ik heb net een zwangerschapstest gedaan en eerst was er een 2de streep te zien heel duidelijk en nu staat er een witte streep de test is wat rosig gebleven en waar de rode streep stond zie je nu een witte streep wat moet ik hier nu van denken snik snik snik help mij aub
Isabel... rustig aan meisje! Vertel eens wat meer... * welke test heb je gedaan? * werd de 2e streep gelijk roze? * hoe lang bleef het streepje staan? * ben je met de test naar een andere kamer gelopen, een waar het veel kouder is? * hoe lang geleden heb je de test gedaan en wanneer verdween het streepje?
ik heb de test 10 min geleden gedaan hij werd meteen rose de 2de streep toen werd het een blok na de andere streep dus 1 geheel dat trok bij naar 1 streep en waar de 2de streep stond was het meteen wit glanzend, als ik de test beweeg zie je de streep (wit glanzend) staan ik heb nagekeken bij de andere zw testen van de vorige maanden en daar was dat niet bij dit alles was in totaal 5 min denk ik ik ben niet naar andere ruimte gelopen , heeft steeds op 1 plek gelegen
van welk merk was de test? en binnen hoeveel minuten moet deze volgens de bijsluiter resultaat geven? ik weet het niet zeker, het zou kunnen dat je zwanger bent, het kan ook zijn dat de test niet goed werkte. De controle streep staat er nog wel? iemand ervaring met dit probleem?
sensitest is het merk de controle streep staat er wel eerlijk gezegt heb ik geen idee hoelang je moet wachten heb de testen al tijdje in huis er is ook nog geen spoor van ongi terwijl normaal heb ik 3 dagen van te voren al rosig bloed en nu helemaal niks ik kan er de klok opzetten meestal snap het niet
ik heb de test net nog eens bekeken en vrees dat de test niet goed is gegaan de controle streep is ook maar half donker roze half lichtrose hmmmm dit is balen ik al blij dat ik zwanger was en nu dit snik snik snik
ik zou nog een dag of 2 wachten en dan een nieuwe test doen... als je dan tenminste nog niet ongi bent... heb hier veel over sensitest gehoord en niet iedereen is er positief over. probeer die van het Kruitvat... 2 voor 5 euro... die schijnen goed te zijn. (heb er zelf geen ervaring mee, hier verkopen ze alleen clearblue, maar de verhalen van 'experts' zijn positief!)
nee ik heb helaas geen testen meer liggen heb er net meteen besteld ja het moet maar ik had mij zo verheugd ik zag die 2de streep meteen ik dacht yes ben echt duidelijk zwanger maar toen vertrok de streep snik