hallo allemaal, na 2 miskramen heb ik toch besloten mijn lichaam even rust te geven dus ben weer aan de pil gegaan. sinds 2 maanden slik ik nu weer de pil mycrogynon 30. Net zoals vorige maand kwam mijn mentruatie veel te laat en was mijn menstruatie te weinig. dit natuurlijk omdat mijn lichaam weer aan het veranderen is. 2 weken terug op 24-5-2011 kwam mijn 2de menstruatie met pil. deze was ook weer te weinig en duurde maar 2 dagen waarvan ik alleen 's ochtends een beetje bloedde en na sexueel gemeenschap. nu heb ik 2 weken na mijn menstruatie hele erge last van pappige afscheiding *excuses*. ook heb ik steken in mijn buik en dan voornamelijk links onder. daarbij doen me tepels erg veel pijn en zijn mijn borsten erg gespannen. dit zijn dezelfde symptomen die ik vorige maand ook had. en die maand ervoor ook (toen ik nog niet aan de pil was) de afscheiding duurt ook ongeveer 3 a 4 dagen en voordat ik ga menstrueren heb ik er weer 2 dagen last van. Vanmorgen ben ik bij de HA geweest en ze vertelde mij dat het onmogelijk was om te ovuleren wanneer je aan de pil bent. toch zegt mijn gevoel en mijn lichaam iets anders. de HA raadde me aan om ovulatietesten te kopen maar ze wist niet zeker of deze werken met de pil. wat denken jullie zelf hierover en hoe ervaarde jullie je ovulatie. na mijn eerste zwangerschap die met 8,5 week helaas over was had ik precies hetzelfde. en ondanks dat ik maar 8,5 week zwanger was heb ik er nog zoveel verdriet van, op 17juli was ik uitgerekend pff wat had ik nou een mooi buikje kunnen hebben zeg. en stiekem ben ik erg jaloers op mensen die wel zwanger raken en waarbij de eerste zwangerschap wel meteen goed verloopt. of de tweede want die ging ook mis met 6,5 week. liefs natasja
Hoi hoi! Wat erg zeg, 2 miskramen Maar snap wel dat je je lichaam even rust wilt geven.. Maar tijdens mijn ovulatie heb ik veel rekbaar slijm en veel steekjes (soms ook echt heel pijnlijk) in 1 eierstok.. deze pijn word steeds erger en voel me ei dan ook springen. Maar is het niet gewoon mogelijk dat je zwanger bent?? Aangezien je zelf zei dat je deze klachten ook had toen je zwanger was en je bent nog maar 2 maandjes aan de pil! Als je in de 1ste maand van je pil slikken onveilig sex heb gehad is er wel een kans, want de 1ste maand beschermd de pil nog niet!
hallo jipje, op 27mei heb ik een test gedaan en deze was negatief, want ik vond het vreemd dat ik maar 2dagen had gemenstrueerd. en dat maar heel weinig. ik ga een test halen en dan laat ik het wel weten want ben nu zelf ook wel nieuwsgierig haha. mocht het niet zo zijn dan blijf ik zowiezo voor dit jaar nog de pil slikken om alles rustig te kunnen laten lopen zoals het moet lopen. je lichaam raakt toch erg van streek van 2 miskramen. ook vlak achter elkaar 1 op 17november en 1 op 15januari. bedankt voor je reactie en zal het zeggen wat de uitslag is. liefs natasja
Maar ligt het er niet aan hoe je begint met de pil en of deze dan wel veilig is? Ik meen als je op je dag van ongi begint de pil gelijk veilig is anders moet je een maand veilige sex hebben toch? Ik ben benieuwd meid...
nou later dan verwacht excuses heb ik wéér een test gedaan, geeft duidelijk aan dat ik niet zwanger ben. toch vreemd dat ik dan al die klachten heb. misschien hoopte ik er stiekem toch op. maar het is voorlopig voor mijn lichaam beter, dit jaar blijf ik nog even de pil slikken. ondanks dat me vriend erg graag wilt dat ik stop. en het erg graag nog een keer wil proberen. toch heb ik dan het gevoel als ik vrijdag moet stoppen en meteen volledig weer stop met de pil dat het toch nog iets teveel is voor mijn lichaam. dan nog eventjes geniet zonder kindje. liefs natasja
jammer ...maar vooral doen waar jij je goed bij voelt hoor! Succes verder en in principe zou je gewoon kunnen stoppen hoor en dan een paar cyclussen afwachten?