Aan de gezinnen die niet op vakantie gaan, wat gaan jullie deze zomer doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ssaarr, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga met mijn man 2 nachtjes naar Scheveningen, de kids gaan dan logeren bij mijn ouders.
    Verder willen we nog naar de waarbeek en de kettlerhof. We wilden nog met de buren naar Walibi... we komen de dagen wel door.

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Nemen jullie geen vakantie dan? En hoe doen jullie dat dan met de kinderen?

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    We gaan een midweek naar Efteling Bosrijk en een weekendje kamperen met vrienden. Verder vermaken we ons prima in de tuin en gaan we nog wat uitstapjes maken naar het zwembad, Nijmeegse Vierdaagse, opa's en oma's en misschien de bios. Spaarpotje vullen en volgende zomer weer lekker 3 wkn naar het buitenland!

4. Manque

Manque Niet meer actief

Wat we altijd doen. Maar dan warmer.

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    een paar daagjes naar mijn ouders en voor de rest, dagjes weg of zwemmen, speel afspraakjes voor John

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Werken, werken, werken.... Zodat we in oktober 4 weken weg kunnen

Af en toe ff een dagje dierentuin, zwemmen pretpark zoals oranje stad ofzo... Leuke dingen doen in het weekend

7. Leontine1978

Leontine1978 Niet meer actief

Sowieso bevallen😁. Openlucht zwembad, en playa del achtertuin.
    Misschien als het minder warm weer is, naar ballorig oid.

8. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Bevallen... Het gaat voor mij dus een echte werkvakantie worden deze zomer. Gelukkig kan mijn vriend zijn 3 weken vakantie nemen vanaf de bevalling. Verder had ik me voorgenomen om heel veel leuke uitstapjes enzo te doen met mijn dochter, maar helaas laat mijn energie nogal te wensen over op het moment.

Ergens mis ik het wel om niet echt op vakantie te gaan deze zomer. Maar ik heb gewoon voor volgend jaar alvast iets geboekt, als 'goedmakertje'

9. susy26

susy26 Niet meer actief

wij gaan 1 weekje naar CP. Voor de rest dagjes weg, efteling, zwemmen, gewoon keertje thuis.. lekker niks moet alles mag. Komt helemaal goed, en vooral als het zo weer is als vandaag!

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij gaan niet weg. Zie ik niet zitten met mn driftige peuter en 2 baby's. Meer stress dan dat het me plezier en ontspanning oplevert!
    Wij gaan een dagje dierentuin en plopsaland ofzo en blijven verder lekker in onze tuin met zwembad. Lekker alles bij de hand.
    Verder onze dagelijkse dingen: lkkr wandelen en boodschappen doen, speeltuin, bbq met familie of vrienden, you name it.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik neem geen vakantie nee. Mijn zoon gaat gewoon naar de gastouder. Voor mij is dit geen andere tijd dan elke willekeurige andere periode in het jaar :p

12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.037
    113
    Ik ga bevallen deze zomer :D genoeg te doen dus!

13. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    De tuin klaar maken, de oude zooi eruit en nieuwe erin.
    Leuke dingen/naar vrienden.
    Dagjes naar de Efteling ( we wonen op 7min loop afstand van de Efteling )
    verder hopen op lekker weer dan kunnen we ook nog zwemmen 😁

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij hebben nu vakantie. Wel 3 dagen weggeweest.
    Verder dierenpark, pretparkje, de stad in, speeltuin, sprookjesbos, met de hitte waren we thuis in het zwembadje.
    We krijgen de dagen wel om:D

15. penseel

penseel Niet meer actief

Gaat a.s vrijdag weekendje weg naar ja wel Slagharen dat is zo mooi daar aan dat kan je in jan al boeken en dan gespreid betalen en toch low budget.

Daarnaast gaan we een keer naar de dierentuin en een keer naar Duinrell via de delft pas. dat is gratis.

Verder zwemmen speeltuin en even doen waar we zin in hebben.

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Je hebt nog geen naar schoolgaand kind neem ik aan?

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb altijd wel wat gepland staan. Thuis blijven en in het zwembad...
    Ik maak twee keer per week een speurtocht... de eerste was een educatieve met rekensommetjes en klokken...de tweede is zondag en gaat over dieren.
    We zijn al naar een indoor speeltuin geweest...we zijn gaan winkelen en een ijsje ergens gaan eten.

Ik werk niet...dus ik vind het soms wel lastig om alles dagen leuk te hebben..ha ha. Maar thuis blijven is ook leuk gelukkig.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Wij weten nog niet of we op vakantie gaan (ligt er aan of ik nog wat leuks kan vinden)
    Anders kopen we denk ik een abbo op Disney.
    Verder gaan we dan dagjes weg (plaswijckpark,dierentuin enz) en hou vakantieveilingen in de gaten.
    Ml gaat de buitenboel verven en we hebben een groot zwembad staan (2x3)

19. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Klussen in ons nieuwe huis. Werken. En een dagje naar de dierentuin/indoorspeeltuin/zwemmen. En zelf nog met manlief uiteten / dagje of nachtje weg en met vriendinnen naar wat festivals en etentjes :)

20. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet het grootste gedeelte van de zomervakantie gewoon werken. Dus kinderen gaan naar het kdv/ vakantie bso. Daar doen ze altijd leuke dingen. Verder gaan we nog n dag naar de Efteling en we gaan als het goed weer is nog een paar dagen varen en/of naar het strand. Verder zie ik het wel, genoeg te doen hier in de buurt.

Deel Deze Pagina