hai meiden, Ik ben vandaag 16 dagen overtijd, en heb al 3 testen gedaan Allemaal negatief. Ook nog een bij de huisarts, ook negatief. Huisarts zegt dat ik nog een week moet wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben, dat hij me dan wil zien. Ik heb steken in de onderbuik, schaamstreek uitstrekkend richting lies. Wat kan het nou zijn, Ik wordt zo ontzettend gek van het afwachten. Wat vinden jullie? of denken jullie? ? xxx RMS
hoe lang ben je al bezig zwanger te worden? Heb je al een paar normale cyclussen gehad? Anders zou het ook ontpillen kunnen zijn (als je de pil oid hebt geslikt)
Ik ben juni 2007 gestopt dus het is echt geen ontpillen meer... die tijd hebben we al gehad... ha ha ha ... Het is zo shit dat je steeds maar niks weet... dat eeuwig durende wacht bankje Weet iemand wat die steken kunnen betekenen?
misschien zijn die steken een heeeeeeeeeele verlate eisprong? dat je een cuyclus overgeslagen hebt? Vervelend meid die onzekerheid! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, succes!
Ha RMS! We zitten in hetzelfde schuitje, ook 15 dagen overtijd en vandaag naar de HA geweest. Niet zwanger en steken onderin mijn buik. Ik dacht gister maar weer met ovu-testen te beginnen en verrekt, op dag 14 overtijd een positieve ovu-test. Dus een eisprong. Ik had op 26 dec. ook een positieve ovu-test en het kan zijn dat het eitje toen niet is gesprongen en ik dus een cyclus over heb geslagen. Nu dus alsnog een verlaatte eisprong. En die steekjes duren bij mij ook al een paar weken hoor, maar vandaag wel op z'n ergst. Eitje is dus gesprongen! Ik hoop voor je dat voor jou hetzelfde aan de hand is, en dan nu klussen! Als je vriend niet net als de mijne pas morgen thuiskomt.... Sterkte! Liefs, Marijn
Ik heb dit ook gehad, mijn testen bleven negatief.. uiteindelijk ben ik naar de verloskundige geweest en was toch echt zwanger! week of 5/6 toen was nog geen hartje... met 10wk moest ik terug komen en toen leefde het niet meer...ben vlak daarna gecuriteerd.
hallo allemaal Ik ben inmiddels afgelopen zaterdag ongesteld geworden, na een cyclus van 47 dagen ! Het is dus zo dat ik dan op ongeveer dag 33 mijn ei heb gehad, later als anders... Volgende ronde beter, xxxxxxxxxxxx RMS