Hallo, Vandaag ben ik 9 weken en 5 dagen zwanger... Gisteren morgen was ik nog zo misselijk dat ik flink boven de pot gehangen heb.. Toen ik vanmorgen uit bed kwam, had ik ineens nergens last van Heerlijk natuurlijk, om een keer niet misselijk te zijn.. Maar is dat normaal dat het van de een op de andere dag verdwijnt?? Ik heb gisteren wel nog wat gegeten voor ik ging slapen... Maak ik me zeker weer te druk om niks? Ben gewoon erg onzeker
Het wel of niet hebben van symptomen zegt niks over je zwangerschap. Zolang je verder geen rare dingen hebt ben je gewoon nog super zwanger Geniet maar ff, de misselijkheid kan zo weer terug zijn weet ik uit ervaring
ik had het ook hoor rond die tijd! was ineens een paar dgn niet meer misselijk! kwam daarna in volle hevigheid weer terug! zegt niks hoor!
Inderdaad, geen zorgen om maken. Het wel of niet hebben van kwalen zegt NIETS over het verloop van je zwangerschap. Kwalen kunnen ineens weg zijn (of helemaal nooit aanwezig) en de dagen daarop weer volop aanwezig. Maar wellicht blijft het weg, kan ook. Bedenk je maar dat zolang je je goed voelt en er geen bloedverlies is, het goed gaat. Anders maak je jezelf helemaal gek (en daar weet ik alles van!)
hier nergens last van en toch echt een mooi frummeltje gezien maandag... denk dat ik in mn hele zwangerschap nu 4 keer overgeven heb en meer niet
ik heb in heel mijn zwangerschap 1 keer overgegeven door de zwangerschap en 10duizend keer door een buikgriep mijn klachten wisselden per dag de ene dag energie voor 10 de andere dag energie tekort. maar ik ben toch echt in blijde verwachting en die kleine is niets tekort gekomen en het gaat er helemaal goed mee.
Lekker van genieten nu je niet misselijk bent meid. Klachten kunnen inderdaad heel wisselend zijn, de ene dag heel beroerd, de andere dag topfit. Oooh wat was dat een opluchting toen de misselijkheid voorbij was.