Gyneacoloog

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wupsie, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Goedemiddag,

Over 1,5 week eerste afspraak bij de gyn.

Probleem is aardig duidelijk, veel te late eisprong (1 keer in de 2 a 3 maanden)
    Partner is onderzocht, alles ok. Ik verder ook (door huisarts).

Wat kan ik hiervan verwachten, ja een paar vragen, eventueel inwendig onderzoek (zit dan op dag 12 van mijn nieuwe cyclus!! dus kan goed), temperatuurlijst meenemen?

Verder is het een groot probleem als mijn partner onverhoopt toch echt niet meekan?

Liefs

2. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Niemand?:(

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey!

Het is wel handig als je partner meegaat ivm met de vragen over jullie medische verleden, dus eigenlijk moet ie gewoon mee, de vervolg afspraken ben ik altijd alleen gegaan ;)

Wij kregen een kleine vragenlijst, en ik kreeg een inwendige echo, om te zien of ik pco had, want in mijn temperatuurlijsten was geen enkele eisprong te zien.

Manlief kreeg een potje mee om zaad in te leveren, en dat was het,.. na 20 minuten stonden we weer buiten ;)

succes!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ik denk dat je ook nog een bloedonderzoek krijgt.
    Succes in ieder geval. Het is idd wel fijn om de eerste keer met je man te gaan!

5. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Ligt heel erg van de GYN af of het zinvol is of de partner meegaat. Bij ons had het niet gehoeven, werd niets aan hem gevraagd en niet tegen gepraat, terwijl een vriendin van mij bij een andere GYN alleen was gegaan en die vroeg waar haar man was en dat hij de volgende x wel mee moest komen.

Ik heb eerste x bloedonderzoek gehad, temp kaarten zijn bekeken.
    Ook ik had een hele lange cyclus. Met interne echo op later tijdstip is bekeken hoe de eierstokken waren etc.

Heb je vragen, je mag me altijd PBen

Chantal

6. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

@ Tummetje; haha gaat snel ja. Maar hij wil wel mee, maar hij heeft iets heel belangrijks. En dat is even net een graadje belangrijker, aangezien ik dit alleen kan handelen. Vragen over zijn verleden kan ik beantwoorden, evenal is zijn zaad al onderzocht. hopelijk kan hij mee, vind het namelijk doodeng. Vandaag ongesteld geworden, en over 11 dagen daar de afspraak. Bij mij is er wel een eisprong te zien!

@ Marsim; is inderdaad fijn, maar als het niet kan dan kan het niet :(

@ Chantal; dank je. Jij hebt een beetje hetzelfde gehad dus? Nou mijn eerste cyclus was 48, deze 75. Dit is altijd al geweest. Echter is er bij mij wel een eisprong te zien in mijn temperatuurlijsten! Mijn bijna man (over een week) is al onderzocht. Nu is het mijn beurt.. Brrr.. Zit nu al te bibberen!! Maar wel vreselijk blij dat ik voor de afspraak ongesteld ben geweest, voor de onderzoeken.

Liefs

Deel Deze Pagina