Hallo allemaal, via een vriendin ben ik op deze site gekomen. Leuk om van alles te kunnen lezen. 2 maanden geleden ongeveer hebben mijn vriend en ik besloten om met de pil te stoppen. Erg leuk en heel spannend! Op verschillende sites allemaal tips gelezen. Niet drinken, om de dag sexen, benen omhoog, kussen onder je billen ongeveer 20 minuten, tempraturen. We doen het allemaal. Het gevolg is dat we er wel heel erg mee bezig zijn. Maar we willen het zo graag! Ik ben altijd bang geweest dat ik niet zwanger kan worden. Gek, weet niet waarom. Hebben jullie nog meer tips voor zodat het misschien toch gaat gebeuren? Verder wens ik iedereen heel veel succes!
Ik zou zelf niet allemaal standjes gaan proberen en met ''hulpmiddelen'' beginnen probeer het eens een maand of 6 gewoon zo zonder te weten wanneer je eisprong is. Maar dat is persoonlijk. Heel veel suc6 ermee en wie weet ben je snel zwanger.
Hoi Hoi, ik herken dat hoor! een goede vriendin van me is al vier jaar bezig.. IVF, ICSI, heel de rataplan... daarom vind ik het helemaal niet vanzelfsprekend dat het ons wel snel gaat lukken als je dat allemaal zo dichtbij meemaakt die ellende! Mijn vriend is gelukkig wel heel positief erover dus dat heft elkaar dan misschien wel op! groetjes
Ben het wel met zustertje eens eigenlijk, waarom niet eerst een maand of 6 gewoon vrijen zonder anticonceptie, maar ook zonder te tempen en alles bij te houden? Wij zijn zelf een jaar bezig, en ben in de 6e maand gaan temperaturen. De eerste maanden was het vooral heel spannend, en was idd wel veel info aan het opzoeken, maar vond het toen nog niet nodig om er zoveel rekening mee te houden. Tuurlijk wil je dat het zo snel mogelijk raak is, maar denk dat als je er in het begin ook al zo op gefocust bent, het nogal gaat tegenvallen als het wat langer duurt. Geniet er van en heb er wat plezier in, als het niet zo makkelijk gaat kun je altijd nog alles uit de kast halen! Succes!