He dames, Zo fijn dat we op deze site alles aan elkaar kunnen vragen. Bij deze heb ik er eentje en hopelijk kunnen jullie mij wat gerust stellen. Al van alles gelezen over hoe je kunt zien wanneer je eisprong is of geweest is. Daar is een methode de billingmethode van. Alleen kan ik van mijn afscheiding helemaal niets maken. Het is meestal droog en korrelig.. Daarom begin ik me een beetje zorgen te maken. Kunnen mijn zorgen terecht zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb nog nooit van dat vruchtbare slijm gehad. Maar het kan geen kwaad hoor, want ik heb inmiddels 3 kindjes. Temperaturen is de meest betrouwbare methode.
Ik verlies vaak wel vruchtbaar slijm, maar lees ook wel eens dat niet iedereen dat heeft hoor het hoeft dus niet. Succes met zwanger worden!
Hier ook geen vruchtbaar slijm. Ben zelfs zo droog dat we alleen sex hebben met glijmiddel. Pre seed vond ik fijn maar die hebben het nu veranderd en zelfs nu gebruik ik nog conceive plus glijmiddel
Geen zorgen maken! Ik heb nooit 'vruchtbaar/rekbaar' slijm gehad en zie mijn banner! Ik had dat enkel toen ik de pil nam, en dan was ik helemaal niet vruchtbaar