Bruinverlies 3 dagen na ei ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meisje89, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hallo

Ik heb de 26e mijn eitje gehad, en heb vandaag, 3 dagen later, bruinverlies! Heb dat normaal nooit!
    Bruinverlies heb ik alleen paar dagen voordat ik ongi word, met een max van 6 dagen op voorhand. Nu is het al 9 dagen te vroeg dus ik twijfel of het wel daarvan is.

Heeft iemand van jullie dit nog gehad? En waar kwam dat toen door (denk je) ?

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Meisje89,

Als je zeker weet dat je 3 dgn terug je ei hebt gehad is het nog te vroeg voor een innesteling.
    Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussentijdse bloeding waar, die sterk kan variëren in sterkte. Meestal is het slechts een lichte, rood- of bruinachtige verkleuring van het cervixslijm. De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard.

Dusseh voorzover ik weet hoef je je nergens zorgen over te maken hoor!

Succes met zwanger worden!

Groetjes,
    Dreamygirl

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Maar heb het nog nooit gehad?
    Heb ergens op internet gezien dat er wel vaker vrouwen zijn die het tussen 2 tot 5 na de eisprong al hebben.

Maarja, wie weet komen men regels gewoon paar dagen vroeger! En dan klopt die 5-6dagen voor NOD bruinverlies toch...

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Als je gelezen hebt dat er vrouwen zijn die 2 tot 5 dagen na hun ei hebben dan is er wellicht een kans dat je zwanger bent :) Dat zou fantastisch zijn natuurlijk...

Ik zou zeggen wacht het ff af...wellicht stopt het en word je gewoon ongesteld of niet en dan testen!!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja zal maar gewoon afwachten... Durf niet te hopen! Toenstraks werd het me effe teveel :( Heb gelukkig wat kunnen huilen bij mn ventje. Die begreep me wel! Is zo moeilijk, je voelt vanalles, ik ruik vanalles (maar durf niet hopen dat het op zwangerschap zou wijzen) en is zo moeilijk om dat gewoon allemaal te negeren! Al die symptomen, die uiteindelijk nog nergens op wijzen! Vind ik echt niet leuk...

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik begrijp het heel goed hoor meis...jij bent dan al echt bezig om zwanger te worden en hebt dat gevoel, ik ben aan het afwachten wanneer ik voor het eerst echt ongesteld word...das ook frustrerend, ik voel vanalles, heb ik nu wel of geen ei gehad, wel of geen cervixslijm etc...

Geduld is voor ons beide het sleutelwoord...zucht..wordt er ook niet vrolijk van. En ff huilen is helemaal niet erg hoor meis!

Ik duim voor je!

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja idd, maar zo wachten op die eerste menstruatie is ook niet leuk he! Hoop voor je dat je cyclus niet te lang wordt! En dat ie snel regelmatig is.

Het zwanger worden is ook niet leuk nee, maar ja... Hoop dat we er snel vanaf zijn :) Hebben al babyspulletjes gekocht en gaan vanaf nu ook beetje bij beetje vanalles kopen (zoals buggy en dergelijke) zodat niet alles in 1x komt. Is wel leuk, kan ik af en toe nog eens naar die dingen kijken en dan geeft me dat wel wat moed. Dat volgend jaar ergens ONS baby'tje dat aanheeft!

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik hoop het ook voor jullie, dat jullie idd maar heel snel JULLIE baby'tje in je buik mag dragen.

Ohw, leuk he al die spulletjes, wij kopen alleen nog niets...pas als we zeker weten dat we zwanger zijn en het goed gaat gaan we alles aanschaffen...maar ieder zijn eigen ding natuurlijk:)

Ik zou morgen (bij een cyclus van 28dgn) ongesteld moeten worden. Ik voel alleen nog niets. Nu voelde ik met de pil ook niet altijd wat hoor....zucht afwachten maar weer...

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Wordt ook wel heel spannend dus voor jou ;) Op het NOD forum is het al vaak gezegd, er zou een venstertje in onze baarmoeder moeten zitten :D Konden we tenminste zien wat er allemaal gaande is daarbinnen ;)

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ongelovelijk!! Met dat ik vanmorgen aan het tikken was en mezelf afvroeg of ik een deze dagen ongesteld zou worden en nog niets voelde, ging er ondertussen door me gedachten heen; "zal je zien, tik ik dit op het forum wordt ik straks ongesteld"

En wat denken jullie meiden?!?! Nog geen 5 minuten later zit ik op het toilet en JAHOE IK BEN ONGESTELD GEWORDEN!!!!!!! :$:D

Nooit gedacht ik ooit zo blij zou zijn als ik ongesteld zou zijn hahahha..

Dat houdt waarschijnlijk ook in dat ik op dag 13 (15/08) tegen middernacht mijn eisprong echt gevoeld heb en nu precies 14dgn later ongesteld ben geworden. Maar dan heb ik zeker een cyclus van 27 dgn he? Want ik ben nu op dag 28 ongesteld geworden, nu begint toch mijn 2e cyclus te tellen?

Gr. van een blije Dreamygirl :D

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Wat leuk voor je!

Als gister dag 28 was, dan heb je een cyclus van 27 dagen! Menstruatie is opnieuw dag 1 he. Leuk dat ie dan precies 14 dagen later is he ;) En fijn dat je je ei kan voelen, is handig!!

Hier: vanmorgen mn temp opeens gezakt, gister was ie 36,9 en vandaag opeens 36,5 dus ik verwacht mn regels ook vandaag :( Hoewel het een week te vroeg is....)

*zucht*
    Plus een van mn vissen is dood na een 5tal dagen slecht voelen, dus kan alleen maar een voorteken zijn dat het bij mij ook niet goed zal aflopen!

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Meisje, he balen meis..je was er vroeg bij vanmorgen zag ik staan....en ben je idd ongesteld geworden?
    En dan ook nog je vis dood, het zit je niet mee :(

Sterkte en hopelijk toch nog een fijne avond meis..

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja ik was er idd vroeg bij gister :) Ging om 8u paardrijden (en ben er flink vanaf gedonderd dus dat kwam er ook nog eens bij :s) Heb enorm veel geluk gehad! Het is gelukkig niet meer dan een gekneusde linkerduim en heel wat pijn in mn rug (maar hij is niet gebroken ofzo!)

Ben niet ongi geworden gisteren! Vandaag wel weer temp knal omhoog naar 36,9!!!

Heb gister bloed moeten laten trekken bij de dokter, omdat ze geen foto's wilden maken van mn rug voor ze zeker wisten of ik zwanger was (ivm straling, veel te gevaarlijk voor mogelijke minibaby!) En net gebeld, maar de test is nega. Is natuurlijk ook véél te vroeg getest dus het kan nog altijd raak zijn ookal zit er nu niks in mn bloed. Had gehoopt het nu al te weten :D Maar nee dus , afwachten zoals altijd is de boodschap!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och, nou het wordt steeds erger met je...laat je het hier wel bij? ;)

Jeetje meis, hmm dat bloed prikken leek dan ff een geluk bij een ongeluk :p..jammer dat de uitslag nu negatief is..maar idd, als er nog geen HCG in te bespeuren is..wat niet is kan nog komen..

Fijn avond!

15. TKL

TKL Niet meer actief

Hoi ladies,

Wat spannend weer allemaal he??

Ik voelde mijn ei op dag 19 van mijn cyclus en heb op dag 24 bruinverlies en dat houd nu 3 dagen aan, elke keer iets ... Maar goed... We zullen zien hahah.. Ik ben ook pas in ronde 2 na mijn verwijdering van mijn spiraaltje...

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hoop dat er nog hCG komt! Was vanmorgen super blij met mn 37°, ben nooit hoger geweest dan 36,9° dus had al super goede hoop. Tot ik naar toilet ging... Bruinverlies... Zoals altijd, 5 dagen voor NOD, en zo ook vandaag weer. Vind er niks aan! Had echt het gevoel dat het raak zou zijn, maar blijkbaar is het weer niks... :( Mn vriend is er ook niet goed van... Hij had ook echt gehoopt dat het nu raak was.

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    balen meis....

irritant he dat steeds maar weer ongi worden:x:x

hopelijk zet het niet door bi jou!

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja echt niet leuk! Had zo goede moed, maar nu durf ik helemaal niet meer hopen! Sommige zwangeren hebben ook bruinverlies maar zet het dan toch niet door. Maar ga me daar niet op vastpinnen want die kans is wel heel klein :(

19. TKL

TKL Niet meer actief

Ja ik ben er zo een..

Bij mijn zwangerschap kwam ik er wel pas laat achter maar had wel bruinverlies, toen mijn hele bed vol bloed niet normaal...
    en toch gewoonz wanger...

dus hoop is er altijd!! we duimen gewoon...

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Had jij ook altijd bruinverlies voor je NOD? Of enkel toen met zwangerschap?

Hoop is er idd altijd, maar ben gewoon bang voor de teleurstelling als ik nu te hard ga hopen... Het ging al 4 maanden zo, dus waarom die 5e ook niet?

Deel Deze Pagina