Aan de dames die ook wachten op hun huwelijksaanzoek

Discussie in 'De lounge' gestart door morgaine, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Proficiat Starry! Jouw vriend is een lucky bastard ;)

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja je moet inderdaad een afspraak maken, bij onze gemeente kan het alleen op vrijdag.

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dank je wel :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En Bloempje83, heb je je plan al uitgevoerd? :D

Waren daarnet op 't werk aan't babbelen over een collega die aanstaande vrijdag trouwt en een borrel voor het personeel geeft. Stelde een naaste collega van me voor om morgen eens bij mijn vriend te polsen (ik ben er dan niet bij) wanneer hij het zou vragen... ;) Ben benieuwd, maar mijn verwachtingen liggen niet al te hoog.

Waarschijnlijk begint hij daar thuis dan toch niet over... :( Ik wil zo graag een Vankets! :)

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik moet nog steeds gevraagd worden...(ben in mei 3 jaar getrouwd :D)

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ga 15 mei in ondertrouw en nog geen aanzoek gehad!

7. Nee helaas, mijn zus en haar man waren wel laatst bij ons op visite, maar toen zaten mijn zus en ik er gewoon bij, dus dat ging niet. We gaan deze zomer samen met ze op vakantie 2 weken, dus dat is een mooie gelegenheid om het uit te laten horen!

En bij jou, is het al gebeurd?

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Neen, mijn collega ziet mijn vriend pas vanavond... Zal waarschijnlijk pas morgenochtend iets te weten komen, want ben meestal slapen als hij thuiskomt (ze blijven al eens plakken... ;) ) En dan misschien nog eerder van mijn collega dan van mijn vriend. :)

Ik moet wel zeggen dat mijn vriend gisteren in een romantische bui zat (hetgeen zeer zelden voorkomt)! :D Flesje wijn gekraakt, kaarsje aangedaan, licht gedimd! ;) Hij weet hoe het moet hoor! :)

Vakantie is inderdaad een geweldige manier om zo'n dingen te weten te komen. Kunnen jij en je zus samen gaan shoppen ofzo, terwijl de mannen iets anders doen. Laat het maar snel zomer zijn! :D

9. En En En?

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vriendlief heeft niets gelost. Maar hij was eigenlijk ook te laat opgestaan, waardoor hij niet klaar was toen zijn baas ineens 10 minuten vroeger dan normaal hem kwam halen... :( Mannen! :D

Collega heb ik nog niet gezien vandaag. Hij is buitenshuis aan't werk op 't moment, maar zal straks wel binnenkomen.

Ben eigenlijk dus ook nog heel erg benieuwd! ;)

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Meiden als jullie al zolang wachten waarom vragen jullie HEM dan niet?
    Heb ik ook gedaan, en dat ging echt super! Ik heb hem gevraagd in Artis tussen de vissen, en we zijn getrouwd onderwater tussen de dolfijnen! Dus helemaal geweldig was dat! We zijn alle 2 duikers dus vandaar alle vissen en zo ;)

12. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Als ik zeker zou weten dat hij wel zou willen trouwen, dan zou ik eventueel mijn ouderwetse principe (als vrouw gevraagd willen worden door de man) nog wel aan de kant zetten.
    Maar helaas....mijn vriend ziet dus niets in het huwelijk. Voor een deel om onverklaarbare redenen voor mij. Hem vragen zou dus ook steevast een keiharde NEE uitlokken en geloof me, ik vind het al pijnlijk genoeg om de minder harde nee's die er ook regelmatig zijn wat dit betreft te moeten incasseren. We hebben het er al vaak over gehad, al dan niet in het bijzijn van anderen, en telkens opnieuw doet zo'n gesprek me intens veel verdriet. Dusssss...

Maar voor de meiden wiens vriend wel wil, maar gewoon langer wacht dan jij zou willen...inderdaad, het is altijd een optie om hem dan te vragen :D

Mouschy, wauw, getrouwd tussen de dolfijnen. Bijzonder meid!

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Omdat hij heeft aangegeven dat hij het zelf wil vragen... :(

Ik heb hem al een paar keren gezegd: als we nu gewoon eens trouwen, zonder aanzoek ed (want ben niet uit op een verlovingsring, een trouwring is meer dan voldoende). Maar hij wil mij vragen en hij heeft ook al in zijn hoofd hoe hij het gaat doen. Hij wacht het geschikte moment af...

Tussen de dolfijnen is gewoon sprookjesachtig! ;)

14. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier heeft mn vriend me na 2 maanden al ten huwelijk gevraagd.
    omdat ik zwanger was.
    en toen heb ik ja gezegd.
    later zei hij: dit was geen echt aanzoek.
    ik doe het nog een keer maar dan op de goede manier.

9 maart ben ik bevallen.
    en toen onze dochter net op mijn buik lag heeft mn vriend me ten huwelijk gevraagd.
    echt zo lief.

oh ja.
    de ringen hadden we in december al gekocht.
    er moet alleen nog een datum in gegraveerd worden.

15. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou ik ben het wachten zoo zat dat het me niet eens meer kan interesseren of ik in een vuilniszak trouw als ik maar trouw hihi
    Vriendlief vind het allemaal niet zo belangrijk eerst sparen schulden afbetalen blah blah blah.
    Ik zeg dan je kunt voor bijna gratis trouwen hoor en ik hoef echt niet een groot feest ofzo alleen echt de mensen van wie ik hou.Maar hij wil wel alles er op en er aan zoeen bruiloft van een miljoen hahah(en hij maar krasloten kopen)Nou ik vind een dure bruidsjurk eigenlijk onzin want je trekt het maar een keer aan en vervolgens staat het jaren daarna stof te happen in de kast.Dus ik wil wel een leuke jurk naar het gemeentehuis en een ceremonie en de kerk en dan op vakantie naar griekenland het eiland samos(ben ik verlieft op)En manlief in een pak en mijn zoontjes ook en mijn dochtertje in een mooie jurk daarna lunchen met de fam en vrienden en de volgende dag op naar griekenland voor 2 weken.

16. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Wij zijn midden maart in ondertrouw gegaan maar vond het oneerlijk dat hij me nog niet gevraagd had... Dus steeds (te pas en te onpas) liet ik mijn hand op zo'n manier zien dat hij precies wat ik bedoelde.... Gisteren hadden we feest van oma (die werd 88 jaar), en die gek gaat ineens voor m'n neus op de knieeen..... Schrok me wezenloos maar hij heeft me wel gevraagd.....! :D :D :D

17. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Tja, ik zou ook wel willen trouwen, maar ik denk niet dat m'n vriend zelf op het idee komt...

Ik zou een witte jurk willen, m'n vriend in een mooi pak en dan een beetje een kleine bruiloft met familie en vrienden.

Deel Deze Pagina