Rare vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aanne88, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    He dames,

Zo fijn dat we op deze site alles aan elkaar kunnen vragen. Bij deze heb ik er eentje en hopelijk kunnen jullie mij wat gerust stellen. Al van alles gelezen over hoe je kunt zien wanneer je eisprong is of geweest is. Daar is een methode de billingmethode van. Alleen kan ik van mijn afscheiding helemaal niets maken. Het is meestal droog en korrelig.. Daarom begin ik me een beetje zorgen te maken. Kunnen mijn zorgen terecht zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Je kan ook een tijdje gaan temperaturen, dan krijg je ook wat meer inzicht in je cyclus

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb nog nooit van dat vruchtbare slijm gehad. Maar het kan geen kwaad hoor, want ik heb inmiddels 3 kindjes. Temperaturen is de meest betrouwbare methode.

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik heb de billings methode gebruikt werkt perfect .. zie onder schrift :)

5. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ik verlies vaak wel vruchtbaar slijm, maar lees ook wel eens dat niet iedereen dat heeft hoor :) het hoeft dus niet. Succes met zwanger worden!

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ook geen vruchtbaar slijm. Ben zelfs zo droog dat we alleen sex hebben met glijmiddel. Pre seed vond ik fijn maar die hebben het nu veranderd en zelfs nu gebruik ik nog conceive plus glijmiddel

7. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen maken! Ik heb nooit 'vruchtbaar/rekbaar' slijm gehad en zie mijn banner! Ik had dat enkel toen ik de pil nam, en dan was ik helemaal niet vruchtbaar ;)

8. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Super fijn om te horen. Dat stelt me inderdaad weer gerust. Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina