Hier even een vraagje: Vanaf wanneer konden jullie kindjes zelfstandig zitten? Zonder hulp dus he? Onze dochter is nu bijna 8 maanden maar kan nog niet zonder hulp los zitten! Was hier even benieuwd naar jullie ervaringen!
Dat is behoorlijk verschillend geloof ik. Femke kan nu al wel redelijk zelf rechtop zitten dus ik denk dat ze met 6 maand wel zelfstandig zit.
Mirthe kan wel zelf zitten, maar nog niet heel stevig... Als ze ligt wil ze zitten, maar dan kan ze nog niet zelf doen....komt vast snel als ik het zo bekijk...
He Judy! Was even benieuwd naar jullie meisje! EN ik moet gewoon even zeggen dat ik haar echt een schatje vind! Wat een mooi koppie! En al kruipen! Goed zeg! Wilde ik even kwijt!
met 6,5 maand bleef ze zitten als ze neer gezet werd en met 7,5 maand ging ze zelf zitten. Week later kroop ze en weer een week later trok ze zichzelf op tot staan, ging super snel ineens
Jayden kon met 7.5 maanden echt zelfstandig zitten. Hij is nu 8.5 maanden...maar van lig naar zit wil nog niet helemaal lukken. Ach....alles op z'n tijd he Hij heeft zich de laatste 2 dagen wel tot staand opgetrokken in de box
hier nog niet, als ik haar neerzet kan ze wel een paar minuutjes zitten maar zelf, nee. zelfs nog geen aanstalte
Rhune kon zitten met 6,5 maand en een dik maandje later kon hij zelf gaan zitten, alleen doet hij dit niet van buik naar zitten maar vanop zijn rug komt hij gewoon recht ! Goede buikspieren heeft hij alvast Grtz x Sylvie
Joris kan sinds een week of 2 zelfstandig zitten. En 9 van de 10 keer lukt het hem ook zelf om te gaan zitten! Hij is er erg druk mee in de weer om het voor mekaar te krijgen, maar de laatste 2 dagen lukt het hem bijna elke keer weer! Hij gaat trouwens zitten van kruiphouding naar zithouding.
wesley kan wel zelfstandig zitten maar is nog wel erg wankel durf er niet bij weg te gaan. meestal zit hij tussen mijn benen in. ben benieuwd wanneer hij echt goed alleen kan zitten
mijn mannetje is bijna 10 maanden maar kan nog niet zelfstandig zitten, en ook niet zelf vanuit liggen naar zitten
hier was ik ook wel benieuwd naar! ik maakte me al druk als ik noa neerzet valt ze soms zo weer om en soms blijft ze zitten. vorige week heeft ze pas voor het eerst uit zichzelf gezeten maar ze viel gelijk om.
Justin kan nog niet uit zichzelf gaan zitten maar hij zit al wel gewoon los vanaf 8 en n halve maand.