Hoi, Kan iemand me helpen met onderstaande: Sinds vanochtend heb ik last van bruinverlies. Gisteren na het klussen, heel iets lichtroze verlies gehad, maar toen ik vandaag een zware boodschappen tas had getild is het bruinverlies begonnen. Ik heb niet echt last van krampjes. En wanneer ik moet plassen zit daar niets in het is alleen bij het afvegen. Moet ik me zorgen gaan maken over een beginnende Miskraam? Alvast bedankt voor een reactie. Liefs, Wannabemommie
HOi wannabemom, Het bloedverlies is veroorzaakt door de gemeenschap. Je baarmoedermond is door de goede doorbloeding een stukje kwetsbaarder. Hier door kan er soms een haarvatje knappen dit kan getriggerd worden door gemeenschap,ontlastig,sporten,zwaar tillen. Dit bloed verlies wijst niet op een miskraam. Bruin betekend dat het oud bloed is. Het is waarschijnlijk nog een restantje van het roze bloedverlies na de gemeenschap. Imke
Dankjewel. We mogen om 13 uur bij de echo praktijk langskomen voor de zekerheid. Hopelijk komen we heel blij terug.