Ik ben die ene die op nr 1 gestemd heeft. Zat er met mn dikke vinger naast op mn telefoon. Wilde dus voor nr 2 gaan
Zijn er professionele fotografen die nog met zulke achtergronden werken? Alles is tegenwoordig te photoshoppen, er wordt vooral op effen achtergrondkleuren gefotografeerd, juist zodat er makkelijk via Photoshop een mooie achtergrond achter kan. Dat doe ik zelf ook. Geef hem of haar een kadobon voor de Kamera Expres ofzo, daar doe je een fotograaf meer plezier mee
1 of 5 zeer zeker niet... Maar het is wel een cadeau met een hele eigen smaak. Ik zou dat niet cadeau durven geven. Bang dat het toch nét niet de smaak is.
Ze heeft eens laten weten dat ze dolgraag achtergronden zou willen hebben, dus ik wil haar er heel graag 1 cadeau doen! _______________ Allemaal ontzettend bedankt voor de reacties!! Fijn dat jullie hebben gestemd. Ik heb inmiddels het doek van afbeelding 2 besteld! Hopelijk is hij snel binnen, kan ik haar verrassen!
Ik zou voor 4 gaan. Een mooi houte kistje erbij of een rietenmand. Een crème of wit wollen dekke erop en klaar voor een prachtige baby
Nummer 2 is duidelijk in de meerderheid. Ik heb 'm onlangs besteld en een mail ontvangen dat deze waarschijnlijk vrijdag word bezorgd!