Meiden, een vraag, de calculator vraagt wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was. Bij mij was dat officeel 25mei, maar heb de pil doorgeslikt dus niet ongi geworden..geldt deze dag dan nog steeds als de eerste dag van mn laatste menstruatie?
owww, ok want ik deed de berekening en volgens de berekening zou ik dan 13juni innesteling moeten hebben en ik ging kijken wanneer dat was..en op die dag had ik een licht roze drupje..dus dacht dat ik ongi moest worden..en zondag beetje bruin..nog steeds niet ongi... Ik wil zondag weer testen..en volgens de berekening kan ik ook pas vanaf zondag testen Dit wordt nu wel heel spannend!
maar je hebt de pil doorgeslikt en toch wil je zwanger worden? en volgens mij berekent de calculator je eisprong, en niet de innesteling. dat kan je niet berekenen omdat dat verschilt. er kan per persoon een paar dagen tussen zitten namelijk
ik heb de pil doorgeslikt destijds..om mijn menstruatie uit te stellen..ik had geen intentie om zwanger te worden. Een aantal keren de pil vergeten..en zondag 15 juni moest mijn menstruatie weer komen echter niks..en dat weekend wel een licht roze drupje gehad en beetje bruin..en alle klachten die ik normaal heb met mn menstruatie. Nu al 8 dagen overtijd..gisteren negatief getest. HA zegt dat ik moet stoppen met de pil voor het geval ik wel zwanger ben..en moet wachten tot mn volgende periode..en ondertussen gewoon testen.