Aan de pil, positieve test, daarna negatief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Minnietje, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Jeetje spannend zeg! Benieuwd naar morgen

2. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Ik spiek mee. Erg benieuwd!! Xx

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    die is duidelijk hoor! ben benieuwd naar je test van vandaag.

4. Minnietje

Minnietje Lid

29 okt 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames!

Ik zie op de kv2v5 misschien (maar alleen in het juiste licht en misschien is het mijn verbeelding) een hele lichte schaduwlijn lopen. Maar ik twijfel er zelfs aan of ik hem echt wel zie. Moet vandaag of morgen sowiso ongesteld worden dus ik zal daar op moeten wachten :). Of krijg ik sowiso een bloeding omdat ik aan de pil zit?
    Ik ga er gewoon vanuit dat de wonderbaby toch voor volgend jaar zal zijn :p bedankt voor al jullie reacties in elk geval! :)

5. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.473
    325
    83
    Wat apart zeg want je action was echt duidelijk vond ik.
    En vals positief bij action heb ik nog nooit gehoord, zeker omdat ze meer hcg nodig hebben dan kruidvat of iets.

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Oh apart! Even afwachten dus helaas, nou ik lees iedergeval nog even mee wat hier uitkomt :) want action is eigenlijk niet zo gevoelig dus apart dat die wat aangeeft..

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dat is inderdaad heel apart zeg! Misschien toch goed om maandag nog eens te testen of een bloedtest aan te vragen? Je namelijk inderdaad meer kans op een bloeding als je aan de pil bent. Niet om je valse hoop te geven maar zou niet willen dat je weer aan de pil gaat straks terwijl je stiekem wel gewoon zwanger bent.

Je zal stiekem wel een beetje balen nu...

8. Minnietje

Minnietje Lid

29 okt 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik baal zelfs niet zo stiekem. Was best wel al aan het idee gewoon geworden :) maarja, nog een tijdje wachten en dan is het wel volledig gepland :)

Deel Deze Pagina