Klopt...maar je eet arm en niet zonder. Dus wel fruit en noten blijven eten. Alleen alles met mate... 6 eet momenten met een redelijke portie. Op dagen dat je sport meer koolhydraten eten.... ( langzame..volkoren producten in combinatie met eiwitten...veel groenten... bonen) Ik eet veel bonen en vis...maar ook gewoon volkoren pasta of volkoren brood. Ik sport 4-6 keer per week ongeveer... Ben veel afgevallen in gewicht maar ik zie het vooral terug in mijn vetpercentage
Je hebt wel een online programma die alles voor je bij houdt. my fitness pall gebruikte ik hier atlijd voor
Je eet inderdaad veel te weinig (of je moet bed lederig zijn?) en je eet niet gevarieerd... Eet ook eens een salade, vis, gebakken eitje, vette vis, etc.. En waarom ee je niks op je zelf gemaakte brood en waar is je dagelijkse fruit? Neem je ook iets van vetten in? Roomboter op je brood? Ik zou als ik jou was eens kijken naar een kh arm of kh beperkt dieeg (eetwijze) die bij je past waar je wat begeleiding bij krijgt wanr nu krijg je echt tekorten als je zo blijft eten...
Hoi, vis en gebakken ei eet ik wel hoor maar dan als avondmaaltijd. Ik heb nu mijn dagmenu aangepast en varieer nu meer met salades overdag en ook fruit en noten erbij.