Hey dames, Gisterochtend heb ik met een matcare dipstick getest (3 dagen voor nod) en er verscheen na 1 minuut al een heeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje. Nu staat er op de test dat je na 3 minuten af mag lezen, dus ik wachtte tot de 3 minuten voorbij waren en ja hoor het 2e streepje zat er nog steeds. Ik hoef hem niet in het licht te houden ofzo, hij is gewoon zichtbaar maar wel heeeeeeeeel licht. Nu, 24 uur later zit ie er nog steeds *yes* maar ik ben nu een beetje bang dat het een indrooglijntje is? Als dat kan? Ik wil ook graag nog een keer testen zal ik dat vandaag doen? of kan ik beter tot morgen wachten? En welke test (in de winkel te koop..) is een beetje gevoelig? Jeetje, wat een vragen! Maar ben zo onzeker.
Doe net even de gordijnen open en kijk nog eens naar de test.. Ik kan het niet geloven, maar het is écht een heel mooi roze streepje.. Sta helemaal te trillen en te huilen. Besef het nu pas!
heey meis, een streep is een streep he en als hij net zo dik is als de controlestreep ben je gewoonz wanger hoor maar zal voor je gevoel als ik jouw as nog een test doen gewoon.... welke gevoelig is weet iik niet anders dat even vragen in de winkel... maar meis gefeliciteerd in ieder geval! nogmaals
vindt het persoonlijk een beetje voorbarig om nu al een zw.banner te plaatsten dat je 3 wkn en 4 dgn zwanger bent (innesteling is net achter de rug) maar goed dat is natuurlijk iets heel persoonlijks... zelf heb ik niet zulke goede ervaringen gehad met de testen van mat care, en raad je zeker ook aan om gewoon je nod af te wachten en dan alsnog een wat betrouwbaardere test te gebruiken (clearbleu o.i.d.) ik weet van de matcare dat deze 2e streep net zo donker moet zijn als de test streep wil deze posi zijn (heb zelf in het verleden vaak een 2e streep gehad, maar niet zwanger, en toen ik belde kreeg ik te horen dat de 2e streep net zo donker moest zijn dus eigenlijk hetzelfde als bij de meeste ovu testen) dus al zou deze test "goed" zijn vindt ik dat je toch nog in je achterhoofd moet houden dat er in 33% wel een "bevruchting" plaats vindt, maar deze alsnog wordt afgestoten waardoor men toch "gewoon" ongesteld wordt... mocht de volgende test posi zijn, dan bij deze natuurlijk van harte gefeliciteerd maar blijf toch nog een klein beetje met beide benen op de grond meid, je hebt ruim voor je nod getest dus wat voorzichtigheid kan natuurlijk geen kwaad... gr.smoekie
Ja hij is indd net zo dik als de controle streep. En tja, wat betreft de banner: daar is iedereen weer anders in he? Snap dat het hartstikke pril is (indien het zo is..) en dat er nog veel mis kan gaan. Doe morgen denk ik nog een testje maar als ik naar mn lichaam luister weet ik het eigenlijk hartstikke zeker, ik voel me precies als bij mn andere zwangerschappen*. Nouja, er zit niets anders op dan afwachten en afleiding zoeken
Smoekie, dat is niet bij matcare dat het even donker en dik moet wezen maar bij Romed. Matcare zijn toch wel te vetrouwen hoor. Verder ben ik het met je eens niet testen voor NOD.
ik heb ze beide gehad (die van romed, en die van midstream) en beide gaven postief aan (ook later nog eens aan de hand gehad en andere testen waren negatief), dus ik ben er zelf niet zo happig op, volgens mij staan die testen trouwens nog in mijn album als het goed is... maar goed, ieder heeft daar natuurlijk zijn eigen ervaringen mee, en die van mij zijn niet om over naar huis te schrijven in ieder geval, en heb zelf ook altijd gezegd, voor ik me zwanger "waan" wil ik minimaal een echt betrouwbare posi test in handen hebben (clearbleu - predictor) en zelfs met die moest ik er nog 3 hebben ook wilde ik het een beetje geloven maar wbt die banner tja iedereen is daar idd anders in, ik vindt 3 wkn. + nog niet "zwanger" ... innesteling is dan net achter de rug en je weet nog niet of alles wel goed is (blijf gaan)....juist omdat het zo vaak "afgestoten" wordt zonder dat je het "weet" en mede doordat je tegenwoordig steeds vroeger en vroeger kunt testen zijn er ook veel meer miskramen terwijl het voor mij "gevoelsmatig" geen miskraam is, vroeger wist men het pas ruim na de nod (wat ook eigenijk normaal is) maar goed, zo is iedereen natuurijk weer anders meid mocht je vandeweek nog een posi test hebben ,dan bij deze in ieder geval een fijne zwangerschap toegewenst...
Hai meid.....hartstikke logisch hoor van je banner...ik heb het ook meteen gedaan en ik heb ook 4 1/2 dag voor mijn NOD getest! Je had gewoon 100% het gevoel en die had ik toen ook! Toen ik erachter kwam was ik 3 weken en 1 dag zwanger! Ik heb ook met Matcare getest en mijn streepje was ook mega mega mega licht....ik geloofde het ook niet! De volgende dag getest met clear blue digitaal en die zei ook zwanger....maak je niet druke en streep is een streep en dat betekend gewoon zwanger (met heel af en toe is een uitzondering) Alleen de eerste 12 weken doorkomen meid...dat is ff een rot periode dat ervaar ik nu zelf ook! Probeer er lekker van te genieten meid...je bent hartstikke zwanger! Groetjes Debby
Hallo meiden, Ik snap jullie allebei! Ik zou ook heel blij zijn en het van de daken willen schreeuwen (en dus ook mijn banner willen aanpassen) Maar ik snap Smoekie ook heel goed, want voor je NOD testen is gewoon risicovol. Zeker omdat je vorige maand ook positief testte en vervolgens toch ongi werd, zou ik toch wat afwachtend zijn.. Snap je? Natuurlijk hoop ik voor je dat het nu helemaal goed gaat en dat je op je NOD niet ongi wordt en lekker zwanger blijft! Daar duim ik voor!
Gisteren gelukkig een super positieve kruidvat test in mn handen en vandaag weer een super positieve sensitest Voor mij is het in ieder geval duidelijk: IK BEN ZWANGER! En ik vind het belachelijk dat jij 3 weken + niet als zwanger ziet, het spijt me zeer. Ik ga uit van het positieve in het leven. Jij komt op mij over als iemand die alles van de negatieve kant bekijkt (je andere berichtjes hier op het forum lezende..) en dan heb ik het enorm met je te doen. Vandaag ben ik trouwens 4 weken, zie je mij nu dan wel aan voor zwanger?
Ik denk niet dat ze het rot bedoeld Lievelief.. Er zijn namelijk veel vrouwen enorm teleurgesteld door deze situaties.. Het neemt natuurlijk niet weg dat het bij jou nu anders is, maar realistisch moet je wel altijd blijven! Toch? Ik ben in elk geval superblij voor je! Jij hebt nu genoeg positesten, dus dat zit wel goed! Geniet lekker van je zwangerschap! Ik denk dat het meer een waarschuwing is voor een ieder op dit forum! Want het gaat vaak genoeg mis..
Lievelief, Smoekie bedoelt het niet op die manier.. Maar je bent gewoon zwanger meid. Predictor is een test die pas laat positief test, die zou je dan wellicht kunnen proberen? Test die dan op je NOD of 1 dag erna! En een miskraam kan altijd gebeuren.. voor en na NOD.
Ja inderdaad. Kijk zoals iemand anders al tegen mij zei "Smoekie reageert net alsof je al met een buikband over straat loopt!" en dat vind ik ook. Kom op zeg, ik ben gewoon hartstikke blij en trots dat het weer raak is en ben hartstikke trots op mijn banner! Natuurlijk weet ik dat er hartstikke veel mis kan gaan, maar dat kan ook als je ná je NOD test. Ik vind het dan alleen wel erg ver gaan om te zeggen wanneer iemand voor zijn NOD test dat diegene niet zwanger is. Ik heb nu 3 positieve testen voor me liggen. Vandaag is mn NOD. Ik test vanavond nog een keer (heb toch nog 3 testen over..) en koop ook nog even een predictor waar ik over een paar dagen dan mee test. Ik vind gewoon dat Smoekie (wat ik lees) altijd erg negatief is. En dat mag hoor, maar ik vind het wel erg onredelijk. Ik schreeuw het namelijk absoluut niet van de daken dat ik zwanger ben, en we zijn erg gespannen of het allemaal goed gaat. En vind het logisch dat ze probeert te waarschuwen maar wie nu tegen mij zegt dat ik niet zwanger ben die gaat bij mij echt te ver. Want zwanger ben ik.
ik weet niet hoe jij mijn berichtje gelezen heb? volgens je test ben je idd zwanger en blijkbaar gieren de hormonen al aardig door je lijf heen , want als je mijn berichten goed leest kun je opmaken dat ik juist een heel positief iemand ben, maar door schade en schande wijzer geworden en liever met beide benen op de grond blijf staan, dan dat je keer op keer een teleurstelling te verwerken krijgt... en je berichtjes gelezen te hebben had je vorige maand ook een posi test in handen maar werd je toch "gewoon" ongesteld... anyway... ik heb zelf meerdere malen positieve testen in handen gehad, en uit die ervaring heb ik mijn berichtje ook geschreven omdat ik naderhand toch ook "gewoon" ongesteld was, en dat ik mezelf niet zwanger zie dat is gewoon iets gevoelsmatig, daarmee zeg ik niet dat je het niet bent, (vandaar dat zwanger ook tussen " aanhalingstekens stond) maar dat is gewoon voor mijn gevoel zo, zeker omdat het in het begin (voor, net na nod) nog alle kanten op kan gaan, en je ook voor een gyn pas "echt" zwanger bent 4 wkn. na conceptie oftewel met 4 wkn. ik heb ook pas een banner gezet toen ik 6 wkn zwanger was, daarmee zeg ik niet dat een ander niet zwanger is, of geen banner zou mogen, dat lees je dan totaal verkeerd, of je vat het verkeerd op...ieder heeft zijn eigen mening, gevoel over bepaalde dingen... jammer dat jij met mij te doen hebt, is totaal niet nodig.... hoe dan ook, ik ben blij voor je dat je een posi test in handen hebt, en dat je zwanger bent, en zoals al eerder gezegd wens ik je een heel fijne zwangerschap toe.... smoekie
nou ik houd verder mijn mond wel dicht want die hormonen van jou zijn niet meer te harden...je hebt mij ten 1e nooit zoiets zien schrijven, behalve dat ik gewoon persoonlijk voorzichtig ben met een banner neerzetten nog voor je nod, en daarbij dat ik "persoonlijk" pas het gevoel heb zwanger te zijn ruim na nod (ikzelf vanaf 6 wkn) en dat is niet persoonlijk naar jou bedoelt want iedereen is anders... en dat jij mij altijd erg negatief vindt schrijven? tja dat mag jij vinden hoor, ik ben dat niet met je eens, maar he ook daarin mag je van mening verschillen...
Geloof mij, dat heb ik wel. Maar goed, ik denk dat deze discussie verder weinig zin heeft we zijn het namelijk toch niet eens. En dat zie ik ook niet snel veranderen.
wat ik bedoel met dat jij mij dat nooit hebt zien schrijven is een reactie van jou van "smoekie schrijft alsof je al met een buikband loopt" dat heb je mij nooit zien schrijven, dat bedoelde ik... en tja wat bij jou misschien negatief overkomt is niet altijd negatief bedoelt, maar zodra iemand "recht door zee" oftwel "recht voor zijn raap" is wordt dat vaak voor "negatief" aangezien, jammer maar het is niet anders... hoe dan ook, jij jouw mening ik de mijne nogmaals een fijne zwangerschap toegewenst! smoekie
Ik snap het wel hoor.....ze is natuurlijk onwijs blij dat ze zwanger is! Net als ik dat ook was 4 dagen voor mijn NOD...en juist op dit forum vind ik dat je wel een banner neer kan zetten...er zit als het goed is verder niemand op die je kent...en juist op dit forum waar je hele persoonlijke dingen met elkaar bespreekt vind ik er niks raars aan dat er een banner neer word gezet maar dat is mijn persoonlijke mening! Tuurlijk kan het fout gaan...het kan fout gaan als je 6 maanden zwanger bent maar ook dat deel je met elkaar hier op t forum. Ook al test je vroeg...je wilt genieten van elk uur dat je zwanger bent...ik kan er over mee praten. Maar goed zoals ik al eerder zei...ieder zijn eigen mening.. Groetjes Debby