Wij dronken in een week echt veel cola weg. En met veel bedoel ik ook veel. Ik was al over gegaan op de cola zero van de lidl. Nu hebben wij twee weken geleden besloten dat het klaar was met de cola en drinken nu alleen water. Maar ohhhh wat heb ik het moeilijk en wat zou ik graag een glaasje cola willen...
Hier ook een cola verslaving hoor... Drink nu Coca Cola Light cafeïne vrij.. Drink nu nog maar 1 glas per dag.. Maar stoppen met Cola?! Nooit hoor
Mijn man was er echt verslaafd aan, die haalde op donderdagavond een sixpack cola light en dinsdag waren die al op. 12 liter!!! Hij nam een 2 liter fles mee naar zijn werk en die ging leeg en thuis ging hij vrolijk verder aan een nieuwe 2 liter fles die vaak ook leeg ging. Hij had ook echt stemmingswisselingen, werd soms enorm boos om niks, had hoofdpijn als hij geen cola dronk, ging zweten etc. Hij las op een gegeven moment een stukje op internet hierover en is toen in 1x gestopt. Wel met veel hoofdpijn als gevolg maar hij drinkt het nu af en toe op een verjaardag. Thuis nooit meer. Was ook echt erg, zijn hele tanden zijn kapot erdoor, hele glazuur is weg. Dus verslaafd kan idd!
ik weet niet of ik echt een tip heb, maar wij doen het volgende. Tijdens de week drinken wij nooit frisdrank. Enkel in het weekend mag het. Zo kan je nog genieten van je lievelingsdrankje maar met mate.
Ik had ook een cola verslaving, geen light en vond alleen Coca Cola lekker Ik dronk soms meer dan een fles per dag... Ben er mee gestopt omdat ik mijn mooie tanden aan het vernielen was en omdat ik steeds dikker werd... Ik ben er nu twee jaar "vanaf" en drink alleen een colaatje als ik ergens wat ga eten of op een terrasje. Ik drink vooral thee, water en aanmaaklimonade nu maar door de zwangerschap heb ik opeens erge behoefte aan sinas Maar die drink ik alleen in het weekend. Veel succes!!
Hier ook een cola gek! Maar van cola naar water is wel erg drastisch. Weet niet of ik dat zou kunnen... Succes ermee en volhouden hoor!
Hier ook een verslaving. Echt zonder zou ik niet kunnen. Ik moet echt minstens 1 glas cola per dag. Heel veel succes igg...
We hadden vorige week vrijdag twee flessen cola gehaald van 2 liter en die waren zondagavond al weer op. Ik heb dus niet de discipline om te zeggen oke een glaasje per dag of alleen in het weekend. Ik heb inderdaad ook onwijze hoofdpijn. Wij dronken 24 liter weg in een week met z'n 2-en.... De voornaamste reden voor mij is ook mijn gebit, het word er zo slecht van en ik moet nog wel even met mijn gebit doen.
Hier ook een cola fan. Vroeger dronk ik 1 fles per dag, maar ondertussen haal ik 1 fles per week en drink af en toe een slok. Ik moest ook altijd cola hebben. Uit eindelijk ben ik gaan minderen en daardoor viel ik ook af. Nu drink ik vaak water of melk en af en toe cola.
Ik vind het knap dat je het zelf inziet dat je moet minderen. Maar ik denk dat het wel ff lastig is om ineens geen cola meer te drinken omdat je lichaam toch moet wennen aan dat het minder suiker / caffeine binnen krijgt. En ik denk dat het zou helpen als je man / vriend ook mee doet met minderen / afkicken. Dat jullie elkaar er mee kunnen helpen
ik zou kiezen voor 1 fles light zonder caffeine per weekend, kunnen jullie elk 2 a 3 glazen uithalen! dus vrijdags 1 fles kopen, verder niet, zo maak je het jezelf niet te moeilijk
Succes! Lijkt me pittig alleen maar water. Hier ook fan van cola en ik wil alleen coca-cola en dat vind ik duur dus dat scheelt 😄.
Anders haal je voor in het weekend twee blikjes.. voor jou en je man een Kan je geen liters drinken, maar heb je wel even de smaak weer.. Anders miss iets van Crystal Clear ipv water? Zit er toch een beetje smaak aan en is beter dan cola
Ga in ieder geval niet over op iets met zoetstof zoals light of wat dan ook. Dan wordt het alleen maar erger want je bloedsuikerspiegel wordt way te laag waardoor je honger en trek gaat krijgen. NIET doen dus! Dan kan je in het weekend beter 2 glaasje normale cola drinken.
Ik dronk iets van 6 liter cola ligt per week en moest van de tandarts stoppen. Helemaal stoppen wil ik niet en haal nu nog 1 fles per week.
Ik dronk geen cola maar ice tea. De hele dag door en kon niet meer zonder. Na mijn zwangerschap had ik daar plots geen behoefte meer aan en drink in constant water En als ik nu toch eens ergens een ice tea vraag, dan smaakt het mij zelfs niet eens...