aan de pil en toch zwanger? wanneer test doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sietske, 26 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Ik ben al ruim anderhalf jaar aan de pil en nog nooit de pil vergeten.
    nu voel ik me sinds een week erg raar ik heb de volgende symptomen:
    - de hele dag door misselijk
    - ik zie blauwe aderen bij mijn borsten
    - witte afscheiding
    - heel moe
    - veel plassen en als ik lang niet geplast heb (volle blaas) pijn in mijn buik
    - reageer anders op geur, bak geur vind ik verschrikkelijk en mijn parfum stinkt in eens en prikt in mijn neus.
    - raar gevoel in mijn buik
    - emotioneel (ene moment blij dan weer verdrietig)

het zijn wel vrij duidelijke symptomen die op zwangerschap wijzen (volgens mij)
    Nu heb ik al wel een test gedaan maar daar kwam uit niet zwanger
    Maar ik weet ook niet wanneer ik een test kan doen omdat ik aan de pil ben. Als je aan de pil bent (heb ik gehoord) is ongesteld worden ook geen teken van wel of niet zwanger aangezien je geen natuurlijke cyclus meer hebt. Ik moet nog 7 pillen voor ik mijn stopweek heb.
    Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is?
    mijn vragen zijn eigenlijk:
    - zijn dit duidelijke tekens van zwangerschap?
    - wanneer kan ik het best een test doen als ik aan de pil ben? (op de verpakking staat 1 dag van je cyclus, maar met de pil heb je die niet?)

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Dat kunnen idd tekens zijn die wijzen op een zwangerschap.
    Als ik het goed begrijp moet je normaal over een week ongesteld worden. Als ik van jou was zou ik dan over een week me nog eens aan een testje wagen.

3. Niet meer actief

ditzelfde heeft mijn vriendin dus ook.. gewoon aan pil maar erg veel symptonen van zwanger zijn.. ook zij deed een test en was negatief... ze heeft dokter al gebeld en zei dat ze dus ook een paar dagen tot week moest wachten en nog een test doen... was deze weer negatief, dan dokter toe... ivm iets aan de darmen, ze heeft eg veel kramp in der buik... hoe ze het omschrijft lijkt het mij bandenpijn...

ik ben benieuwd wat het is, zowel bij haar als bij jou

4. Niet meer actief

btw zou je het wel leuk vinden mocht het zo zijn? weet neit of je een kinderwens hebt?

5. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik vind het moeilijk :) ik ben 22 en woon wel samen met mijn vriend (27)... maar ik heb een heel druk leven, ik ben aan het afstuderen en ik steek veel tijd in mijn paard....
    Maarja ik zou ook nooit zomaar een kind kunnen laten weghalen! ik denk als het zo zou zijn ik wel even zou schrikken maar opzich wel blij mee zou kunnen zijn.

Deel Deze Pagina