Het is weer zo ver...het jaarlijks terug kerend probleem. Kerstcadeaus. Vind het altijd super leuk om cadeautjes te shoppen maar mijn ideeën zijn ondertussen een beetje op. Wij vieren het klein met alleen mijn ouders, broertje en oma. Partner en ik hebben afgesproken dat we dit jaar geen cadeautjes voor elkaar kopen omdat we nu ook graag ons meisje willen verwennen met wat nieuw speelgoed. Aangezien ik gestopt ben met werken hebben we geen bakken met geld om uit te geven. Nou ben ik dus benieuwd wat voor kleins jullie zouden geven Denk aan 10,- a 15,- p.p.
Voor dat bedrag vind ik kadobonnen altijd erg leuk. Of een lekkere douchegel, een massageolie. Maar net waar iemand van houdt natuurlijk. Ook leuk is een compleet "kook-pakket". Bijvoorbeeld pak taartmix met decoratie en alles erbij. Leuke bollen voor het voorjaar. Kaarsen, wierook. Voor dat bedrag kun je echt heel veel leuke dingen bedenken lijkt me.
Kook pakketje had ik opgeschreven voor m'n moeder. Vind ze wel leuk denk ik! Voor m'n moeder kan ik trouwens altijd heel veel kopen haha. Mijn vader is een ander verhaal werkt veel, heeft niet echt hobby's.
Ik vind het altijd leuk dingen te krijgen diw ik voor mezelf niet zo snel koop ivm budget. Dan bedoel ik nieuwe oorbellen, luxe douchegel of pakketje, paar tijdschriften en n badgel oid. Mooi sjaaltje. Allemaal prima te doen onder de 10 a15 euro. Mooi inpakken helpt ook mee. Een flesje badschuim met sonsje ziet er roch anders uit in n mooi cellofaantje met strik dan een sintpapier eromheen gewikkeld
leuke theeglazen of mokken leuke ketting oorbellen armband boek doos chocola rituals voor een man lekker flesje wijn biertjes of ander drankje lekker kaasplankje mooi shirt boek of tijdschrift sleutelhanger agenda autowasset
Ik ben altijd gezegend met mn schoonvader. Die weet nooit wat. Dit jaar krijgt hij een broodtrommel met foto. Kan hij elke dag naar xn kinderen kijken