Hallo allemaal Ik heb een zoontje van 1 jaar en 4 maand. In de ochtend slaapt hij niet meer. ik doe hem meestal in de middag op bed rond 1 uur a 2 uur. Meestal slaapt hij makkelijk 2 uren of langer vol maar de afgelopen 2 wk is het hopeloos!! na 1 uurtje soms half uurtje gaat hij schreeuwen meestal laat ik hem eventjes schreeuwen is het weer even stil maar hij houd daarna niet meer op van schreeuwen!! Is dit wel normaal maakt hij nu een bepaalde periode door?? of zou er toch iets wezen? Groetjes Emmie
Ik zou zeggen als hij schreeuwend wakker wordt, pak hem gewoon lekker uit bed. Misschien heeft hij een fase van wat korter slapen. Hij heeft niet door dat hij eigenlijk wat kort geslapen heeft maar zal het wel heel fijn vinden dat hij getroost wordt als hij schreeuwend wakker wordt. Dat zal hem alleen maar een geruster gevoel geven als hij moet gaan slapen en op termijn zal hij dan wel weer langer slapen als hij het nodig heeft.
Ik zou hem idd troosten. Wat hier werkt als ie huilend wakker wordt is even oppakken, troosten zonder iets te zeggen en dan kijken of ie nog even weer wil liggen. 9 van de 10 keer gaat ie dan nog weer uurtje slapen. Succes!
Heel herkenbaar; mijn dame (even oud) heeft dit ook sinds een week. Na 1,5 huilend wakker; ze is dan bijna hysterisch. Heeft dan eigenlijk wat te weinig geslapen maar wil ECHT niet meer terug in bed. Ik haal haar er maar uit dan...heeft geen zin om haar zo te laten schreeuwen. Ms een fase?
wat raar mijn dochter had dit vandaag bij oma ,het leek wel of ze een spook had gezien zo hysterisch en ze wilde ook echt niet meer haar bedje in. Ben benieuwd misschien een sprong