. Tot op een mooie dag vorig jaar 9 maart mijn lieve schat mij ten huwelijk vroeg, hij was het al langer van plan maar wilde wachten tot de dag dat we 5 jaar samen waren! En 24 april 2009 is onze grote dag!
Ik wacht ook nog steeds *zucht* hahhaha Wij hebben al wel besloten dat ALS we ooit gaan trouwen, wij dat in het kasteel in Zell am See (Oostenrijk) gaan doen. Daar hebben wij elkaar ontmoet. Wij zagen op www.extravacanza.nl dat het daar kan. Ondertussen wacht ik af. Wat kan dat wachten toch lang duren
Meiden ik wil jullie mededelen dat ik en mijn mannetje op 1 Mei 2009 in ondertrouw gaan en 3 Oktober 2009 word onze trouwdag Ik zelf was nooit zo van het trouwen maar mijn mannetje wel, en vroeg mij na een half jaar relatie al of ik met hem wilde trouwen natuurlijk zei ik JA nu dan 2 jaar later is het dit jaar zover
@ Starry alvast gefeliciteerd. moet je een afspraak maken bij de gemeente wanneer je in ondertrouw gaat?