altijd jengelen op aankleedkussen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poesiekat, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poesiekat

poesiekat Lid

2 okt 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van anderhalf jaar uit kan niet op het aankleedkussen gelegd worden om te verschonen of aan te kleden zonder te jengelen.
    Hij doet dan bozig en probeert ons (papa en mama) altijd te trappen.
    Ik kan zingen wat hij anders leuk vindt en wat in de handen geven, maar dat helpt allemaal niets.
    Zelf heb ik zo ook weinig plezier in deze rituelen.

Wie heeft er ook een kindje dat hier zo'n hekel aan heeft??
    En wat doen jullie hiermee??

2. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hier ook,en geen jengelen, maar gewoon constant omdraaien en wegkruipen, ik kan er niks mee! Heb het maar opgegeven en verschoon hem en kleed hem uit en aan op de bank bij de salontafel... Voor de luier moet ik hem in bedwang houden (gaat net) en daarna zet ik hem rechtop bij de tafel en kleed hem verder aan. Echt lastig dit!

3. Barbapapa

Barbapapa Lid

11 jun 2008
    63
    0
    0
    Bij ons helpt het als we hem voor een deel van de tijd laten zitten; dan kan je met enige moeite de romper en truitje alvast uit doen, dat scheelt in elk geval wat. Verder geven we hem een speeltje in handen als we de luier moeten verschonen: een flesje of tandenborstel oid.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook ja. Vooral met de luier, steeds draaien en wegkruipen. Moet hem echt in bedwang houden en dan is het natuurlijk piepen. Iets in zijn handen geven helpt soms wel.
    Aankleden gaat zittend en staand trouwens ook prima, alleen de luier lukt me dan toch echt neit;)

5. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Jeetje lijkt me lastig hoor! Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, soms wel maar dan probeert ze gewoon lollig te zijn of ze gaat lekker dansen en helemaal uit haar dak op de muziek terwijl ze daar ligt met het resultaat dat alles wat IN haar luier zit, ernaast ligt... of alles onder de sudocréme zit...

succes!

6. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    mijn zoontje is nu 2jr+5maanden en heeft ook van die fases gehad, en heeft ze zelfs nog steeds wel eens:D

zingen of wat dan ook, de ene keer hielp het wel,andere keer niet.
    soms zaten we weken te tobben, en zo ging het weken weer goed.
    nu doen we vaak de luier verschonen voordat hij fruit krijgt of limonade, en dat krijgt hij niet als hij niet lief mee werkt. Dat weet hij dus vaak gaat het dan gewoon goed.
    t is omkopen maar ja...een kind van bijna 1 meter lang en 15 kilo zwaar al trappelend op de grond met een HELE GROTE VOLLE LUIER is ook niet alles....

wat je kan proberen: het geheel eens te negeren. Negeer hem, verschoon die luier zo goed als mogelijk en negeer hem.

7. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Iets in zijn handen geven werkt al en paar weken niet meer helaas. Voor als hij echt niet te handelen is heb ik een pak pampers up-and-go gekocht, ideaal! :D

8. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Hier ook drama. Alleen het omkleden voor de laatste fles gaat goed. Ik doe haar bovenkleding zittend uit en pyamajasje aan. Dan leg ik haar weg MET de fles melk. Terwijl zij alvast drinkt verschoon ik haar luier en doe haar pyamabroekje aan.

Het is niet zo gezellig, want die laatste fles gaf ik altijd lekker knuffelend in de stoel op haar kamer. Maar anders krijgi k die luier echt niet aan.

9. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    op het kinderdagverblijf hebben we een spiegel boven de verschoonplek hangen, dit werkt echt geweldig!!!!

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier is de luier verschonen ook niet favoriet,maar meestal met afleiding gaat het wel;)

11. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Jengelen ... schreeuwen :) We proberen hem wel af te leiden helaas heeft dat niet vaak resultaat bij ons heethoofdje. Zo snel mogelijk de luier om doen is mijn 'oplossing' ;)

12. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    wat fijn dat er nog meer mensen zijn met dit probleem Begon onderhand aan mijzelf te twijfelen. GIng altijd goed tot een paar dgen geleden het is een drama en boos dat ze is als ze niet mag draaien en alleen kan ik gewoon niet meer fatsoenlijk de luier aan krijgen. Tis wat ze moet nog 1 worden.

13. poesiekat

poesiekat Lid

2 okt 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor alle reacties!

't Is een heel eind beter geworden nu ik meneertje laat staan/zitten met aankleden.
    Met de luier aandoen kan ik hem dan net lang genoeg afleiden met het één of ander...blijft dan dus net lang genoeg liggen.
    Nu ik er niet meer zo op gebrand ben dat hij met het aankleden gewoon ligt, is hij werkelijk nog niet half zo vervelend. Wat voelen die brummels toch al veel aan hè?

Succes allemaal met jullie stuiterbaletjes;)

14. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Sinds een paar dagen ben ik erachter dat Thom heel goed af te leiden is met een tandenborstel! 2 vliegen in 1 klap dus :D

15. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Hier ook, is een drama, gebruik nu alleen nog maar Easy up luiers van Pampers zodat hij in principe niet hoef te liggen, alleen met een poepluier is het altijd vechten... pffff...

Deel Deze Pagina