Aan de pil en zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door renaatje86, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo! Ik weet niet precies waarom maar denk dat ik misschien (heel pril) zwanger ben. Heb al 2 kinderen dus ken wat kleine symptomen. Heb zitten rekenen en mijn eerste week dat ik weer met de pil ben begonnen was de week van oude en nieuw. Nou ben ik die week niet zo precies geweest met de pil zoals anders door alle drukte en feestjes. Rond 2/3 januari zou dan mijn eisprong zijn geweest en de 4e hebben we sex gehad. Kan ik een test doen terwijl ik de pil nog slik? Of maar een stop week inlassen en dan testen?

Mvg Renate

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je kan gewoon een test doen. De pil heeft geen invloed op het testresultaat.

3. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zal meteen gaan testen. Stel je voor je bent zwanger dan moet je meteen stoppen met de pil natuurlijk.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zou morgen ochtend gelijk testen met ochtendurine.

5. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo snel mogelijk testen inderdaad! Als je eisprong was rond 2-3 januari dan zou in principe je NOD morgen ongeveer zijn. WElke pil neem je want het is toch 3 weken nemen en 1 stopweek hé? Dan zou je nu toch in je stopweek zitten of ben ik mis?
    Dus indien je zwanger bent dan kan je zeker al testen. Normaal gezien heb je geen eisprong als je aan de pil bent maar goed, ik ben niet het beste voorbeeld want onze oudste is door de pil heen gekomen;) Snel een testje wagen dus! :)

6. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Bedankt allemaal! Ga straks gelijk een test halen!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn nod is vandaag, eisprong was 2 januari. Volgens de mbk app dan.

8. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    En renaatje68 al nieuws ?

Deel Deze Pagina