Hoi Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen. Nu heb ik veel pijn en er lijkt een soort druk op de kies te staan... Kan dit?
Ja dat kan,heb ik ook eens gehad toen bleek er toch een kleine ontsteking in te zitten die ze eerst schoon hebben moeten maken,
Heel veel pijn herken ik niet, maar ik heb vaak wel wat pijn na het vullen van een gaatje. Duurt hooguit een paar dgn. Als het echt om heftige pijn gaat zou ik gewoon bellen!
Ja kan wel tijdje pijn geven. Mijn man had t laatst ook. Duurde wel twee weken en was ineens over. Volgens onze tandarts is t heel normaal.
Ja, dat kan. Bij mij duurde het vervelende gevoel ook een weekje o.i.d.. Anders bel je de tandarts even
Wat raar dat een pijnlijk drukkend gevoel zo normaal is ? Ik heb 2 dagen later de tandarts opgebeld en die zij dat is niet normaal. Het mag best zeuren maar een pijnlijk drukkend gevoel is niet goed, moest dus terug komen, hebben ze open gehaald goed schoongemaakt en weer gedicht gemaakt wat daarna dus indd zeurend aanvoelde maar niet pijn en drukkend wat zou betekenen dat het waarschijnlijk een kleine ontsteking is geweest zei de tandarts,