En de internet strips hebben vandaag het vaagste streepje ooit. Ik word leip. Wachten duurt zo lang! Vandaag zou "normaal" met de pil mijn ongie komen maar toen ik een ei voelde was het cd 18 dus uitgaande van een lf van 14 dagen, dan is donderdag mijn nod. Ja toch als mijn ei van woensdag op donderdag nacht is geweest?
Zoals beloofd hier de testen van zondag ochtend. De bovenste is van hetzelfde merk als de test waar mijn vriendin zaterdag iets op zag. De onderste geeft me al een paar dagen dit en negatief afwisselend. Bekijk bijlage 125982
Ik geloof dat ik ze beide als negatief zou beschouwen, ik vind de onderste te vaag om echt als positief te zien.. Maar je zit nog 3 dgn voor NOD, dus woensdag of donderdag nog een keertje proberen.
Ja liesben, de onderste lijkt positief maar het is eigenlijk een vlek die op een streep lijkt. Ik hr trouwens besloten om niet meer te testen tenzij ik niet ongesteld word. Nog 3 dagen dus
Thanks meiden. Ik vind het wel prima zo. Echt, want ik zou zooooo bang zijn voor een mk dat het misschien wel een mk zou kunnen veroorzaken. Ik ga deze op slot laten doen.