Hey iedereen, Mijn vriend en ik willen binnekort proberen. Maar ik neem nu nog de pil. We gaan in november proberen. Moet ik dan gewoon eind oktober stoppen? Of moet je al meer op voorhand ermee ophouden? En is alles dan nog hetzelfde met de eisprong? Want alles verandert dan wel he.. Heel hartelijk bedankt alvast Greetz Moosh
Hoi meid Nu je de pil slikt heb je geen eisprong. Ik zou eerder stoppen want bij veel meiden is hun cyclus nogal in de war na het stoppen met de pil ( mijn eerste ongi kwam 107 dagen (5 mnd)na het stoppen met de pil) en het is dan niet zeker of je meteen een eisprong hebt. Je kan dus eerder stoppen en het tot nov veilig doen Liefs daantje
Denk ook dat dat het beste is, maar zoveel weet ik er nog niet van, dus daarom dat ik wat raad vroeg. Bedankt he! x
Ik zou ook eerder stoppen, het kan even duren voor je cyclus weer normaal is. Je kan natuurlijk ook meteen weer een cyclus hebben van rond de 28 dagen. Je lichaam moet "ontpillen".
Ja maar dat weet je niet op voorhand hoe mijn lichaam gaat reageren he, dus het is dan inderdaad het beste om te stoppen en nog even veilig te doen. Bedankt voor je reactie. x
inderdaad ben ook 2 maand sneller gestopt en veilig geklust maar bleek uiteindelijk niet nodig want werd pas na 99 dagen ongi ben achteraf heel blij dat we er niet direct voor gegaan zijn want anders hadden die 99 dagen nog veel langer geduurd je kan ook al tempen intussentijd, zo leer je je cyclus nog beter kennen succes