Aan de pil en ovutesten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Lynnami, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend zeg

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    kom hier nog effe spieken voor ik naar bed ga....

3. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Nog niks te melden. Dacht dat die strips vandaag wel binnen zouden zijn. Maar niet dus...
    Vriendin van me heeft me al 2 digitale testen onder de neus gedrukt die ik maandag moet doen als er een streepje op een zwtest komt.

Ze wou dat ik morgen al een test deed maar denk dat dat weinig nut heeft. Ik zit pas op 8dpo

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ja 8dpo is wel erg vroeg voor een digi (gezien de prijs).
    Hmm, afwachten dan maar. Trek je het nog een beetje?

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe Lyn wat mega spannend. Ik hoop stiekem heel erg dat het zo moet zijn voor jullie!!!

6. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Nee eigenlijk trek ik het niet meer... pfff Ik denk dat ik morgen toch maar een testje doe en zie wat er verschijnt. Who knows...

7. YellowButterfly

Rot die onzekerheid he :/ Hoop dat je snel meer weet!

8. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Hetzelfde als 3 dagen geleden op de test. Denk dat het vals positief is want het vage streepje kom vrijwel direct nadat de urine door de test gaat. Maar in de afgelopen dagen is het dus helemaal niet veranderd. En op internet lees ik zoveel over die testen, dat ze blauwe indrooglijntjes geven. pfff

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer zeg

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heh bah Lynnami..... wel raar zo'n duidelijke indroger dan...

11. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ja he. Als ik mijn internet strips binnenkrijg ga ik wel weer testen hoor. Die stomme dingen laten op zich wachten zeg! grrr. De komende dagen worden spannend. Ik heb de moed nog niet opgegeven hoor want het is nogsteeds heel erg vroeg. Zit vandaag op 8dpo en 6 dagen voor nod. Dus.... wie weet :)

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Je hebt gelijk, blijven hopen! Ik duim voor je.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    heyhey, was nieuwsgierig hoe het ging dus heb even inje berichten gekeken. Zie dat je je even terugtrekt.

Ik duim voor je! Sterkte met wachten!

14. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Hey ja ik trek me even terug van de 35+ topic omdat iedereen zooo graag een kindje wil en het maar niet lukt. En dan kom ik aankakken met "mijn pil werkt niet en ik denk dat ik weleens zwanger kan zijn want ik ben super vruchtbaar"

Blijf wel gewoon op zp hoor en volg de meiden in de 35+ topic maar vind het erg dat het maar niet lukt om zwanger te raken voor velen daar en dat ik dan het "luxe" probleem heb dat ik telkens zwanger raak (en een mk krijg). Maar het punt is, ik voel me niet echt op mijn gemak om daar te schrijven nu ik in deze situatie zit.

En mijn vriendin heeft me vanmiddag overtuigd om een test te doen en we zagen allebei een roze streepje. Ik heb er geen foto van gemaakt en hem weggegooid in het restaurant waar we waren :)
    Maar morgen dus testen en dan zou er (als we het vandaag goed gezien hebben) een duidelijker streepje moeten staan.

Vanavond gaan we een vriendin van ons verrassen met een etentje bij een oester bar. En we moeten dus wel even weten of ik ze rauw kan eten of niet. En ik speel maar op safe en bestel ze gebakken. :)

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Aha Lynnami, ik snap je verhaal. En je gevoel erbij ook. Ik schrijf in een klein topicje dat ik eens gestart heb over tempen. Ik raakte zomaar zwanger en de meiden daar nog steeds niet. Ze zijn erg lief en leven mee. Ze willen soms ook een buikfoto zien enzo, maar ik voel me toch weleens opgelaten hoor. Dat vertel ik ze dan ook wel.

Ik hoop echt ontzettend dat jullie ook een wonder is gegund en dat dit zo moet zijn. Dat dit een plakkertje is...

16. YellowButterfly

Hey Lyn, vroeg me al af hoe het met je was! Roze lijn gespot dus, spannend! Zijn die testen al eens binnen of nog niet? Ben benieuwd wat je test vandaag zegt- 10 dpo toch?

17. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ja vandaag 10dpo en ik heb getest. Ik zie niks. Was dus loos alarm gisteren. Nu zou er denk ik toch wel jets op een test verschijnen dacht ik, dus dinsdag maar eens een andere pil bestellen bij de gyn.

Oh wat voel ik me raar zeg, was toch wel een beetje telkeurgesteld hoor. Maar aan de andere ant ook opgelucht want dan hoef ik niet weer het verdriet te hebben van een mk.

Odess- Ja de strips zijn vrijdag binnengekomen.

18. YellowButterfly

Hmm Lyn, wat raar! Ik kan me je dubbele gevoel heel goed voorstellen. Heb je nu met andere testen getest of met dezelfde van gisteren?

19. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    zelfde merk als gisteren en een met blauwe kleurstof en die was positief...
    Ik weet het niet meer hoor. Ik wacht wel af.

20. YellowButterfly

Najaa Lynn, heb jij toverballen urine ofzo? Wat raar zeg, weet je nog niets! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt - dikke knuf!

Deel Deze Pagina